525 TDS губи мощност

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 21.05.2007

525 TDS губи мощност

Мнение от j0r0 » 09 Яну 2008, 17:41

Здравейте!
Изчетох всички теми от форума свързан с този проблем, но така и не намерих решение, затова пиша.
Проблема е следния:
Нямаше мощност въобще. Ходих на диагностика и ми казаха твърдо дебитомер. Седмица преди това сменях филтри и се оказа, че подкачващата помпа е заминала. Просто горивото падна под 15л и колата няма палене.
За два дни смених всичко - нов дебитомер, нова подкачваща помпа, излязоха и още неща, които смених. Разлика има огромна - върви като изтървана, ОБАЧЕ, от време на време 2 пъти за около 40 минути градско се случва следното: натискам педала на газта, моментния разход си се качва до 15-20, но въобще не иска да върви. Едвам тръгва на първа и двигателя реве затормозено. След това все едно се отпушва, добива си мощността и върви нормално. Това го правеше и преди смените, само че постоянно, т.е. не се "отпушваше". Мисля да махна катализатора, но ми се струва, че няма как да е там проблема, защото не е перманентен.
Дайте някакви конструктивни идеи, че направо побелях.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Всичко!
Мечтае да кара: Боинг 737-800

Мнение от Svetlyo » 09 Яну 2008, 20:09

Съединител??? :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 09 Яну 2008, 20:42

100% катализатор!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 09 Яну 2008, 21:04

Може ли да мъчиш 10 годишна кола дизел с катализатор?! :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 09 Яну 2008, 21:52

На първа няма начин да усеща катализатора, ако е запушен.
А и катализатора не се "отпушва" спонтанно. Според мен е друго.
За съжаление на дизелите не им разбирам. :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 21.05.2007

Мнение от j0r0 » 10 Яну 2008, 0:24

Отивам утре да махна катализатора, дано стане ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 10 Яну 2008, 11:09

Лошо няма- катализатора може и да е за смяна(ампутация при нас в Бг :mhihi: ), но проблема не е от него.
Мисля, че по-добре да прескочиш до НН-Сервиз до аерогарата да ти направят една диагностика, защото си мисля,
че проблема е от горивната система, а може и ДДЕ-то да прави въртели.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 10 Яну 2008, 21:41

И при мен се получаваше нещо подобно ,но след доста километри извъндрадско . Извън града не мога да ускоря след 2000 оборота а след като вляза в града и започна интензивно да си сменям скоростите - всичко се оправя. Не мога да разбера кога точно ми изчезна проблема - дали след като ми смениха уплътненията на ГНП или след като си махнах катализатора (макар че имаше няколко месеца разлика) , но сега проблема го няма . Мисля но не съм много сигурен че изчезна след смяна на уплътненията(прави се центровка наново). Имаше и друг проблем който изчезна след центровката - когато на малка предавка дам много рязко газ след това колата се форсираше сама все едно си дал газ до дупка.
Доста кончета в един обор.
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 10 Яну 2008, 22:19

Лампа на таблото светва ли когато се мъ4и мотора?
Виж си вакум маркучите дали няма някой пълен с масло. Почисти буксата на дебитомера и пробвай с изключен дебитомер дали има разлика. Горивния филтер нов ли е :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 21.05.2007

Мнение от j0r0 » 10 Яну 2008, 22:28

Не светва нищо. Горивния филтър е на 1000 км, Bosch-овски. Всичко около дебитормера го почистиха като го сменях. Само тези "вакуум маркучета" не съм гледал. Това тези които влизат в горивния филтър ли са?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 10 Яну 2008, 22:34

j0r0 написа:Не светва нищо. Горивния филтър е на 1000 км, Bosch-овски. Всичко около дебитормера го почистиха като го сменях. Само тези "вакуум маркучета" не съм гледал. Това тези които влизат в горивния филтър ли са?
Има един дето излиза отдолу под смукателния колектор, извади го целия и го продухай, там където влиза (от другия му край) е мап сензора - почисти и него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 11 Яну 2008, 1:02

bmw_n00b написа:На първа няма начин да усеща катализатора, ако е запушен. А и катализатора не се "отпушва" спонтанно. Според мен е друго. За съжаление на дизелите не им разбирам :confused:
Колега не на 1-ва ами и на свободна не искаше да вдигне повече от 2500 оборота! Катализатора беше отвсякаде капут! И на майсторите не им се вярваше че проблема е от него,но накрая пак дойдоха на моя!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 11 Яну 2008, 1:53

BIKA_73 написа:
bmw_n00b написа:На първа няма начин да усеща катализатора, ако е запушен. А и катализатора не се "отпушва" спонтанно. Според мен е друго. За съжаление на дизелите не им разбирам :confused:
Колега не на 1-ва ами и на свободна не искаше да вдигне повече от 2500 оборота! Катализатора беше отвсякаде капут! И на майсторите не им се вярваше че проблема е от него,но накрая пак дойдоха на моя!
На колегата неговата отпушва от време на врема,а ако е скапан катализатора отпушва само с операция

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 21.05.2007

Мнение от j0r0 » 14 Яну 2008, 23:33

Махнах катализатора в събота. Разликата е ГОЛЯМА в това, как набира. Вече имам мощност и на ниски обороти (до 1200), голяма радост.
Обаче проблема се очерта вече по-ясно. Сега като загрее малко, до делението над синьото на водата и губи мощност. Върви, но е спъната,
двигателя се мъчи. Като подам повечко газ се чува лек гърмеж в ауспуха. Явно част от горивото се възпламенява там. И като подам газ както
върви, примерно на 3 на 2500-3000 оборота и има едно замисляне 1-2 секунди и тогава почва да се набира. И може и да си внушавам, обаче
индикатора за моментен разход малко странно се държи.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 15 Яну 2008, 0:06

j0r0 написа:Махнах катализатора в събота. Разликата е ГОЛЯМА в това, как набира. Вече имам мощност и на ниски обороти (до 1200), голяма радост. Обаче проблема се очерта вече по-ясно. Сега като загрее малко, до делението над синьото на водата и губи мощност. Върви, но е спъната, двигателя се мъчи. Като подам повечко газ се чува лек гърмеж в ауспуха. Явно част от горивото се възпламенява там. И като подам газ както върви, примерно на 3 на 2500-3000 оборота и има едно замисляне 1-2 секунди и тогава почва да се набира. И може и да си внушавам, обаче индикатора за моментен разход малко странно се държи.
лошо

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook