Проблем със оборотите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 1.10.2007
Местоположение: Надежда мост
Кара: АТВ

Проблем със оборотите

Мнение от lusi_m » 13 Яну 2008, 19:12

Здравейте, колеги.Сега ще ви кажа какъв е проблема ми.Значи оборотите ми играят на място и когато съм на скорост придърпва зверски.И още нещо километража и цялото табло ми примигва заедно със фаровете и на моменти даже гасне и се отразява и на оборотите.От какво може да е това и как да се оправи ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 13 Яну 2008, 20:11

И при мен се получава така. Когато съм на гас понякога оборотите се менят от 500 до 1100. А понякога си работи съвсем нормално. Обаче проблема с премигването на фаровете не мога да го оправя вече 2 години и половина. Адски досадно е. Дори само като дам на контакт премигват, без да съм запалил.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 13 Яну 2008, 20:36

колега сигурно ти е заминало реле на генератора.иди някаде да ти премерят акумулатора колко зарежда.и аз имах такав проблем и срещу 40 кинта с равотата ми го отстраниха.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 1.10.2007
Местоположение: Надежда мост
Кара: АТВ

Мнение от lusi_m » 14 Яну 2008, 8:36

Леле ако е само за 40 лева всичко ще се преродя.Дано да открият от какво е защото наистина е много досадно.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 1.10.2007
Местоположение: Надежда мост
Кара: АТВ

Мнение от lusi_m » 14 Яну 2008, 8:37

А как по точно ти отстраниха проблема ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 14 Яну 2008, 9:44

сваля се генератора и в него има реле което се сменя струва кам 20лв.На мен ми беше заминало и генератора зареждаше много акумолатора,от там идва миганета на форове плафони и менене на обуротите.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 14.01.2008

Мнение от pileto » 14 Яну 2008, 17:48

моля ви колеги не ги караите тия бмв та на газ знам 4е е по икономи4но ,но скапжа вси4ко оборотите са наи малкият проблем!!!!!!11

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 17 Яну 2008, 11:57

оправи ли се колата колега?от генератора ли беше?пиши да знам дали съм бил прав ;)

Левскарче
Аватар
Мнения: 489
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 02` E46 320d
Детайли за колата: Баничарка

Мнение от BoqnZubarev » 17 Яну 2008, 19:39

Здравейте. Аз имам същия проблем с оборотите. Когато работи на място се менят от 500 до 1100 оборота и доста често гасне като падне под 500 оборота. ходих на две диагностики и се оказа че проблема е в ламбда(или Ламбд) Сонда-та, която се включваше само над 2000-2500 обората.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 17 Яну 2008, 22:15

Аз също имам проблема с мигането,отидох в Дару-то и човека много добре го обясни с една дума- "пулсиране".Получава се именно от генератора.Ако е от него значи с акумулатора не би трябвало да има проблем и да подава нормално напрежение(за моята е май между 13,5 и 15V).Релето само по себе си не е скъпо,но може целият генератор да е за смяна,с годините медните пластини вътре се износват зверски и това също може да е проблем.За да съм сигурен(а и понеже разполагах с пари) си поръчах направо цял генератор,за да забравя за проблема.Не е евтин-200лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 31.01.2006
Местоположение: Greece

Мнение от psarito » 20 Яну 2008, 4:41

При мен проблема с пулсирането на тока се оказаха някакви изгорели четки в динамото след подмяната им всичко е ок.Надявам се да съм бил полезен.
Изображение
''Аз се циганя за 2 лв -а Ти ?''-powered by mobile.bg team

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 1.10.2007
Местоположение: Надежда мост
Кара: АТВ

Мнение от lusi_m » 20 Яну 2008, 20:29

Колеги аз си взех от Шел един препарат дето се сипва в резервоара и ми се оправиха.Казва се фуел инжектор клийнър.Дано и при вас помогне.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 4.02.2008
Местоположение: Плевен

ето кратко обяснение как работи генератора на автомобила

Мнение от babuu » 04 Фев 2008, 14:00

Това пулсиране на напрежението се дължи единственно на генератора или по точно на "релето вътре в генератора (както вие го наричате)",което всъщност е схема която следи изходното напрежение на генератора и регулира тока протичащ през вузбудителната намотка наречена статор (при генератора е тази която се варти).При протичане на ток през вузбудителната намотка коло нея се създава постоянно магнитно поле, интензитета на това поле зависи от тока които протича през бобината.Тоест регулираме магнитното поле чрез тока през бобината.При въртенето на статора от двигатела полето за вторичната намотка се явява променливо и във вторичната намотка се индуцира електродвижещо напрежение което се изправя от диодите.По този начин се получава изходното напрежение на генератора. В схемата за регулиране на напрежението, регулиращият елемент е транзистор който при малки обороти на двигатела съответно на генератора е отпушен и пропуска голям ток през възбудителната намотка и полето е голямо, следователно във вторичната намотка се индуцира голямо напрежение.При увеличаване на оборотите напрежението достига до 14.4 волта и схемата за регулиране на напрежението започва да работи като запушва плавно транзистора и потози начин намалява тока през възбудителната намотка от там полето. При намаляване на полето изходното напрежение сащо намалява.При намаляване на оборотите е обратно. та по този начин става генерирането и регулирането на напрежението на генератора.Когато акомулатора е зареден неговото напрежение барзо се изменя от 12 до 14.4 или до напрежението на което е настроена схемата за регулиране.Ако сте ме разбрали правилно трябва да си направите извода че схемата за регулиране на напрежението трябва да бъде с ГОЛЯМО БЪРЗОДЕЙСТВИЕ за да може да компенсира тези пулсации.Когато една батерия е стара те започва барзо да се разрежда и барзо да се зарежда,та ако е стар акомулатора тои пак бързо променя напрежението си от 12 - 14.4 и ако схемата за регулиране неможе толкова барзо да го компенсира се полу4ават тези пулсации.
А за мененето на оборотите от 500 до 1100 на газ сащо мога да ви обесня защо така се получава и какжо е необходимо да се направи.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook