Максимална скорост на Е34
Модератор: Технически модератори
- nino
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: каквото карам в момента
- KillerLoop
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 25.03.2004
- Местоположение: София
Пичове случайно видях темата и аз да се вмъкна. Карам 316 е36 и с 4 човека вътре вдигнах 208 км. Отидох до Пловдив за 37 мин! Вярвате или не ама така тествах колата преди да я купя. 190 км ги поддържам без прблем с пълна кола. Не мога да разбера как една 520-ка няма да може да вдигне да речем 210 или 220!?
Innocence...
Is what life is.
Is what life is.
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
KillerLoop написа:Пичове случайно видях темата и аз да се вмъкна. Карам 316 е36 и с 4 човека вътре вдигнах 208 км. Отидох до Пловдив за 37 мин! Вярвате или не ама така тествах колата преди да я купя. 190 км ги поддържам без прблем с пълна кола. Не мога да разбера как една 520-ка няма да може да вдигне да речем 210 или 220!?
Е34 М50 - 211 км/ч по книжка


May the BMW force be with you!
- nino
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: каквото карам в момента
- PROPOVEDNIKA
- селянина с колелото
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 24.05.2003
KillerLoop написа:Пичове случайно видях темата и аз да се вмъкна. Карам 316 е36 и с 4 човека вътре вдигнах 208 км. Отидох до Пловдив за 37 мин! Вярвате или не ама така тествах колата преди да я купя. 190 км ги поддържам без прблем с пълна кола. Не мога да разбера как една 520-ка няма да може да вдигне да речем 210 или 220!?
130км от табела до табела ,средната ти скорост трябва да е 210

За максималната скорост
Model From Eng# Engine Top speed 0-100 Max power
518i '89-'93 M40 4 - 1796cc 192 km/h 12.8sec 111hp / 113bhp
518i '93-'96 M43 4 - 1796cc 198 km/h 12.5sec 114hp / 115bhp
520i '88-'90 M20 6 - 1990cc 203 km/h 11.9sec 127hp / 129bhp
520i ece '88-'90 M20 6 - 1990cc 203 km/h 11.4sec 127hp / 129bhp
520i '90-'95 M50 24v 6 - 1990cc 211 km/h 10.6sec 147hp / 150bhp
525i '88-'91 M20 6 - 2494cc 221 km/h 9.5sec 168hp / 170bhp
525i '91-'96 M50 24v 6 - 2494cc 230 km/h 8.6sec 189hp / 192bhp
525ix '92-'95 M50 24v 6 - 2494cc 220 km/h 9.5sec 189hp / 192bhp
530i '88-'90 M30 6 - 2986cc 227 km/h 8.6sec 185hp / 188bhp
530i '93-'95 M60 32v V8 - 2997cc 235 km/h 7.7sec 215hp / 218bhp
535i '88-'92 M30 6 - 3430cc 235 km/h 7.7 sec 208hp / 211bhp
540i '93-'95 M60 32v V8 - 3982cc 250+ km/h 6.4 sec 282hp / 286bhp
M540i '93-'95 M60 32v V8 - 3982cc 250+ km/h 6.2 sec 282hp / 286bhp
M5 3.6 '89-'91 S38 24v 6 - 3535cc 250+ km/h 6.3 sec 311hp / 315bhp
M5 3.8 '92-95 S38 24v 6 - 3795cc 250+ km/h 5.9 sec 335hp / 340bhp
Това са ТТД, останалото е ала-бала.
518i '89-'93 M40 4 - 1796cc 192 km/h 12.8sec 111hp / 113bhp
518i '93-'96 M43 4 - 1796cc 198 km/h 12.5sec 114hp / 115bhp
520i '88-'90 M20 6 - 1990cc 203 km/h 11.9sec 127hp / 129bhp
520i ece '88-'90 M20 6 - 1990cc 203 km/h 11.4sec 127hp / 129bhp
520i '90-'95 M50 24v 6 - 1990cc 211 km/h 10.6sec 147hp / 150bhp
525i '88-'91 M20 6 - 2494cc 221 km/h 9.5sec 168hp / 170bhp
525i '91-'96 M50 24v 6 - 2494cc 230 km/h 8.6sec 189hp / 192bhp
525ix '92-'95 M50 24v 6 - 2494cc 220 km/h 9.5sec 189hp / 192bhp
530i '88-'90 M30 6 - 2986cc 227 km/h 8.6sec 185hp / 188bhp
530i '93-'95 M60 32v V8 - 2997cc 235 km/h 7.7sec 215hp / 218bhp
535i '88-'92 M30 6 - 3430cc 235 km/h 7.7 sec 208hp / 211bhp
540i '93-'95 M60 32v V8 - 3982cc 250+ km/h 6.4 sec 282hp / 286bhp
M540i '93-'95 M60 32v V8 - 3982cc 250+ km/h 6.2 sec 282hp / 286bhp
M5 3.6 '89-'91 S38 24v 6 - 3535cc 250+ km/h 6.3 sec 311hp / 315bhp
M5 3.8 '92-95 S38 24v 6 - 3795cc 250+ km/h 5.9 sec 335hp / 340bhp
Това са ТТД, останалото е ала-бала.
Penchev написа:Пичове направо се включвам по темата със следните характеристики - карам 520i '94 комби с перфектен мотор и трасмисия.Колата ми при 6500 об/мин на 5 та предавка върви с 215 км/час.
-----------------------------------
Колата на снимката е на брат ми :-)
Най после един реалист.Това е максималната му скорост-и не защото някои е вдигнал 215 или пак на някои му се струва,4е трябва да вдига пове4е. БМВ 520 (М50Б20) е с предавателно 4исло 1,000 на 5 скорост и десмултиплициране от 0,290 на диференциала при което се полу4ава ,4е с нормалните си гуми, скоростта ,която развива на 5 с 1000 оборота е 33,391.И 33,391 умножено по 6,5 се полу4ава 217 км/4ас(ако може да стигне до 6500).Вси4ко друго е ала-бала, ако и на километража ти да изписва 250.
Пичове случайно видях темата и аз да се вмъкна. Карам 316 е36 и с 4 човека вътре вдигнах 208 км
Зна4и,това е нещо,коет пьк сьвсем не мога да разбера.Излиза, 4е в Бьлгария колите преживяват нещо като втора младост.По друг на4ин не мога да си го обясня.БМВ 316 НОВО развива скорост от 186 километра/4ас. БМВ316 от 92 година (на 12 години, а в Европа се навьртат ,според статистиките,средно по 17 000 км на година, т.е за 12 години би трябвало да има навьртяни около 204 000 км) излиза 4е е увели4ило скоростта си сьс 20 км.
И на мен много би ми се искало моето 325 да вдига 250 км ,ама не става.Една кола на 12 години не може и не е логи4но да "бяга" като нова
Мисля ,4е това,4е вси4ки в този форум оби4аме тази марка, не изклю4ва вьзможността да бьдем малко пове4е реалисти.
Последна промяна R9 на 20 Май 2004, 18:09, променена общо 2 пъти
Impossible is nothing !!!
Ще се опитам да изкажа една теория, за която нямам претенции да е истина. Но за мен може да бъде оборена единствено от производителите на спидометри.
Може би 99% от аналоговите прибори са логометрични, т.е. скалата им не е линейна като рулетката например. Или образно казано разстоянието до всяко следващо деление става все по-голямо от предното. Този ефект се вижда често по някои измервателни диаграми в промишленоста. Или в нашия случай дествителното разстоянието между отметките 80 и 100 км е по-голямо от 60 - 80 и т.н.
На практика между коляновия вал и пътя имаме твърда връзка така, че не може производителя да казва при 6000 об. вдига 203 км, а ти да правиш подвизи с кола на 300 000 км, па било то и БМВ. Това теоретично е възможно, като сложиш по-големи гуми и за един оборот на колелото изминаваш по-голямо разстояние, но тогава няма да ти стига мощноста да развиеш 6000 об на колянавия вал. Някои го постигат по надолнището.
Всичко е физика, механика, математика и майсторлък. Поздрави!
Може би 99% от аналоговите прибори са логометрични, т.е. скалата им не е линейна като рулетката например. Или образно казано разстоянието до всяко следващо деление става все по-голямо от предното. Този ефект се вижда често по някои измервателни диаграми в промишленоста. Или в нашия случай дествителното разстоянието между отметките 80 и 100 км е по-голямо от 60 - 80 и т.н.
На практика между коляновия вал и пътя имаме твърда връзка така, че не може производителя да казва при 6000 об. вдига 203 км, а ти да правиш подвизи с кола на 300 000 км, па било то и БМВ. Това теоретично е възможно, като сложиш по-големи гуми и за един оборот на колелото изминаваш по-голямо разстояние, но тогава няма да ти стига мощноста да развиеш 6000 об на колянавия вал. Някои го постигат по надолнището.
Всичко е физика, механика, математика и майсторлък. Поздрави!
Последна промяна agabaga на 21 Май 2004, 18:52, променена общо 1 път
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
R9 написа:...
Евала, по точно не може да бъде




Мойта на 5-та на ограничител е с 210 км/ч и пак ги стига лесно, диф-а ми е мисля с 3,91 предавателно число, ако се сложи 3,2 или там какво беше БИ МОГЛО да вдигне и 230 НО няма да му стигне мощността ЗАЩОТО тази кола, с този двигател е проектирана ДА Е С ТОЗИ ДИФЕРЕНЦИАЛ

Така, че изказвания от типа


Тук сме се събрали големи и сериозни хора, да говорим реални неща от който всеки да има полза, а не като деца да преувеличаваме реалността защото нас така ни харесва

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани