ПОМОЩ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ПОМОЩ
Търсих в търсачката но не открих подобен проблем. Става въпрос за охладителната система. Колата работи нормално но перката не се включва всеки път. И маркучите се втвърдяват иначе не отчита да е загряла а уреда за температурата си работи. Някои казват че мойе да е от клапите на парното. Вчера забелязах че температурата достигна до 113градуса изгасих двигателя, запалих пак и перката се включи. като замервам тока си идва до нея и уж няма проблем, но не мога да разбера защо не се включва всеки път. Имате ли някаква идея от какво е това, някои имал ли е подобен проблем?
- dqvola666
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: София и оклолията
- Пол: Мъж
Ами аз имам само предположения едното е да ти е заминало виското а другото предположение амиии като се сетя ще пиша!
Сори ама толкоз от моито разбиране!

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Колега по он-лайн каталога за авточасти, перката ти е с виско съединител, а не с електромагнитен, така че до нея не отиват кабели.
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1244/
Клапаните на парното не се отразяват на температурата на двигателя, а само на температурата в купето
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... hlight=vdo
Най-вероятно си е заминало виското или имаш проблем с ремък/термостат/водна помпа
Съветвам те да ги провериш в този ред
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1244/
Клапаните на парното не се отразяват на температурата на двигателя, а само на температурата в купето
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... hlight=vdo
Най-вероятно си е заминало виското или имаш проблем с ремък/термостат/водна помпа
Съветвам те да ги провериш в този ред
- robert1975
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 468
- Регистриран на: 9.05.2007
Re: ПОМОЩ
как пък я определи на 113 градусдаazok написа:Търсих в търсачката но не открих подобен проблем. Става въпрос за охладителната система. Колата работи нормално но перката не се включва всеки път. И маркучите се втвърдяват иначе не отчита да е загряла а уреда за температурата си работи. Някои казват че мойе да е от клапите на парното. Вчера забелязах че температурата достигна до 113градуса изгасих двигателя, запалих пак и перката се включи. като замервам тока си идва до нея и уж няма проблем, но не мога да разбера защо не се включва всеки път. Имате ли някаква идея от какво е това, някои имал ли е подобен проблем?

Re: ПОМОЩ
Няма кво да го плаша аз казвам най-лошия вариант, пък ако наистина са много тварди марку4ите и не може да ги стисне с ръка гаранция е гарнитурата ма то той ше си провери.Дано да не е от нея
и аз да баркам.

ами в сабота бях на севиз и като я вклычихме към компа показа 113 градуса но не дава да има някаква грешка и всичко си работи идеално по колата и на диагнистика излиза перфектна. климатроника си бачка перфектно но се надуват маркучите стават по твърди от нормалното. само веднъй вдигна 113 градуса и вече си е на 94-99 и се вклычва перката но тия маркучи ме притесняват
- dqvola666
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: София и оклолията
- Пол: Мъж
Re: ПОМОЩ
Шарампоя написа:.Дано да не е от неяи аз да баркам.
Дано абе глей ся някои от съфорумците тук така пробват отиваш палиш колата дигаш капака и си мушкаш пръста в перката ако ти е там пръста лошо не бе задръж я съвсем леко перката ако те дърпа здраво сичко е ок и не е от виското ама задържиш ли я лошо. Дано си разбрал какво исках да кажа щото май се пооплетох и аз!

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
То зимата за да ти дигне 117 градуса проблема според мен е в термостата а не в перката. А маркучите зависи колко ти е нормалното налягане в охладителната система,, при мен е 2атм. и са си доста твърди без проблем 

- dqvola666
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: София и оклолията
- Пол: Мъж
Re: ПОМОЩ
Дано абе глей ся някои от съфорумците тук така пробват отиваш палиш колата дигаш капака и си мушкаш пръста в перката ако ти е там пръста лошо не бе задръж я съвсем леко перката ако те дърпа здраво сичко е ок и не е от виското ама задържиш ли я лошо. Дано си разбрал какво исках да кажа щото май се пооплетох и аз!
Ако колата е студена без проблем трябва да задаржи перката с ръка.Виското натяга при загряване на двигателя,тогава ако се опита да я задаржи може и да се лиши от някой пръст
Ако колата е студена без проблем трябва да задаржи перката с ръка.Виското натяга при загряване на двигателя,тогава ако се опита да я задаржи може и да се лиши от някой пръст

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани