525 TDS губи мощност
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
525 TDS губи мощност
Здравейте!
Изчетох всички теми от форума свързан с този проблем, но така и не намерих решение, затова пиша.
Проблема е следния:
Нямаше мощност въобще. Ходих на диагностика и ми казаха твърдо дебитомер. Седмица преди това сменях филтри и се оказа, че подкачващата помпа е заминала. Просто горивото падна под 15л и колата няма палене.
За два дни смених всичко - нов дебитомер, нова подкачваща помпа, излязоха и още неща, които смених. Разлика има огромна - върви като изтървана, ОБАЧЕ, от време на време 2 пъти за около 40 минути градско се случва следното: натискам педала на газта, моментния разход си се качва до 15-20, но въобще не иска да върви. Едвам тръгва на първа и двигателя реве затормозено. След това все едно се отпушва, добива си мощността и върви нормално. Това го правеше и преди смените, само че постоянно, т.е. не се "отпушваше". Мисля да махна катализатора, но ми се струва, че няма как да е там проблема, защото не е перманентен.
Дайте някакви конструктивни идеи, че направо побелях.
Изчетох всички теми от форума свързан с този проблем, но така и не намерих решение, затова пиша.
Проблема е следния:
Нямаше мощност въобще. Ходих на диагностика и ми казаха твърдо дебитомер. Седмица преди това сменях филтри и се оказа, че подкачващата помпа е заминала. Просто горивото падна под 15л и колата няма палене.
За два дни смених всичко - нов дебитомер, нова подкачваща помпа, излязоха и още неща, които смених. Разлика има огромна - върви като изтървана, ОБАЧЕ, от време на време 2 пъти за около 40 минути градско се случва следното: натискам педала на газта, моментния разход си се качва до 15-20, но въобще не иска да върви. Едвам тръгва на първа и двигателя реве затормозено. След това все едно се отпушва, добива си мощността и върви нормално. Това го правеше и преди смените, само че постоянно, т.е. не се "отпушваше". Мисля да махна катализатора, но ми се струва, че няма как да е там проблема, защото не е перманентен.
Дайте някакви конструктивни идеи, че направо побелях.
- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
На първа няма начин да усеща катализатора, ако е запушен.
А и катализатора не се "отпушва" спонтанно. Според мен е друго.
За съжаление на дизелите не им разбирам.
А и катализатора не се "отпушва" спонтанно. Според мен е друго.
За съжаление на дизелите не им разбирам.

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Лошо няма- катализатора може и да е за смяна(ампутация при нас в Бг
), но проблема не е от него.
Мисля, че по-добре да прескочиш до НН-Сервиз до аерогарата да ти направят една диагностика, защото си мисля,
че проблема е от горивната система, а може и ДДЕ-то да прави въртели.

Мисля, че по-добре да прескочиш до НН-Сервиз до аерогарата да ти направят една диагностика, защото си мисля,
че проблема е от горивната система, а може и ДДЕ-то да прави въртели.
И при мен се получаваше нещо подобно ,но след доста километри извъндрадско . Извън града не мога да ускоря след 2000 оборота а след като вляза в града и започна интензивно да си сменям скоростите - всичко се оправя. Не мога да разбера кога точно ми изчезна проблема - дали след като ми смениха уплътненията на ГНП или след като си махнах катализатора (макар че имаше няколко месеца разлика) , но сега проблема го няма . Мисля но не съм много сигурен че изчезна след смяна на уплътненията(прави се центровка наново). Имаше и друг проблем който изчезна след центровката - когато на малка предавка дам много рязко газ след това колата се форсираше сама все едно си дал газ до дупка.
Доста кончета в един обор.


Има един дето излиза отдолу под смукателния колектор, извади го целия и го продухай, там където влиза (от другия му край) е мап сензора - почисти и него.j0r0 написа:Не светва нищо. Горивния филтър е на 1000 км, Bosch-овски. Всичко около дебитормера го почистиха като го сменях. Само тези "вакуум маркучета" не съм гледал. Това тези които влизат в горивния филтър ли са?
Колега не на 1-ва ами и на свободна не искаше да вдигне повече от 2500 оборота! Катализатора беше отвсякаде капут! И на майсторите не им се вярваше че проблема е от него,но накрая пак дойдоха на моя!bmw_n00b написа:На първа няма начин да усеща катализатора, ако е запушен. А и катализатора не се "отпушва" спонтанно. Според мен е друго. За съжаление на дизелите не им разбирам
На колегата неговата отпушва от време на врема,а ако е скапан катализатора отпушва само с операцияBIKA_73 написа:Колега не на 1-ва ами и на свободна не искаше да вдигне повече от 2500 оборота! Катализатора беше отвсякаде капут! И на майсторите не им се вярваше че проблема е от него,но накрая пак дойдоха на моя!bmw_n00b написа:На първа няма начин да усеща катализатора, ако е запушен. А и катализатора не се "отпушва" спонтанно. Според мен е друго. За съжаление на дизелите не им разбирам
Махнах катализатора в събота. Разликата е ГОЛЯМА в това, как набира. Вече имам мощност и на ниски обороти (до 1200), голяма радост.
Обаче проблема се очерта вече по-ясно. Сега като загрее малко, до делението над синьото на водата и губи мощност. Върви, но е спъната,
двигателя се мъчи. Като подам повечко газ се чува лек гърмеж в ауспуха. Явно част от горивото се възпламенява там. И като подам газ както
върви, примерно на 3 на 2500-3000 оборота и има едно замисляне 1-2 секунди и тогава почва да се набира. И може и да си внушавам, обаче
индикатора за моментен разход малко странно се държи.
Обаче проблема се очерта вече по-ясно. Сега като загрее малко, до делението над синьото на водата и губи мощност. Върви, но е спъната,
двигателя се мъчи. Като подам повечко газ се чува лек гърмеж в ауспуха. Явно част от горивото се възпламенява там. И като подам газ както
върви, примерно на 3 на 2500-3000 оборота и има едно замисляне 1-2 секунди и тогава почва да се набира. И може и да си внушавам, обаче
индикатора за моментен разход малко странно се държи.
лошоj0r0 написа:Махнах катализатора в събота. Разликата е ГОЛЯМА в това, как набира. Вече имам мощност и на ниски обороти (до 1200), голяма радост. Обаче проблема се очерта вече по-ясно. Сега като загрее малко, до делението над синьото на водата и губи мощност. Върви, но е спъната, двигателя се мъчи. Като подам повечко газ се чува лек гърмеж в ауспуха. Явно част от горивото се възпламенява там. И като подам газ както върви, примерно на 3 на 2500-3000 оборота и има едно замисляне 1-2 секунди и тогава почва да се набира. И може и да си внушавам, обаче индикатора за моментен разход малко странно се държи.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани