Maхнах му АБС-а

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 Touring / 318d / 2008
Мечтае да кара: M3

Мнение от Stur6ela » 26 Яну 2008, 20:53

На село на дедо ми Ладата нема АБС, па и той се удря да изкубе спирачките ли за да спре??? :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
BMW не е кола за каране, нито кола за возене, BMW е начин на живот :D :D :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 26 Яну 2008, 21:39

Бегайте с тия глупости че без абс спира по-бавно. Сменете си спирачната течност и тогава ми кажете по-бавно ли е :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E91 325xi

Мнение от renene » 26 Яну 2008, 22:41

Хората се чудят как да го имат ,а ти го махаш............... тъпо :mhihi:
диагностика 0899937450


Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ^ivo^ » 27 Яну 2008, 2:34

zBoost написа:И на сняг можеш да спираш достатъчно ефективно с абс, ако не скачаш на спирачката. И все още ми е чудно ако си без абс и ти блокират колелата на леда как спираш по-бързо като си просто една шейна и то в неизвестна посока.
e и аз тва се чудя как ще стане тая магия??? Стига де,не сме от тия където са се качили на бмв за сефте!!! И друго сме таркаляли тва са празни приказки.
Колегата zBoost ви е дал наи добрата питанка аи да се замислим малко.
П.С.-Тия ахмаци от авто индустрията слагат абс само да вдигнат цената на колите :mhihi:
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1114
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: у селото на белото

Мнение от Мишу » 27 Яну 2008, 11:51

все забравям че тук с изключение на няколко хора всички са супер добри шофьори :kuku: как другите смотаняци натискат спирачките до краи колко са некъдърни другите хора слезте на земята на божура тренират НСО :bowdown: за по-малко от 2ч се късат чисто нови мишелин ,колите не са фактор трошът ги без грам да мислят за ремонти и т.н тренират сума ти пъти седмично ТА ВИЕ ЛИ СТЕ ПРОФЕСИОНАЛНИ ШОФИЬОРИ С КОЛИ ЗА ПО 3-5000ЛВ ДЕТО 2/3 КАРАТЕ С ЗИМНИ ОТЗАД И ЛЕТНИ ОТПРЕД И СЕ ЧУДИТЕ В КОИ ГАРАЖЕН СЕРВИЗ ДА ВИ СМЕНЯТ ШАРНИРИТЕ КОИТО 5МЕСЕЦА ХЛОПАТ врно сте се вземали на сериозно взехте книжка миналата пролет и сега размисли и страсти .

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Яну 2008, 12:46

Хубави гуми - това е решението на проблема, без значение колата и системите и за сигурност (или липсата им).
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.08.2007
Местоположение: Sofiqta

Мнение от keith_flint69 » 27 Яну 2008, 14:28

t0sh написа:
EnthusiasT написа:аз немoa разбера защо все още има хора дето си мислят че абса увеличава спирачния път


защото на сняг и заледено е ФАКТ че АБС-а удължава спирачния път. Прочети малко по темата както и всички които говорят от чути-недочути коментари на СПЕЦИАЛИСТИ. за другите условия е спорно.

целта на АБС-а е да имаш УПРАВЛЯЕМОСТ, а дали скъсява или удължава спирачния път е страничен ефект. Ако не си панически натискащ спирачките, дОбър шофьор без абс ще спре без да губи управляемост по-бързо от този с абс зимата на хлъзгаво гаранция. Просто масово хората натискат до долу спирачките в критичен момент.

п.с. а ако не вярваш на хиляди мнения и тестове, хвани едно ауди 80 на което има бутон за абс-а или си махни бушоните и опитай на сняг/лед от 40 до 0 на прав участък (да не се поднесеш без абс-а извън пътя!) как спираш по-бързо. След което пиши.

п.п.с. конкретно абс може да скъси път на не-лед не-сняг примерно ако поднесе само едното колело само него отпуска (прах, локва,кал...) докато без абс трябва да пуснеш спирачката което са и четирите, за да влезеш в пътя.
Колега, благодаря изпреварил си ме с коментара, точно това исках да им отговоря и аз на подкрепящите АБС-системата - В допълнение искам да отбележа: лично мое мнение е и инаги съм го твърдял "АБС-а е измислен за жени да не им се поднасят таратайките като скочат с двата крака на спирачките!"

Р.Р. Лада или Москвич никога не съм имал! А на колегите дето се нахвърлят върху мен с такъв ентусиазъм искам да кажа: това си е мое решение, просто го споделям във форума, за да прочета и други мнения по въпроса, а не нападки и простотии - наистина до сега не съм имал АБС и не съм му свикнал, не мисля и да му свиквам - аз мойто мнение по въпроса съм си го казал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Варна

Мнение от stilkoood » 27 Яну 2008, 14:50

...Хубаво нещо е АБС-а, само че е правен за хубава настилка.... Той колегата се е опитал да спре зад някой когато е имало бабуни и дупки по пътя и тогава си е истина, че няма спиране с АБС. Предполагам, че такива ситуации са вбесявали доста от този форум... :mhihi:
Наздраве !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 9.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E36 328i
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от venci-bs » 27 Яну 2008, 15:29

stilkoood написа:...Хубаво нещо е АБС-а, само че е правен за хубава настилка.... Той колегата се е опитал да спре зад някой когато е имало бабуни и дупки по пътя и тогава си е истина, че няма спиране с АБС. Предполагам, че такива ситуации са вбесявали доста от този форум... :mhihi:
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Здравейте.

Мнение от Joro2004 » 27 Яну 2008, 15:49

Нека да изкажа и аз мнение, от опит да речем. Първо махането на АБСа наистина е глупост! Никой не се удря заради него, а заради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост. Второ, за да работи АБСа добре, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е гумите да са добри, защото се лъже. И трето, нека който иска да дойде с колата си, за да му покажа, че без АБС ще спра по-бързо. Може и 2 метра по-къс да е спирачният път, но ще е по-къс. И си има обяснение за това - тази кола е правена, за да се кара от всякакви шофъори, жени и т.н. а не от пилоти на състезателни коли. Някой да виждал състезателна кола с АБС???
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 21.07.2007
Кара: E36 320

Мнение от mi6u » 27 Яну 2008, 16:16

Прав си! Без ABS можеш да спреш по-бързо, но само когато си подготвен и го очакваш. Като ония пред тебе набие спирачките щеш не щеш скакаш на педала. В такива случаи те спасява ABS-а.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.08.2007
Местоположение: Sofiqta

Мнение от keith_flint69 » 27 Яну 2008, 16:24

mi6u написа:Прав си! Без ABS можеш да спреш по-бързо, но само когато си подготвен и го очакваш. Като ония пред тебе набие спирачките щеш не щеш скакаш на педала. В такива случаи те спасява ABS-а.
В такъв случай с АБС-а се забиваш в него и му разсичаш бронята на Пежото на две (в моя случай) :)

А колкото до това, че несъобразената скорост е причината за ударите, съгласен съм с това, въпреки че и двата удара ми бяха със съобразена скорост, а по конкретно в първия случай карах с 20, а във втория - с 30-40, така, че не ми ги обяснявайте тия. Предпочитам да ми се занесе малко колата в тая ситуация, но колата да СПРЕ, а не както е с АБС-а да си продължава да си въри.
Последна промяна keith_flint69 на 27 Яну 2008, 16:31, променена общо 2 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 21.07.2007
Кара: E36 320

Мнение от mi6u » 27 Яну 2008, 16:24

keith_flint69 написа:
mi6u написа:Прав си! Без ABS можеш да спреш по-бързо, но само когато си подготвен и го очакваш. Като ония пред тебе набие спирачките щеш не щеш скакаш на педала. В такива случаи те спасява ABS-а.
В такъв случай с АБС-а се забиваш в него и му разсичаш бронята на Пежото на две (в моя случай) :)


А без ABS се забиваш 2 пъти по силно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 27 Яну 2008, 16:25

тука всеки който твърди че на СНЯГ и ЛЕД с АБС спира по-бързо се излага супер-яко, и нито е чел нито е пробвал.

отделно си противоречите, управляемостта няма НИЩО ОБЩО със спирачния път, и понеже е в ПЪТИ по-важно да имаш управляемост, е ЛОГИЧНО и РЕНТАБИЛНО да жертваш в да кажеме половината случаи ДОСТА по-дълъг спирачен път. на пресен сняг е почти ДВОЕН! Четете по въпроса, примерно най-логичното нещо за сняг е че като се ВЛАЧИШ НЕУПРАВЛЯЕМ, колата ти се ОКОПАВА в снега и понеже не стъпва отгоре а бута снега има шанс да стигнеш и до асфалта и да спреш 3 пъти по-бързо, примерно. а АБС-а отпуска докато не се затъркаля колелото, което е ДОСТА БАВНО СПИРАНЕ - логично.

а към автора на темата (и в полза на АБС - да го кажа аз понеже никой от спорещите не е в час, без извинение) - по принцип по-скоро му свикни, при нашето движение е доста вероятно да трябва да спираш докато имаш управляемост. Дори лятото на нашите прашни кални пътища пълни с локви, е предимство, защото както казах като си с една-две гуми на прахоляк/локва, абс-а само нея отпуска а не всичките. Та в доста от случаите понеже пътищата ни в .бг са много далече от перфектни, може и да скъси спирачния път.


п.с. за добри гуми - никога не бих спестил, карам с чисто нови и зимни и летни и съм дал над 1700 лева за тях с КЕФ. и са ме спасявали 2 пъти със сигурност от ебати ударите

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 27 Яну 2008, 16:41

Тош, ти твоя абс махна ли го? :mhihi:
Като не си какво подкрепяш?

ABS-а не се включва, ако няма необходимост от него :idea:

п.с. флинт, намали си аватара, че размести рамките :confused:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook