ПОМОЩ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

ПОМОЩ

Мнение от azok » 21 Яну 2008, 10:52

Търсих в търсачката но не открих подобен проблем. Става въпрос за охладителната система. Колата работи нормално но перката не се включва всеки път. И маркучите се втвърдяват иначе не отчита да е загряла а уреда за температурата си работи. Някои казват че мойе да е от клапите на парното. Вчера забелязах че температурата достигна до 113градуса изгасих двигателя, запалих пак и перката се включи. като замервам тока си идва до нея и уж няма проблем, но не мога да разбера защо не се включва всеки път. Имате ли някаква идея от какво е това, някои имал ли е подобен проблем?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Мнение от dqvola666 » 21 Яну 2008, 11:24

Ами аз имам само предположения едното е да ти е заминало виското а другото предположение амиии като се сетя ще пиша! :mhihi: Сори ама толкоз от моито разбиране!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 21 Яну 2008, 12:07

ама с виско или ел си
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 21 Яну 2008, 13:52

Колега по он-лайн каталога за авточасти, перката ти е с виско съединител, а не с електромагнитен, така че до нея не отиват кабели.

http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1244/

Клапаните на парното не се отразяват на температурата на двигателя, а само на температурата в купето

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... hlight=vdo

Най-вероятно си е заминало виското или имаш проблем с ремък/термостат/водна помпа

Съветвам те да ги провериш в този ред

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Re: ПОМОЩ

Мнение от Шарампоя » 21 Яну 2008, 16:08

колеги на 4овека му надува марку4ите, няма ли вероятност да е издухала гарнитурата а?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Re: ПОМОЩ

Мнение от robert1975 » 21 Яну 2008, 16:30

azok написа:Търсих в търсачката но не открих подобен проблем. Става въпрос за охладителната система. Колата работи нормално но перката не се включва всеки път. И маркучите се втвърдяват иначе не отчита да е загряла а уреда за температурата си работи. Някои казват че мойе да е от клапите на парното. Вчера забелязах че температурата достигна до 113градуса изгасих двигателя, запалих пак и перката се включи. като замервам тока си идва до нея и уж няма проблем, но не мога да разбера защо не се включва всеки път. Имате ли някаква идея от какво е това, някои имал ли е подобен проблем?
как пък я определи на 113 градусда :mhihi: ! Аз залагам на виското

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Re: ПОМОЩ

Мнение от dqvola666 » 21 Яну 2008, 17:32

Шарампоя написа:колеги на 4овека му надува марку4ите, няма ли вероятност да е издухала гарнитурата а?

Абе по принцип и тва може ама :winky: не е хубаво да го плашиш човека!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Re: ПОМОЩ

Мнение от Шарампоя » 21 Яну 2008, 17:41

Няма кво да го плаша аз казвам най-лошия вариант, пък ако наистина са много тварди марку4ите и не може да ги стисне с ръка гаранция е гарнитурата ма то той ше си провери.Дано да не е от нея :D и аз да баркам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

Мнение от azok » 21 Яну 2008, 17:42

ами в сабота бях на севиз и като я вклычихме към компа показа 113 градуса но не дава да има някаква грешка и всичко си работи идеално по колата и на диагнистика излиза перфектна. климатроника си бачка перфектно но се надуват маркучите стават по твърди от нормалното. само веднъй вдигна 113 градуса и вече си е на 94-99 и се вклычва перката но тия маркучи ме притесняват

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Re: ПОМОЩ

Мнение от dqvola666 » 21 Яну 2008, 17:48

Шарампоя написа:.Дано да не е от нея :D и аз да баркам.

Дано абе глей ся някои от съфорумците тук така пробват отиваш палиш колата дигаш капака и си мушкаш пръста в перката ако ти е там пръста лошо не бе задръж я съвсем леко перката ако те дърпа здраво сичко е ок и не е от виското ама задържиш ли я лошо. Дано си разбрал какво исках да кажа щото май се пооплетох и аз! :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 21 Яну 2008, 17:50

То зимата за да ти дигне 117 градуса проблема според мен е в термостата а не в перката. А маркучите зависи колко ти е нормалното налягане в охладителната система,, при мен е 2атм. и са си доста твърди без проблем :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

Мнение от azok » 21 Яну 2008, 17:51

разбрах те какво имаш предвид а какви пари е тва виско да се подготвя за всеки случай

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: София и оклолията
Пол: Мъж

Мнение от dqvola666 » 21 Яну 2008, 17:58

Абе май може да се намери за около 250-300лв. ама пак зависи някои ги намират и по тънкана!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

Мнение от azok » 21 Яну 2008, 17:59

е добре де ако е преебано няма ли да го видя на компа като я варзахме или да излезе на диагностика

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Re: ПОМОЩ

Мнение от Шарампоя » 21 Яну 2008, 18:12

Дано абе глей ся някои от съфорумците тук така пробват отиваш палиш колата дигаш капака и си мушкаш пръста в перката ако ти е там пръста лошо не бе задръж я съвсем леко перката ако те дърпа здраво сичко е ок и не е от виското ама задържиш ли я лошо. Дано си разбрал какво исках да кажа щото май се пооплетох и аз!

Ако колата е студена без проблем трябва да задаржи перката с ръка.Виското натяга при загряване на двигателя,тогава ако се опита да я задаржи може и да се лиши от някой пръст :mhihi:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook