320 vs 318IS ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
320 vs 318IS ?
здравейте колеги съжелявам че я пускам тази тема... обеден съм че я има някъде но немога да я намеря рових цяла сутрин и в търсачкаа и в под разделите и неможахй да я намера...
а сега искам да попитам за плюсовете и минусите на 2-та модела спрямо другия... попотроших малко мойта кола и сега ми предстои да си купувам нова... та все още не съм ориентиран към двигателя... моля за помощ
а сега искам да попитам за плюсовете и минусите на 2-та модела спрямо другия... попотроших малко мойта кола и сега ми предстои да си купувам нова... та все още не съм ориентиран към двигателя... моля за помощ

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Тази тема след 3 часа ще бъде 2 страници и поредния спор...лично моето мнение е взимай по-читавата
Разлика във вървежа няма много голяма,10 кончета и толкова нютон метри,така че...вярно,че звука на шестака е малко по-хубав,но определено не си заслужава да купиш курник и да наливаш после в него
Плюсовете на йеската е че всичко е х4,докато при 20-ката е х6,така че...
Успех и да се похвалиш

Разлика във вървежа няма много голяма,10 кончета и толкова нютон метри,така че...вярно,че звука на шестака е малко по-хубав,но определено не си заслужава да купиш курник и да наливаш после в него
Плюсовете на йеската е че всичко е х4,докато при 20-ката е х6,така че...

Успех и да се похвалиш

- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Взимай 20-ка M52, няма какво да се чудиш...Аз се чудих, чудих и взех 18-ка ИС, но сега ме е толкова яд само заради самия звук!
Верно с една идея повече харчи, ама като чуеш шестте брачеда как свирят и забравяш за разход...

Верно с една идея повече харчи, ама като чуеш шестте брачеда как свирят и забравяш за разход...

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Относно разхода...стига с тази тема...ако от 4лв на 100км ще обеднееш...сменяй марката...за протокола имам и 16-ка и 20-ка...е вярвате или не,16-ката ми дава по-голям разход с еднакъв стил на каране 

- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
///MapTo написа:Относно разхода...стига с тази тема...ако от 4лв на 100км ще обеднееш...сменяй марката...за протокола имам и 16-ка и 20-ка...е вярвате или не,16-ката ми дава по-голям разход с еднакъв стил на каране
не си говорим за разхода... компота беше 1.6 и гореше 15-16... сигурен съм че 20-ката ще гори по малко

има нещо което също ме вълнува... понеже ИС-ката нали е с 2 дрьосела и има 2 положения на педала... туй мн ма кефи... 20-ката има ли я тази "екстра" понеже с 20-ки не съм се сблъсквал толкова и може да се каже че изобщо не съм запознат с материята при 20-ката...
пък и ако е само заради самия звук не бих го направил...
моля да ми дадете повече доводи... примерно като здравина на двигател по евтина поддръжка на двигател и т.н.
коя е по пъргава в ниските обороти... ясно ми е че 20-ката във всиоките е изруд но в ниските как се справя...
///MapTo написа:Относно разхода...стига с тази тема...ако от 4лв на 100км ще обеднееш...сменяй марката...за протокола имам и 16-ка и 20-ка...е вярвате или не,16-ката ми дава по-голям разход с еднакъв стил на каране
Напълно те подкрепям в това ти твърдение, разликата в разхода може и да е по-малко от 4 лева на 100 (според стила на каране), извънградско 20-ката е една идея по-приятна за каране, звука е... знаете добре, може на някой да му се стори смешно да си избираме колите по звука, но според мен си заслужава всеки лев отгоре, ако е читава 20-ката, само свещи, масло и в краен случай бобини (не вярвам да се стигне до основен ремонт ако е читава) ще са малко повече пари при поддръжката, другото са горе долу еднакви цифри, другото е въпрос на личен вкус

- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
Ето една от темите по този въпрос и там бях извадила и доста от останалите подобни теми
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 68&start=0

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 68&start=0
Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
ако намериш 2 читави земи 2-ката ако е само иеската- земия нея няма смисал спънат мотор само звукът да му слушаш и обратното. Почвай още от сега да търсиш за да можеш да намериш, а не като земеш парите да се метнеш на 1-2-рата.
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
izzzo написа:///MapTo написа:лично моето мнение е взимай по-читавата
единствения правилен избор

М42 със сигорност е по евтин за обслужване и подъжка , както казаха на М42 по 4 , на М50 по 6 , на м50 често му потраква ваноса , има 3 вериги , М42 е с една верига , за маслото и антифриза пак е от сорта на 4 с/у 6 . Аз лично уважавам повече М42 от М44 , както и М50 от М52
най верния отговор обаче си остава "по-читавата"
най верния отговор обаче си остава "по-читавата"

- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
И аз съм на мнение че трябва да вземеш по-читавата и ако тя е М50 без ванус не се замисляй, аз си смених 318-ката с такава и изобщо не съжалявам 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани