Неочаквано добър Opel
Модератори: mitaka7, Общи модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Re: въртящ момент
samsurnik написа:въртящият момент на 3.0 на вектра е 400Нм, за да съм точен
И аз това го видях и точно поради тази причина ти казвам, че няма
как да е 2200 оборота при 200 км.
На 535-цата въртящия е 560 и при 200 км съм на 2800 об.
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Че Една Астра Купе 1.9tdci 150 коня също не е лоша кола.Не е като 120d,ама се доближава макар и леко и за 2 пъти по малко пари.
- dare__devil
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 10.12.2007
- Местоположение: Sofiq
въртящият момент е характеристика на мотора а не на колата, не на скоростната кутия.
с други думи няма проблем коли с различни нютон метри да са на едни и същи обороти при една и съща скорост при една и съща предавка. Всичко това по простата причина че това зависи само от дифа и предавателните числа на кутията ...няма нищо общо с мощност или нютон метри
с други думи няма проблем коли с различни нютон метри да са на едни и същи обороти при една и съща скорост при една и съща предавка. Всичко това по простата причина че това зависи само от дифа и предавателните числа на кутията ...няма нищо общо с мощност или нютон метри

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
dare__devil написа:въртящият момент е характеристика на мотора а не на колата, не на скоростната кутия.
с други думи няма проблем коли с различни нютон метри да са на едни и същи обороти при една и съща скорост при една и съща предавка. Всичко това по простата причина че това зависи само от дифа и предавателните числа на кутията ...няма нищо общо с мощност или нютон метри
има има

ако му е малко тягата, няма как да поддържа 200+ км на 2200 рпм

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- dare__devil
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 10.12.2007
- Местоположение: Sofiq
мисля че разбра какво имам предвид и като гледам си грамотно момче
и моята кола не може да поддържа 200 на пета , но това не пречи да е на 4000 оборота при 220 нали
това дали може да ги поддържа или не е съвсем друга тема...
но все пак това е променлива геометрия на турбина и т.н.. така че ако турбината има някакъв нормален надув при 2200 оборота, при положение че максималния въртящ момент на повечето дизели е именно около 2000 оборота не виждам защо да не ги държи

и моята кола не може да поддържа 200 на пета , но това не пречи да е на 4000 оборота при 220 нали

това дали може да ги поддържа или не е съвсем друга тема...
но все пак това е променлива геометрия на турбина и т.н.. така че ако турбината има някакъв нормален надув при 2200 оборота, при положение че максималния въртящ момент на повечето дизели е именно около 2000 оборота не виждам защо да не ги държи

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Babuna написа:...
Шегуваш ли се !?
http://www.youtube.com/watch?v=WyyMX6ROoCI
Това нещо не недозавива, то въобще не завива подяволите...
zBoost написа:Babuna написа:...
Шегуваш ли се !?
http://www.youtube.com/watch?v=WyyMX6ROoCI
Това нещо не недозавива, то въобще не завива подяволите...
мързи ме да го гледам пак, но мисля, че тестовете бяха с изключен тракшън контрол.
П.С.
Пак се намесиха фанатизираните
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Мишу написа:в неиният клас опелчето си го бива неможе да посегне на големите бмв но там и цените са различни бе върви си хлопечето поне по книга готин е англиикият хумор
супер е за Америка, или аризона по точно
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани