Проблем със оборотите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със оборотите
Здравейте, колеги.Сега ще ви кажа какъв е проблема ми.Значи оборотите ми играят на място и когато съм на скорост придърпва зверски.И още нещо километража и цялото табло ми примигва заедно със фаровете и на моменти даже гасне и се отразява и на оборотите.От какво може да е това и как да се оправи ?
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
И при мен се получава така. Когато съм на гас понякога оборотите се менят от 500 до 1100. А понякога си работи съвсем нормално. Обаче проблема с премигването на фаровете не мога да го оправя вече 2 години и половина. Адски досадно е. Дори само като дам на контакт премигват, без да съм запалил.
- BoqnZubarev
- Левскарче
-
- Мнения: 489
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 02` E46 320d
- Детайли за колата: Баничарка
Здравейте. Аз имам същия проблем с оборотите. Когато работи на място се менят от 500 до 1100 оборота и доста често гасне като падне под 500 оборота. ходих на две диагностики и се оказа че проблема е в ламбда(или Ламбд) Сонда-та, която се включваше само над 2000-2500 обората.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Аз също имам проблема с мигането,отидох в Дару-то и човека много добре го обясни с една дума- "пулсиране".Получава се именно от генератора.Ако е от него значи с акумулатора не би трябвало да има проблем и да подава нормално напрежение(за моята е май между 13,5 и 15V).Релето само по себе си не е скъпо,но може целият генератор да е за смяна,с годините медните пластини вътре се износват зверски и това също може да е проблем.За да съм сигурен(а и понеже разполагах с пари) си поръчах направо цял генератор,за да забравя за проблема.Не е евтин-200лв.
ето кратко обяснение как работи генератора на автомобила
Това пулсиране на напрежението се дължи единственно на генератора или по точно на "релето вътре в генератора (както вие го наричате)",което всъщност е схема която следи изходното напрежение на генератора и регулира тока протичащ през вузбудителната намотка наречена статор (при генератора е тази която се варти).При протичане на ток през вузбудителната намотка коло нея се създава постоянно магнитно поле, интензитета на това поле зависи от тока които протича през бобината.Тоест регулираме магнитното поле чрез тока през бобината.При въртенето на статора от двигатела полето за вторичната намотка се явява променливо и във вторичната намотка се индуцира електродвижещо напрежение което се изправя от диодите.По този начин се получава изходното напрежение на генератора. В схемата за регулиране на напрежението, регулиращият елемент е транзистор който при малки обороти на двигатела съответно на генератора е отпушен и пропуска голям ток през възбудителната намотка и полето е голямо, следователно във вторичната намотка се индуцира голямо напрежение.При увеличаване на оборотите напрежението достига до 14.4 волта и схемата за регулиране на напрежението започва да работи като запушва плавно транзистора и потози начин намалява тока през възбудителната намотка от там полето. При намаляване на полето изходното напрежение сащо намалява.При намаляване на оборотите е обратно. та по този начин става генерирането и регулирането на напрежението на генератора.Когато акомулатора е зареден неговото напрежение барзо се изменя от 12 до 14.4 или до напрежението на което е настроена схемата за регулиране.Ако сте ме разбрали правилно трябва да си направите извода че схемата за регулиране на напрежението трябва да бъде с ГОЛЯМО БЪРЗОДЕЙСТВИЕ за да може да компенсира тези пулсации.Когато една батерия е стара те започва барзо да се разрежда и барзо да се зарежда,та ако е стар акомулатора тои пак бързо променя напрежението си от 12 - 14.4 и ако схемата за регулиране неможе толкова барзо да го компенсира се полу4ават тези пулсации.
А за мененето на оборотите от 500 до 1100 на газ сащо мога да ви обесня защо така се получава и какжо е необходимо да се направи.
А за мененето на оборотите от 500 до 1100 на газ сащо мога да ви обесня защо така се получава и какжо е необходимо да се направи.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани