Maхнах му АБС-а
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
71 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Stur6ela
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 Touring / 318d / 2008
- Мечтае да кара: M3
На село на дедо ми Ладата нема АБС, па и той се удря да изкубе спирачките ли за да спре???






BMW не е кола за каране, нито кола за возене, BMW е начин на живот




- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Бегайте с тия глупости че без абс спира по-бавно. Сменете си спирачната течност и тогава ми кажете по-бавно ли е 

- renene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325xi
e и аз тва се чудя как ще стане тая магия??? Стига де,не сме от тия където са се качили на бмв за сефте!!! И друго сме таркаляли тва са празни приказки.zBoost написа:И на сняг можеш да спираш достатъчно ефективно с абс, ако не скачаш на спирачката. И все още ми е чудно ако си без абс и ти блокират колелата на леда как спираш по-бързо като си просто една шейна и то в неизвестна посока.
Колегата zBoost ви е дал наи добрата питанка аи да се замислим малко.
П.С.-Тия ахмаци от авто индустрията слагат абс само да вдигнат цената на колите



все забравям че тук с изключение на няколко хора всички са супер добри шофьори
как другите смотаняци натискат спирачките до краи колко са некъдърни другите хора слезте на земята на божура тренират НСО
за по-малко от 2ч се късат чисто нови мишелин ,колите не са фактор трошът ги без грам да мислят за ремонти и т.н тренират сума ти пъти седмично ТА ВИЕ ЛИ СТЕ ПРОФЕСИОНАЛНИ ШОФИЬОРИ С КОЛИ ЗА ПО 3-5000ЛВ ДЕТО 2/3 КАРАТЕ С ЗИМНИ ОТЗАД И ЛЕТНИ ОТПРЕД И СЕ ЧУДИТЕ В КОИ ГАРАЖЕН СЕРВИЗ ДА ВИ СМЕНЯТ ШАРНИРИТЕ КОИТО 5МЕСЕЦА ХЛОПАТ врно сте се вземали на сериозно взехте книжка миналата пролет и сега размисли и страсти .


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Хубави гуми - това е решението на проблема, без значение колата и системите и за сигурност (или липсата им).
BMW only!
- keith_flint69
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.08.2007
- Местоположение: Sofiqta
Колега, благодаря изпреварил си ме с коментара, точно това исках да им отговоря и аз на подкрепящите АБС-системата - В допълнение искам да отбележа: лично мое мнение е и инаги съм го твърдял "АБС-а е измислен за жени да не им се поднасят таратайките като скочат с двата крака на спирачките!"t0sh написа:EnthusiasT написа:аз немoa разбера защо все още има хора дето си мислят че абса увеличава спирачния път
защото на сняг и заледено е ФАКТ че АБС-а удължава спирачния път. Прочети малко по темата както и всички които говорят от чути-недочути коментари на СПЕЦИАЛИСТИ. за другите условия е спорно.
целта на АБС-а е да имаш УПРАВЛЯЕМОСТ, а дали скъсява или удължава спирачния път е страничен ефект. Ако не си панически натискащ спирачките, дОбър шофьор без абс ще спре без да губи управляемост по-бързо от този с абс зимата на хлъзгаво гаранция. Просто масово хората натискат до долу спирачките в критичен момент.
п.с. а ако не вярваш на хиляди мнения и тестове, хвани едно ауди 80 на което има бутон за абс-а или си махни бушоните и опитай на сняг/лед от 40 до 0 на прав участък (да не се поднесеш без абс-а извън пътя!) как спираш по-бързо. След което пиши.
п.п.с. конкретно абс може да скъси път на не-лед не-сняг примерно ако поднесе само едното колело само него отпуска (прах, локва,кал...) докато без абс трябва да пуснеш спирачката което са и четирите, за да влезеш в пътя.
Р.Р. Лада или Москвич никога не съм имал! А на колегите дето се нахвърлят върху мен с такъв ентусиазъм искам да кажа: това си е мое решение, просто го споделям във форума, за да прочета и други мнения по въпроса, а не нападки и простотии - наистина до сега не съм имал АБС и не съм му свикнал, не мисля и да му свиквам - аз мойто мнение по въпроса съм си го казал.
- venci-bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 9.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 M3
stilkoood написа:...Хубаво нещо е АБС-а, само че е правен за хубава настилка.... Той колегата се е опитал да спре зад някой когато е имало бабуни и дупки по пътя и тогава си е истина, че няма спиране с АБС. Предполагам, че такива ситуации са вбесявали доста от този форум...

Здравейте.
Нека да изкажа и аз мнение, от опит да речем. Първо махането на АБСа наистина е глупост! Никой не се удря заради него, а заради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост. Второ, за да работи АБСа добре, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е гумите да са добри, защото се лъже. И трето, нека който иска да дойде с колата си, за да му покажа, че без АБС ще спра по-бързо. Може и 2 метра по-къс да е спирачният път, но ще е по-къс. И си има обяснение за това - тази кола е правена, за да се кара от всякакви шофъори, жени и т.н. а не от пилоти на състезателни коли. Някой да виждал състезателна кола с АБС???
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!
- keith_flint69
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.08.2007
- Местоположение: Sofiqta
В такъв случай с АБС-а се забиваш в него и му разсичаш бронята на Пежото на две (в моя случай)mi6u написа:Прав си! Без ABS можеш да спреш по-бързо, но само когато си подготвен и го очакваш. Като ония пред тебе набие спирачките щеш не щеш скакаш на педала. В такива случаи те спасява ABS-а.

А колкото до това, че несъобразената скорост е причината за ударите, съгласен съм с това, въпреки че и двата удара ми бяха със съобразена скорост, а по конкретно в първия случай карах с 20, а във втория - с 30-40, така, че не ми ги обяснявайте тия. Предпочитам да ми се занесе малко колата в тая ситуация, но колата да СПРЕ, а не както е с АБС-а да си продължава да си въри.
Последна промяна keith_flint69 на 27 Яну 2008, 16:31, променена общо 2 пъти
keith_flint69 написа:В такъв случай с АБС-а се забиваш в него и му разсичаш бронята на Пежото на две (в моя случай)mi6u написа:Прав си! Без ABS можеш да спреш по-бързо, но само когато си подготвен и го очакваш. Като ония пред тебе набие спирачките щеш не щеш скакаш на педала. В такива случаи те спасява ABS-а.
А без ABS се забиваш 2 пъти по силно.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
тука всеки който твърди че на СНЯГ и ЛЕД с АБС спира по-бързо се излага супер-яко, и нито е чел нито е пробвал.
отделно си противоречите, управляемостта няма НИЩО ОБЩО със спирачния път, и понеже е в ПЪТИ по-важно да имаш управляемост, е ЛОГИЧНО и РЕНТАБИЛНО да жертваш в да кажеме половината случаи ДОСТА по-дълъг спирачен път. на пресен сняг е почти ДВОЕН! Четете по въпроса, примерно най-логичното нещо за сняг е че като се ВЛАЧИШ НЕУПРАВЛЯЕМ, колата ти се ОКОПАВА в снега и понеже не стъпва отгоре а бута снега има шанс да стигнеш и до асфалта и да спреш 3 пъти по-бързо, примерно. а АБС-а отпуска докато не се затъркаля колелото, което е ДОСТА БАВНО СПИРАНЕ - логично.
а към автора на темата (и в полза на АБС - да го кажа аз понеже никой от спорещите не е в час, без извинение) - по принцип по-скоро му свикни, при нашето движение е доста вероятно да трябва да спираш докато имаш управляемост. Дори лятото на нашите прашни кални пътища пълни с локви, е предимство, защото както казах като си с една-две гуми на прахоляк/локва, абс-а само нея отпуска а не всичките. Та в доста от случаите понеже пътищата ни в .бг са много далече от перфектни, може и да скъси спирачния път.
п.с. за добри гуми - никога не бих спестил, карам с чисто нови и зимни и летни и съм дал над 1700 лева за тях с КЕФ. и са ме спасявали 2 пъти със сигурност от ебати ударите
отделно си противоречите, управляемостта няма НИЩО ОБЩО със спирачния път, и понеже е в ПЪТИ по-важно да имаш управляемост, е ЛОГИЧНО и РЕНТАБИЛНО да жертваш в да кажеме половината случаи ДОСТА по-дълъг спирачен път. на пресен сняг е почти ДВОЕН! Четете по въпроса, примерно най-логичното нещо за сняг е че като се ВЛАЧИШ НЕУПРАВЛЯЕМ, колата ти се ОКОПАВА в снега и понеже не стъпва отгоре а бута снега има шанс да стигнеш и до асфалта и да спреш 3 пъти по-бързо, примерно. а АБС-а отпуска докато не се затъркаля колелото, което е ДОСТА БАВНО СПИРАНЕ - логично.
а към автора на темата (и в полза на АБС - да го кажа аз понеже никой от спорещите не е в час, без извинение) - по принцип по-скоро му свикни, при нашето движение е доста вероятно да трябва да спираш докато имаш управляемост. Дори лятото на нашите прашни кални пътища пълни с локви, е предимство, защото както казах като си с една-две гуми на прахоляк/локва, абс-а само нея отпуска а не всичките. Та в доста от случаите понеже пътищата ни в .бг са много далече от перфектни, може и да скъси спирачния път.
п.с. за добри гуми - никога не бих спестил, карам с чисто нови и зимни и летни и съм дал над 1700 лева за тях с КЕФ. и са ме спасявали 2 пъти със сигурност от ебати ударите
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Тош, ти твоя абс махна ли го?
Като не си какво подкрепяш?
ABS-а не се включва, ако няма необходимост от него
п.с. флинт, намали си аватара, че размести рамките

Като не си какво подкрепяш?
ABS-а не се включва, ако няма необходимост от него

п.с. флинт, намали си аватара, че размести рамките

You said: "Time will change!" What if it changes you?
71 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани