Максимална скорост на Е34
Модератор: Технически модератори
- nino
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 36
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: каквото карам в момента
- KillerLoop
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 139
- Регистриран на: 25.03.2004
- Местоположение: София
Пичове случайно видях темата и аз да се вмъкна. Карам 316 е36 и с 4 човека вътре вдигнах 208 км. Отидох до Пловдив за 37 мин! Вярвате или не ама така тествах колата преди да я купя. 190 км ги поддържам без прблем с пълна кола. Не мога да разбера как една 520-ка няма да може да вдигне да речем 210 или 220!?
			Innocence...
Is what life is.
		Is what life is.
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
- 
				  
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
KillerLoop написа:Пичове случайно видях темата и аз да се вмъкна. Карам 316 е36 и с 4 човека вътре вдигнах 208 км. Отидох до Пловдив за 37 мин! Вярвате или не ама така тествах колата преди да я купя. 190 км ги поддържам без прблем с пълна кола. Не мога да разбера как една 520-ка няма да може да вдигне да речем 210 или 220!?
Е34 М50 - 211 км/ч по книжка
 по километраж 220-230
 по километраж 220-230  
May the BMW force be with you!
		- nino
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 36
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: каквото карам в момента
- PROPOVEDNIKA
- селянина с колелото
- 
				  
- Мнения: 351
- Регистриран на: 24.05.2003
KillerLoop написа:Пичове случайно видях темата и аз да се вмъкна. Карам 316 е36 и с 4 човека вътре вдигнах 208 км. Отидох до Пловдив за 37 мин! Вярвате или не ама така тествах колата преди да я купя. 190 км ги поддържам без прблем с пълна кола. Не мога да разбера как една 520-ка няма да може да вдигне да речем 210 или 220!?
130км от табела до табела ,средната ти скорост трябва да е 210

За максималната скорост
Model	From       Eng#          Engine          Top speed          0-100        Max power
518i '89-'93 M40 4 - 1796cc 192 km/h 12.8sec 111hp / 113bhp
518i '93-'96 M43 4 - 1796cc 198 km/h 12.5sec 114hp / 115bhp
520i '88-'90 M20 6 - 1990cc 203 km/h 11.9sec 127hp / 129bhp
520i ece '88-'90 M20 6 - 1990cc 203 km/h 11.4sec 127hp / 129bhp
520i '90-'95 M50 24v 6 - 1990cc 211 km/h 10.6sec 147hp / 150bhp
525i '88-'91 M20 6 - 2494cc 221 km/h 9.5sec 168hp / 170bhp
525i '91-'96 M50 24v 6 - 2494cc 230 km/h 8.6sec 189hp / 192bhp
525ix '92-'95 M50 24v 6 - 2494cc 220 km/h 9.5sec 189hp / 192bhp
530i '88-'90 M30 6 - 2986cc 227 km/h 8.6sec 185hp / 188bhp
530i '93-'95 M60 32v V8 - 2997cc 235 km/h 7.7sec 215hp / 218bhp
535i '88-'92 M30 6 - 3430cc 235 km/h 7.7 sec 208hp / 211bhp
540i '93-'95 M60 32v V8 - 3982cc 250+ km/h 6.4 sec 282hp / 286bhp
M540i '93-'95 M60 32v V8 - 3982cc 250+ km/h 6.2 sec 282hp / 286bhp
M5 3.6 '89-'91 S38 24v 6 - 3535cc 250+ km/h 6.3 sec 311hp / 315bhp
M5 3.8 '92-95 S38 24v 6 - 3795cc 250+ km/h 5.9 sec 335hp / 340bhp
Това са ТТД, останалото е ала-бала.
			
		518i '89-'93 M40 4 - 1796cc 192 km/h 12.8sec 111hp / 113bhp
518i '93-'96 M43 4 - 1796cc 198 km/h 12.5sec 114hp / 115bhp
520i '88-'90 M20 6 - 1990cc 203 km/h 11.9sec 127hp / 129bhp
520i ece '88-'90 M20 6 - 1990cc 203 km/h 11.4sec 127hp / 129bhp
520i '90-'95 M50 24v 6 - 1990cc 211 km/h 10.6sec 147hp / 150bhp
525i '88-'91 M20 6 - 2494cc 221 km/h 9.5sec 168hp / 170bhp
525i '91-'96 M50 24v 6 - 2494cc 230 km/h 8.6sec 189hp / 192bhp
525ix '92-'95 M50 24v 6 - 2494cc 220 km/h 9.5sec 189hp / 192bhp
530i '88-'90 M30 6 - 2986cc 227 km/h 8.6sec 185hp / 188bhp
530i '93-'95 M60 32v V8 - 2997cc 235 km/h 7.7sec 215hp / 218bhp
535i '88-'92 M30 6 - 3430cc 235 km/h 7.7 sec 208hp / 211bhp
540i '93-'95 M60 32v V8 - 3982cc 250+ km/h 6.4 sec 282hp / 286bhp
M540i '93-'95 M60 32v V8 - 3982cc 250+ km/h 6.2 sec 282hp / 286bhp
M5 3.6 '89-'91 S38 24v 6 - 3535cc 250+ km/h 6.3 sec 311hp / 315bhp
M5 3.8 '92-95 S38 24v 6 - 3795cc 250+ km/h 5.9 sec 335hp / 340bhp
Това са ТТД, останалото е ала-бала.
Penchev написа:Пичове направо се включвам по темата със следните характеристики - карам 520i '94 комби с перфектен мотор и трасмисия.Колата ми при 6500 об/мин на 5 та предавка върви с 215 км/час.
-----------------------------------
Колата на снимката е на брат ми :-)
Най после един реалист.Това е максималната му скорост-и не защото някои е вдигнал 215 или пак на някои му се струва,4е трябва да вдига пове4е. БМВ 520 (М50Б20) е с предавателно 4исло 1,000 на 5 скорост и десмултиплициране от 0,290 на диференциала при което се полу4ава ,4е с нормалните си гуми, скоростта ,която развива на 5 с 1000 оборота е 33,391.И 33,391 умножено по 6,5 се полу4ава 217 км/4ас(ако може да стигне до 6500).Вси4ко друго е ала-бала, ако и на километража ти да изписва 250.
Пичове случайно видях темата и аз да се вмъкна. Карам 316 е36 и с 4 човека вътре вдигнах 208 км
Зна4и,това е нещо,коет пьк сьвсем не мога да разбера.Излиза, 4е в Бьлгария колите преживяват нещо като втора младост.По друг на4ин не мога да си го обясня.БМВ 316 НОВО развива скорост от 186 километра/4ас. БМВ316 от 92 година (на 12 години, а в Европа се навьртат ,според статистиките,средно по 17 000 км на година, т.е за 12 години би трябвало да има навьртяни около 204 000 км) излиза 4е е увели4ило скоростта си сьс 20 км.
И на мен много би ми се искало моето 325 да вдига 250 км ,ама не става.Една кола на 12 години не може и не е логи4но да "бяга" като нова
Мисля ,4е това,4е вси4ки в този форум оби4аме тази марка, не изклю4ва вьзможността да бьдем малко пове4е реалисти.
Последна промяна R9 на 20 Май 2004, 19:09, променена общо 2 пъти
					
				
			Impossible is nothing !!!
Ще се опитам да изкажа една теория, за която нямам претенции да е истина. Но за мен може да бъде оборена единствено от производителите на спидометри.
Може би 99% от аналоговите прибори са логометрични, т.е. скалата им не е линейна като рулетката например. Или образно казано разстоянието до всяко следващо деление става все по-голямо от предното. Този ефект се вижда често по някои измервателни диаграми в промишленоста. Или в нашия случай дествителното разстоянието между отметките 80 и 100 км е по-голямо от 60 - 80 и т.н.
На практика между коляновия вал и пътя имаме твърда връзка така, че не може производителя да казва при 6000 об. вдига 203 км, а ти да правиш подвизи с кола на 300 000 км, па било то и БМВ. Това теоретично е възможно, като сложиш по-големи гуми и за един оборот на колелото изминаваш по-голямо разстояние, но тогава няма да ти стига мощноста да развиеш 6000 об на колянавия вал. Някои го постигат по надолнището.
Всичко е физика, механика, математика и майсторлък. Поздрави!
			
				Може би 99% от аналоговите прибори са логометрични, т.е. скалата им не е линейна като рулетката например. Или образно казано разстоянието до всяко следващо деление става все по-голямо от предното. Този ефект се вижда често по някои измервателни диаграми в промишленоста. Или в нашия случай дествителното разстоянието между отметките 80 и 100 км е по-голямо от 60 - 80 и т.н.
На практика между коляновия вал и пътя имаме твърда връзка така, че не може производителя да казва при 6000 об. вдига 203 км, а ти да правиш подвизи с кола на 300 000 км, па било то и БМВ. Това теоретично е възможно, като сложиш по-големи гуми и за един оборот на колелото изминаваш по-голямо разстояние, но тогава няма да ти стига мощноста да развиеш 6000 об на колянавия вал. Някои го постигат по надолнището.
Всичко е физика, механика, математика и майсторлък. Поздрави!
Последна промяна agabaga на 21 Май 2004, 19:52, променена общо 1 път
					
				
			
		- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
R9 написа:...
Евала, по точно не може да бъде
 Това което е написал и брат ми е така аз съм бил свидетел поне 10-15 пъти, който си говори врели некипели за 230 и т.н. е възможно само ако диференциала му е друг с по малко преводно число
 Това което е написал и брат ми е така аз съм бил свидетел поне 10-15 пъти, който си говори врели некипели за 230 и т.н. е възможно само ако диференциала му е друг с по малко преводно число  наистина че на брат ми 520-ката е с "нов" двигател, след основен ремонт и върви като разпрана и на 5-та си стига ограничителя без никви грижи...ако се сложи друг диф ще дигне повече
 наистина че на брат ми 520-ката е с "нов" двигател, след основен ремонт и върви като разпрана и на 5-та си стига ограничителя без никви грижи...ако се сложи друг диф ще дигне повече  но не забравяйте, че на комбитата слагат по къси дифове
 но не забравяйте, че на комбитата слагат по къси дифове  
 
Мойта на 5-та на ограничител е с 210 км/ч и пак ги стига лесно, диф-а ми е мисля с 3,91 предавателно число, ако се сложи 3,2 или там какво беше БИ МОГЛО да вдигне и 230 НО няма да му стигне мощността ЗАЩОТО тази кола, с този двигател е проектирана ДА Е С ТОЗИ ДИФЕРЕНЦИАЛ
 
 
Така, че изказвания от типа
 Мойта си напълни километража ме впечатляваха като бях 4-ти клас, когато като видя колко пише на скоростомера и мислех че толкова вдига
 Мойта си напълни километража ме впечатляваха като бях 4-ти клас, когато като видя колко пише на скоростомера и мислех че толкова вдига  
 
Тук сме се събрали големи и сериозни хора, да говорим реални неща от който всеки да има полза, а не като деца да преувеличаваме реалността защото нас така ни харесва

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
   
   Мерси Vasilen
  Мерси Vasilen
 
   
  
 
