Неочаквано добър Opel

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Re: въртящ момент

Мнение от rosen.kolarov » 14 Яну 2008, 11:41

samsurnik написа:въртящият момент на 3.0 на вектра е 400Нм, за да съм точен

И аз това го видях и точно поради тази причина ти казвам, че няма
как да е 2200 оборота при 200 км.
На 535-цата въртящия е 560 и при 200 км съм на 2800 об.
Изображение


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 14 Яну 2008, 14:46

Че Една Астра Купе 1.9tdci 150 коня също не е лоша кола.Не е като 120d,ама се доближава макар и леко и за 2 пъти по малко пари.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 10.12.2007
Местоположение: Sofiq

Мнение от dare__devil » 16 Яну 2008, 13:29

въртящият момент е характеристика на мотора а не на колата, не на скоростната кутия.
с други думи няма проблем коли с различни нютон метри да са на едни и същи обороти при една и съща скорост при една и съща предавка. Всичко това по простата причина че това зависи само от дифа и предавателните числа на кутията ...няма нищо общо с мощност или нютон метри :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 16 Яну 2008, 16:20

dare__devil написа:въртящият момент е характеристика на мотора а не на колата, не на скоростната кутия.
с други думи няма проблем коли с различни нютон метри да са на едни и същи обороти при една и съща скорост при една и съща предавка. Всичко това по простата причина че това зависи само от дифа и предавателните числа на кутията ...няма нищо общо с мощност или нютон метри :)


има има ;)

ако му е малко тягата, няма как да поддържа 200+ км на 2200 рпм ;)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 10.12.2007
Местоположение: Sofiq

Мнение от dare__devil » 16 Яну 2008, 18:00

мисля че разбра какво имам предвид и като гледам си грамотно момче :)
и моята кола не може да поддържа 200 на пета , но това не пречи да е на 4000 оборота при 220 нали :)
това дали може да ги поддържа или не е съвсем друга тема...
но все пак това е променлива геометрия на турбина и т.н.. така че ако турбината има някакъв нормален надув при 2200 оборота, при положение че максималния въртящ момент на повечето дизели е именно около 2000 оборота не виждам защо да не ги държи :)

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 17 Яну 2008, 0:21

Babuna написа:...


Шегуваш ли се !?

http://www.youtube.com/watch?v=WyyMX6ROoCI

Това нещо не недозавива, то въобще не завива подяволите...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 14.01.2004

Мнение от vlad0 » 17 Яну 2008, 8:48

zBoost написа:
Babuna написа:...


Шегуваш ли се !?

http://www.youtube.com/watch?v=WyyMX6ROoCI

Това нещо не недозавива, то въобще не завива подяволите...


мързи ме да го гледам пак, но мисля, че тестовете бяха с изключен тракшън контрол.

П.С.

Пак се намесиха фанатизираните

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1114
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: у селото на белото

Мнение от Мишу » 30 Яну 2008, 18:50

в неиният клас опелчето си го бива неможе да посегне на големите бмв но там и цените са различни бе върви си хлопечето поне по книга готин е англиикият хумор :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 01 Фев 2008, 14:12

Мишу написа:в неиният клас опелчето си го бива неможе да посегне на големите бмв но там и цените са различни бе върви си хлопечето поне по книга готин е англиикият хумор :mhihi:


супер е за Америка, или аризона по точно
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1114
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: у селото на белото

Мнение от Мишу » 01 Фев 2008, 16:12

i za софия не е зле да маам по цел ден по центъра си е уникално бе като чета по данните доста коли отвява тоя от топ геар само за управлението е ужасен :)

Предишна

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook