Размисли за М51, главите и сцепването !?!?!?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Размисли за М51, главите и сцепването !?!?!?

Мнение от zAcK » 11 Яну 2008, 18:39

Все съм се чудил как е възможно да има толкова много теми от рода на
"Главата на ТеДееС-а се сцепи като диня" и тем подобни. Седя и си мисля
не може BMW да са направили толкова келпав двигател. Мисля си аз
и се чудя. Тоя двигател се е произвеждал над 10 години подред :roll:
Как може за над 10 години BMW да не осъзнаят, че на това ДВГ нещо
му куца :confused: И в следващия момент осъзнавам, че проблема не е
е в двигателя, нито в BMW. Май проблема е в ползвателите и в
"качествената" поддръжка, която му осигуряват :confused: :(

Та така. Докато има "добре поддържани" TDS-и ще има всяка седмица
по 2-3 теми за глави, гарнитури, пушeци и тем подобни.
Мани другото ами повечето BMW-та са толкова зле поддържани
и с толкова евтинджос части, че чак се плаша :help:

Та да ви чуя какво мислите вие за BMW-тата, поддръжката им и
в частност за TDS-ите :?: :?:

Много подходя реклама за случая :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 11 Яну 2008, 19:02

еми ти мойта теза си я написал вместо мен кво повече да кажа :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 11 Яну 2008, 19:15

ако всичко по охлаждането е добре, няма причина да се цепи тиквата.
един тдс,като се вземе трябва задължително да се смени - водна помпа, термостат, визко-съединител, и да се направи промивка на цялата система.
моя тдс съм го карал нечовешки почти 4 год., и що не се е спукала главата?
проблема не е в двигателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 11 Яну 2008, 20:35

Чиста и обезвъздушена охладителна система,добро масло и навременна смяна на консумативи - може да не са Лемфьордер чаркалаците обаче да са истински (ориджинал развириш братчето ми :lol: ) и другото е магарето зад волана
как ще управлява тия 143 кончета ..... ;)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 11 Яну 2008, 20:40

И да не се дава газ до 4 и кусур хиляди обороти ,докато не излезе стрелката на температурата от първата бяла чертичка ,защото после се цепели главите ... То човек малко трябва да има уважение към техниката :)


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 11 Яну 2008, 20:42

Penchev написа:И да не се дава газ до 4 и кусур хиляди обороти ,докато не излезе стрелката на температурата от първата бяла чертичка ,защото после се цепели главите ... То човек малко трябва да има уважение към техниката :)


Георги Пенчев


Тук си прав на 100%
Температурата не мине ли 10 часа целия филм се развива до 2000 рпм/м

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от WilliamsF1Team » 11 Яну 2008, 21:19

Аз си мисля, как може един човек да създаде двигател и да не помисли, че не може да се сложи пластмаса, от която да зависи охлаждането. Как водната помпа ще е с пластмасово колело... :shock: Върти вода, която сега е 80градуса а след 10 минути е 40, 30, 20 и т.н. Тя се стеснява и разширява и в един момент превърта в оста и край. От там е проблема, веднъж изпуснеш ли я...е пътник... Това за 2.5тдс. А 1.8тдс си е кенеф като цяло (да не се обиждат притежателите). Аз за този мотор не мога да кажа нищо добро... :idea:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Яну 2008, 21:44

Тя водната помпа си е дадена по предписание като консуматив :idea:
Това че лайната които се внасят тука са последен вагон на последения влак е друга тема на разговор.
И последните години от употребата им на запад не са обслужвани е пък съвсем трета тема на диспут.
Те и за 324тд разправят че се цепи и разпорва,па моя бивш милионник колко мъка е видял за тия 17 години служба,без да е развиван капака на клапаните въобще. :mhihi:
Ий със здраве на рабирачите да си карат голфове и да не им пука ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 11 Яну 2008, 23:39

категорично е че двигателя си няма проблеми а причината е водача. първите ми бмв та бяха бензинови 320-318-323-520-525-и всички проблеми(само дребни) бяха от това че нямах опит с тях. но трябваше да изям бая хляб за да си го изясня.вече 4 г с втори тдс - проблеми с мотора - НЕ. То и в други свери проблема май е дали имаш необходимите знания опит и УСЕТ.[/img]


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 12 Яну 2008, 0:17

Много лесно се цепят глави и то не само на дизелите. Много просто, то не става да даваш газ към пловдив, да пердашиш с 200+ в следващия момента решаваш, че спираш на Макдоналдса, щот на пичето му се дояло сладолед и бам гасиш колата. И кво става? Ми става, по-голяма температурата на водата и оттам цъф кат магистрален детероден орган. или газ, газ, бърнаути, дрифтове, врътки, дрън-мрън и бам гасиш колата кат първия батка на мегдано. То затва стаа таа раота. А инак ако и раздаваш газ, докат не е стоплила, само сегментите и буталата в комбина с блока могат да одат в Надин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 12 Яну 2008, 19:30

WilliamsF1Team написа:Аз си мисля, как може един човек да създаде двигател и да не помисли, че не може да се сложи пластмаса, от която да зависи охлаждането. Как водната помпа ще е с пластмасово колело... :shock::idea:

и на други марки автомобили доста по-късно произведени са с такива помпи...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 12 Яну 2008, 19:46

Аз си карам по едно неписано правило - докато не излезе стрелката от синята зона - 3000RPM не надвишавам,след това няма проблеми...след дълго пътуване във високи обороти - поне 5 мин оставям колата запалена на място и тогава гася.
Консумативи и т.н. сменям своевременно(не пестя за филтри и всеки път сменям всички) ,пък досега колата един път не е изревала...за почти 1 година смених само съединител,който си беше с щампа на бмв... ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 12 Яну 2008, 19:55

///MapTo написа:...


При бензина работите стоят по друг начин...Той е по-лесен за подръжка от печките. И не е проблема в BMW, ами като цяло си е така с дизелите на по 10-15 години и километрите, които навъртат си казват много повече думата от колкото при бензиновия агрегат.


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 12 Яну 2008, 19:57

zBoost написа:...

Не говоря за разликата м/у бензин и дизел...всяка кола,правилно поддържана дълго ще ти е благодарна и вярна... ;)
ако пестиш от поддръжка и консумативи,редовно ще четеш и пишеш по Е36 раздела ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Exclusive89

Последни теми
Facebook