Имам въпрос за климатроника
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- avox76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: '95, 320i, Touring
Не е нормално след като запалиш колата климатроника да не функционира. По принцип би трябвало още като дадеш на контакт и климатроника да светне. Ако е по-студено навън в началото вентилатора е намален на минимум и почти не духа. То няма и смисъл, ако навън е -5 градуса и колата е току що запалена. След няколко минути като започне да позагрява двигателя вентилатора постепенно започва да се усилва (поне при мен е така) с цел по-бързо да се затопли купето.
Това което се чува след като е изгасена колата е едно малко вентилаторче което се намира в панела за управлението на климатроника. Тези които са сменяли кондензаторче го знаят
По принцип не би трябвало да се чува шум от това вентилаторче, но на коли които са на повече от 10 години, странните шумове не бива да ни изненадват 
Това което се чува след като е изгасена колата е едно малко вентилаторче което се намира в панела за управлението на климатроника. Тези които са сменяли кондензаторче го знаят


- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
кое е нормално че не разбрах
палиш колата сичко светва и почва да духа и реотани се пускат .. в процеса на каране струята става топла .. за мен това е нормално .. до сега никога не ми отказвал дори и при - градуса

палиш колата сичко светва и почва да духа и реотани се пускат .. в процеса на каране струята става топла .. за мен това е нормално .. до сега никога не ми отказвал дори и при - градуса

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
avox76 написа: Ако е по-студено навън в началото вентилатора е намален на минимум и почти не духа. То няма и смисъл, ако навън е -5 градуса и колата е току що запалена. След няколко минути като започне да позагрява двигателя вентилатора постепенно започва да се усилва (поне при мен е така) с цел по-бързо да се затопли купето.
Това не е вярно!
колкото е по-студено навън



А относно това дали се пуска сам или не...ми пробвайте да изгасите управлението на климатроника,преди да изгасите мотора...изгасете го и после го запалете пак...няма да тръгне никакво парно/климатроник

- GarDolf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Бургас/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E36
avox76 написа: ...А относно това дали се пуска сам или не...ми пробвайте да изгасите управлението на климатроника,преди да изгасите мотора...изгасете го и после го запалете пак...няма да тръгне никакво парно/климатроник
Точно това е причината, да не се включва климатроника, след като запалиш двигателя

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
GarDolf написа:avox76 написа: ...А относно това дали се пуска сам или не...ми пробвайте да изгасите управлението на климатроника,преди да изгасите мотора...изгасете го и после го запалете пак...няма да тръгне никакво парно/климатроник
Точно това е причината, да не се включва климатроника, след като запалиш двигателя
не разбрах за какво говорите .. може ли по подробно да обясните как да направя това упражнение и да пробвам дали и при мен е така


- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
bam-bam написа:...
колата е запалена и е на място..намаляш въздушния поток на минимум и спираш управлението на климатроника...гасиш мотора и после го палиш отново - климатроника не трябва да се включва..изобщо управлението му

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
ами какво да кажа .. моито парно никога не отказва .. говоря за парно а не за включена клима
намалям го спирам го .. гася колата .. чакам 2 секунди паля я натискам парното и тръгва от раз ... и друго .. парното бачка .. гася колата без да гася парното .. чакам 2 секунди давам на контакт парното си почва преди да съм запалил колата .... паля я то продължава да си бачка .. туку що си играх доста и винаги ми пали управлението
а колата е студена и сичко е помръзнало навън

намалям го спирам го .. гася колата .. чакам 2 секунди паля я натискам парното и тръгва от раз ... и друго .. парното бачка .. гася колата без да гася парното .. чакам 2 секунди давам на контакт парното си почва преди да съм запалил колата .... паля я то продължава да си бачка .. туку що си играх доста и винаги ми пали управлението

а колата е студена и сичко е помръзнало навън

- Lexus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 17.05.2005
- Местоположение: München
- Кара: E39 2003 525i Touring
bam-bam написа:ами какво да кажа .. моито парно никога не отказва .. говоря за парно а не за включена клима
намалям го спирам го .. гася колата .. чакам 2 секунди паля я натискам парното и тръгва от раз ... и друго .. парното бачка .. гася колата без да гася парното .. чакам 2 секунди давам на контакт парното си почва преди да съм запалил колата .... паля я то продължава да си бачка .. туку що си играх доста и винаги ми пали управлението
а колата е студена и сичко е помръзнало навън
И при мен си е така!!! Няма спиране дадеш ли на контакт и включва климатроника! За това е климатроник като загрее охладителната течност се увеличава и вентилатора за да достигне зададената температура, нормално по книжка трябва да се нагласи на 22 градуса плюс минус 1 за да имаш нормална температура в купето!
Всеки друг случай не е нормален! Намерете едно указание за употреба на е36 и ще прочетете същото1
A1Automobile
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Lexus написа:bam-bam написа:ами какво да кажа .. моито парно никога не отказва .. говоря за парно а не за включена клима
намалям го спирам го .. гася колата .. чакам 2 секунди паля я натискам парното и тръгва от раз ... и друго .. парното бачка .. гася колата без да гася парното .. чакам 2 секунди давам на контакт парното си почва преди да съм запалил колата .... паля я то продължава да си бачка .. туку що си играх доста и винаги ми пали управлението
а колата е студена и сичко е помръзнало навън
И при мен си е така!!! Няма спиране дадеш ли на контакт и включва климатроника! За това е климатроник като загрее охладителната течност се увеличава и вентилатора за да достигне зададената температура, нормално по книжка трябва да се нагласи на 22 градуса плюс минус 1 за да имаш нормална температура в купето!
Всеки друг случай не е нормален! Намерете едно указание за употреба на е36 и ще прочетете същото1
колега значи и твойта не е от тея за по 5 бона

към другите колеги .. да си прегледат колите явно някъде има проблем ... какви са тея неща кога му е кеф да пали кога не му е кеф не пали .. тфа да не е концерт пожелание


- guns3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
- Мечтае да кара: //М-Без Значение
Следя темата но немога да разбера за кой климат. говорите-за дигиталния или за този със врътките.Моя е със врътки и при студено време както запаля колата той си тръгва.Но искам да питам при модела с врътките когато зимата примерно го нагласиш на 20градуса той изключва ли се когато в купето се постигне тази тем. а въпросат ми важи и за през лятото-питам защото силата на въздушната струя се настроива ръчно????
- Lexus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 17.05.2005
- Местоположение: München
- Кара: E39 2003 525i Touring
guns3 написа:Следя темата но немога да разбера за кой климат. говорите-за дигиталния или за този със врътките.Моя е със врътки и при студено време както запаля колата той си тръгва.Но искам да питам при модела с врътките когато зимата примерно го нагласиш на 20градуса той изключва ли се когато в купето се постигне тази тем. а въпросат ми важи и за през лятото-питам защото силата на въздушната струя се настроива ръчно????
Тоя с врътките наглася само температурата на потока, но неможе да го регулира като сила!
Не спира да духа, продължава си! И такъв съм карал! То си е жив климатик за мен, но не ангажирам никой с моето мнение!
A1Automobile
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани