Моля за компетентна консултация Е36 318i или 318is
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
D3BEP написа:Аве недей говори така, ///M Power
, как ще харчат еднакво, ИС харчи значително повече даже само заради по - големият литраж и т.нар. коне.
Не знам кое наричаш по - здрав мотор. Не мисля, че сравнението е толкова просто; но определено от форума тук мога да кажа, че ИС имат всички проблеми на М43 + някои собствени, например:
- трудно палене
- склонност към гаснене и нестабилни обороти
- проблеми с мощността, забиване на предницата, недостатъчна мощност
Все проблеми, за които съм забелязал просто като наблюдател, че са в пъти по - често при ИС отколкото при другите. Не знам, дебитомери ли куцат, стартери ли, стъпкови мотори ли, но е много често срещано.
И обикновените 318 ки имат своите недъзи, сигурно. Но чак пък такава зверска разлика между ИС и И няма. Да, ИС е малко по - мощна, никой не го отрича. Дали са точно 25 коня... аз лично имам съмнения колко от тея коне са куци, определено разликата между ИС и шестак е по - голяма отколкото между ИС и И, а ако се вярва на тея коне, ИС-а си е направо шестак! Без малко, ама то мощността винаги е приблизителна и при определени условия.
Моллов, аз не разбирам от чипове и турбини, но и не споря. Сигурно е така. Ама едва ли става дума за такава кола, след каот колегата отгоре е питал за "спестяване". Да, един читав мотор ако се изстиска правилно ще е не само най - читав, но и най - мощен. Според мен обаче колегата с итърси сток състезателка... Е не е това идеята нанашите коли.
харча си е същия или много малко отгоре,все пак М42 е 1.8 (колкото М43) а М44 е 1.9 и 0.1 не се отразява толкова в разхода шестака харчи повече заради 2-та цилиндъра повече а не защото е 2000 кубика....проблемите които описваш горе са проблеми които са от неправилна подръжка...и от споменатото каране на МАКС сравнение с 18-ката....разиката межди М50 и М42 е по-малка (в сравнение с възможностите на мотора) спрямо М40/43....пак за 25 коня ще кажа че са много


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Tъй е, стискаме си ръцете, М43 е "ежедневен" а не състезателен мотор, М44 е по - напред в това отношение, а М42 - нейде между двата.
Моллов, нямам джам на тавана
Лафът е тавана - черга
Ся ше поправим каквото имам....
Моллов, нямам джам на тавана


Ся ше поправим каквото имам....
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
D3BEP написа:Tъй е, стискаме си ръцете, М43 е "ежедневен" а не състезателен мотор, М44 е по - напред в това отношение, а М42 - нейде между двата.
Моллов, нямам джам на таванаЛафът е тавана - черга
Ся ше поправим каквото имам....
ще промена малко м43 ежедневен,М44 още по ежедневен ,М42 най-лесно може да стане състезателен ......иначе да каквото си караме това ще си ремонтираме....


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
SG mobile написа:В крайна сметка М44 за ежендневна употрева се оказва решението до колкото разбрах![]()
![]()
От коя година започват да произвеждат М44?
M44 от февруари 95 г.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани