Размисли за М51, главите и сцепването !?!?!?
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Размисли за М51, главите и сцепването !?!?!?
Все съм се чудил как е възможно да има толкова много теми от рода на
"Главата на ТеДееС-а се сцепи като диня" и тем подобни. Седя и си мисля
не може BMW да са направили толкова келпав двигател. Мисля си аз
и се чудя. Тоя двигател се е произвеждал над 10 години подред
Как може за над 10 години BMW да не осъзнаят, че на това ДВГ нещо
му куца
И в следващия момент осъзнавам, че проблема не е
е в двигателя, нито в BMW. Май проблема е в ползвателите и в
"качествената" поддръжка, която му осигуряват
Та така. Докато има "добре поддържани" TDS-и ще има всяка седмица
по 2-3 теми за глави, гарнитури, пушeци и тем подобни.
Мани другото ами повечето BMW-та са толкова зле поддържани
и с толкова евтинджос части, че чак се плаша
Та да ви чуя какво мислите вие за BMW-тата, поддръжката им и
в частност за TDS-ите
Много подходя реклама за случая

"Главата на ТеДееС-а се сцепи като диня" и тем подобни. Седя и си мисля
не може BMW да са направили толкова келпав двигател. Мисля си аз
и се чудя. Тоя двигател се е произвеждал над 10 години подред

Как може за над 10 години BMW да не осъзнаят, че на това ДВГ нещо
му куца

е в двигателя, нито в BMW. Май проблема е в ползвателите и в
"качествената" поддръжка, която му осигуряват


Та така. Докато има "добре поддържани" TDS-и ще има всяка седмица
по 2-3 теми за глави, гарнитури, пушeци и тем подобни.
Мани другото ами повечето BMW-та са толкова зле поддържани
и с толкова евтинджос части, че чак се плаша

Та да ви чуя какво мислите вие за BMW-тата, поддръжката им и
в частност за TDS-ите


Много подходя реклама за случая




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
ако всичко по охлаждането е добре, няма причина да се цепи тиквата.
един тдс,като се вземе трябва задължително да се смени - водна помпа, термостат, визко-съединител, и да се направи промивка на цялата система.
моя тдс съм го карал нечовешки почти 4 год., и що не се е спукала главата?
проблема не е в двигателя.
един тдс,като се вземе трябва задължително да се смени - водна помпа, термостат, визко-съединител, и да се направи промивка на цялата система.
моя тдс съм го карал нечовешки почти 4 год., и що не се е спукала главата?
проблема не е в двигателя.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Чиста и обезвъздушена охладителна система,добро масло и навременна смяна на консумативи - може да не са Лемфьордер чаркалаците обаче да са истински (ориджинал развириш братчето ми
) и другото е магарето зад волана
как ще управлява тия 143 кончета .....

как ще управлява тия 143 кончета .....

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
И да не се дава газ до 4 и кусур хиляди обороти ,докато не излезе стрелката на температурата от първата бяла чертичка ,защото после се цепели главите ... То човек малко трябва да има уважение към техниката
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Penchev написа:И да не се дава газ до 4 и кусур хиляди обороти ,докато не излезе стрелката на температурата от първата бяла чертичка ,защото после се цепели главите ... То човек малко трябва да има уважение към техниката![]()
Георги Пенчев
Тук си прав на 100%
Температурата не мине ли 10 часа целия филм се развива до 2000 рпм/м
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Аз си мисля, как може един човек да създаде двигател и да не помисли, че не може да се сложи пластмаса, от която да зависи охлаждането. Как водната помпа ще е с пластмасово колело...
Върти вода, която сега е 80градуса а след 10 минути е 40, 30, 20 и т.н. Тя се стеснява и разширява и в един момент превърта в оста и край. От там е проблема, веднъж изпуснеш ли я...е пътник... Това за 2.5тдс. А 1.8тдс си е кенеф като цяло (да не се обиждат притежателите). Аз за този мотор не мога да кажа нищо добро... 


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Тя водната помпа си е дадена по предписание като консуматив
Това че лайната които се внасят тука са последен вагон на последения влак е друга тема на разговор.
И последните години от употребата им на запад не са обслужвани е пък съвсем трета тема на диспут.
Те и за 324тд разправят че се цепи и разпорва,па моя бивш милионник колко мъка е видял за тия 17 години служба,без да е развиван капака на клапаните въобще.
Ий със здраве на рабирачите да си карат голфове и да не им пука

Това че лайната които се внасят тука са последен вагон на последения влак е друга тема на разговор.
И последните години от употребата им на запад не са обслужвани е пък съвсем трета тема на диспут.
Те и за 324тд разправят че се цепи и разпорва,па моя бивш милионник колко мъка е видял за тия 17 години служба,без да е развиван капака на клапаните въобще.

Ий със здраве на рабирачите да си карат голфове и да не им пука


- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
категорично е че двигателя си няма проблеми а причината е водача. първите ми бмв та бяха бензинови 320-318-323-520-525-и всички проблеми(само дребни) бяха от това че нямах опит с тях. но трябваше да изям бая хляб за да си го изясня.вече 4 г с втори тдс - проблеми с мотора - НЕ. То и в други свери проблема май е дали имаш необходимите знания опит и УСЕТ.[/img]
Много лесно се цепят глави и то не само на дизелите. Много просто, то не става да даваш газ към пловдив, да пердашиш с 200+ в следващия момента решаваш, че спираш на Макдоналдса, щот на пичето му се дояло сладолед и бам гасиш колата. И кво става? Ми става, по-голяма температурата на водата и оттам цъф кат магистрален детероден орган. или газ, газ, бърнаути, дрифтове, врътки, дрън-мрън и бам гасиш колата кат първия батка на мегдано. То затва стаа таа раота. А инак ако и раздаваш газ, докат не е стоплила, само сегментите и буталата в комбина с блока могат да одат в Надин.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
WilliamsF1Team написа:Аз си мисля, как може един човек да създаде двигател и да не помисли, че не може да се сложи пластмаса, от която да зависи охлаждането. Как водната помпа ще е с пластмасово колело...:idea:
и на други марки автомобили доста по-късно произведени са с такива помпи...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Аз си карам по едно неписано правило - докато не излезе стрелката от синята зона - 3000RPM не надвишавам,след това няма проблеми...след дълго пътуване във високи обороти - поне 5 мин оставям колата запалена на място и тогава гася.
Консумативи и т.н. сменям своевременно(не пестя за филтри и всеки път сменям всички) ,пък досега колата един път не е изревала...за почти 1 година смених само съединител,който си беше с щампа на бмв...
Консумативи и т.н. сменям своевременно(не пестя за филтри и всеки път сменям всички) ,пък досега колата един път не е изревала...за почти 1 година смених само съединител,който си беше с щампа на бмв...

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
///MapTo написа:...
При бензина работите стоят по друг начин...Той е по-лесен за подръжка от печките. И не е проблема в BMW, ами като цяло си е така с дизелите на по 10-15 години и километрите, които навъртат си казват много повече думата от колкото при бензиновия агрегат.
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
zBoost написа:...
Не говоря за разликата м/у бензин и дизел...всяка кола,правилно поддържана дълго ще ти е благодарна и вярна...

ако пестиш от поддръжка и консумативи,редовно ще четеш и пишеш по Е36 раздела

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana