Към колегите с Ксенон

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

crash tester
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: Scotland
Пол: Мъж
Кара: F07 530

Към колегите с Ксенон

Мнение от chocho » 02 Яну 2008, 1:14

------
Последна промяна chocho на 07 Яну 2008, 16:25, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Мнение от kraska » 02 Яну 2008, 1:41

Преди 10 дена си монтирах ксенон.
Пише че е добре да се смени бушона на късите( два са)(ако там си сложил ксенона). Той е 7,5А заводско,а е добре да се смени с 15А,т.к. пусковия ток при ксенона е доста по-голям. Все още не съм го сменил и не е изгорял ,но за всеки случай си купих бушони да имам в колата.Т.к. запускането на ксенона става за части от секундите ме съмнява този бушон да изгори. Моя ксенон пали така: вкл. късите, пресветва за секунда и след това в продължение на 4-5 сек, достига максималната си светлина. Ак твоя примигва в продължение на 15 сек. ,то ми се струва че нещо не е наред.
Последна промяна kraska на 02 Яну 2008, 2:09, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Ксенон - нормално ли е това

Мнение от Ivo III » 02 Яну 2008, 1:53

chocho-rz написа:В неделя реших да си сложа ксенон на колата.Но ми казаха че трябва да подменя бушона на късите, той сега е 5 а трябвало да сложа 20 за да съм нямал проблеми.Това така ли е?Да го правя ли или да карам така крушките са 35V.И ме интересува нормално ли е след запалването на фаровете като изминът около 10-15 сикунди примигват нормално ли е или ако не е от какво е и какво трябва да направя за да го оправя.Ксенона е слагън в В.Търново от тази фирма.

:arrow: http://www.xenon.bg/

Искам да ви благодаря предварително за отговорите ви



5A x 14V = 70W
20A x 14V = 280W

тук намерих .. много полезно инфо .. за ксеноните като обща култура
http://www.xenon.bg/xenon.htm

вероятно .. трябва да се сложат по големи предпазители заради пусковия импулс който пали ксенона
иначе .. 35W / 14V = 2,5A .. e тока на едината крушка

незнам дали колата ти е с общ предпазител за късите
или всеки фар си има отделен бушон
ако е .. общ .. няма как да си с 5А предпазител на късите
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Ксенон - нормално ли е това

Мнение от Борис_Малинов » 02 Яну 2008, 2:11

chocho-rz написа:...интересува нормално ли е след запалването на фаровете като изминът около 10-15 сикунди примигват...

Не е нормално да примигват след 10-15сек.Като ги пуснеш за части от секундата първоначално светват много силно после светлинния поток намалява рязко и до4-5сек.увеличавайки светлината достигат до оптималния си режим на работа.
Така би трябвало да ти работят. ;)
Провери добре да не би някъде да нямаш хлабави контакти и връзки на кабелите и масата(-).
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

crash tester
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: Scotland
Пол: Мъж
Кара: F07 530

Re: Ксенон - нормално ли е това

Мнение от chocho » 02 Яну 2008, 10:23

Борис_Малинов написа:
chocho-rz написа:...интересува нормално ли е след запалването на фаровете като изминът около 10-15 сикунди примигват...

Не е нормално да примигват след 10-15сек.Като ги пуснеш за части от секундата първоначално светват много силно после светлинния поток намалява рязко и до4-5сек.увеличавайки светлината достигат до оптималния си режим на работа.
Така би трябвало да ти работят. ;)
Провери добре да не би някъде да нямаш хлабави контакти и връзки на кабелите и масата(-).


То точно така става но след като достигнат оптималния си режим след около 10-15 сек. забелязах че леко примигва веднъж почти незабележимо но точно в него момент бях се загледал и го видях.

А за Предпазителя тоз дето ми го слага ми каза че са 5А аз незнам колко са и дори кои са но си имам резевни в колата за всеки случай а мисълта ми е дали да ги подпеням или да изчакам да видя дали ще изгърмят или ще уздържат

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Ксенон - нормално ли е това

Мнение от Ivo III » 02 Яну 2008, 13:45

chocho-rz написа:
Борис_Малинов написа:
chocho-rz написа:...интересува нормално ли е след запалването на фаровете като изминът около 10-15 сикунди примигват...

Не е нормално да примигват след 10-15сек.Като ги пуснеш за части от секундата първоначално светват много силно после светлинния поток намалява рязко и до4-5сек.увеличавайки светлината достигат до оптималния си режим на работа.
Така би трябвало да ти работят. ;)
Провери добре да не би някъде да нямаш хлабави контакти и връзки на кабелите и масата(-).



То точно така става но след като достигнат оптималния си режим след около 10-15 сек. забелязах че леко примигва веднъж почти незабележимо но точно в него момент бях се загледал и го видях.

А за Предпазителя тоз дето ми го слага ми каза че са 5А аз незнам колко са и дори кои са но си имам резевни в колата за всеки случай а мисълта ми е дали да ги подпеням или да изчакам да видя дали ще изгърмят или ще уздържат





аз бих ги сменил .. защото ще ти изгорят точно когато не трябва :)

но .. чак 20А недей .. 15А мисля е добре
но все пак виж в документацията на конкретната система
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

crash tester
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: Scotland
Пол: Мъж
Кара: F07 530

Re: Ксенон - нормално ли е това

Мнение от chocho » 02 Яну 2008, 13:57

Ivo III написа:
chocho-rz написа:
Борис_Малинов написа:
chocho-rz написа:...интересува нормално ли е след запалването на фаровете като изминът около 10-15 сикунди примигват...

Не е нормално да примигват след 10-15сек.Като ги пуснеш за части от секундата първоначално светват много силно после светлинния поток намалява рязко и до4-5сек.увеличавайки светлината достигат до оптималния си режим на работа.
Така би трябвало да ти работят. ;)
Провери добре да не би някъде да нямаш хлабави контакти и връзки на кабелите и масата(-).



То точно така става но след като достигнат оптималния си режим след около 10-15 сек. забелязах че леко примигва веднъж почти незабележимо но точно в него момент бях се загледал и го видях.

А за Предпазителя тоз дето ми го слага ми каза че са 5А аз незнам колко са и дори кои са но си имам резевни в колата за всеки случай а мисълта ми е дали да ги подпеням или да изчакам да видя дали ще изгърмят или ще уздържат





аз бих ги сменил .. защото ще ти изгорят точно когато не трябва :)

но .. чак 20А недей .. 15А мисля е добре
но все пак виж в документацията на конкретната система


Да колега но мен точно това ме интересува с колко да ги заменя че хич ме няма в токовете и да не стане фал.Знам че ако сложа повече от колкото трябва и може да стане сериозна беля затова се допитвам до вас някой може да знае и да ми помогне с Инфото колко точно да сложа че да съм сигорен.

И каде мога да видя кои точно са ми за късите колата е Е36 320 Купе 94 набор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 02 Яну 2008, 14:40

Изображение

crash tester
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: Scotland
Пол: Мъж
Кара: F07 530

Мнение от chocho » 02 Яну 2008, 15:03

izzzo написа:Изображение


Батка малко съм зле с Английския.Ей тези 11 и 12 ли са?Те ли са бушоните за късите или греша

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 02 Яну 2008, 17:38

да, а и 25 също, той е някъв общ и за двата фара(къси и дълги :dunno: ). Горе ти е легендата- 11 и 12 са ти по 7.5А а 25- 5А стандартно

crash tester
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: Scotland
Пол: Мъж
Кара: F07 530

Мнение от chocho » 02 Яну 2008, 17:57

Твойто мнение какво е да сменя само на късите 11-ти и 12-ти с 15А или какво?


:arrow: Допитвам се толкова много поради причината че когато отидох и видях как изглежда и усетих как мирише уж майстора който ми монмтирва ксенона и някак си изгубих вяра в думите му.Може би поради причината че се изтъкваше колко разбира и колко много навътре бил в нещата и някак си незнам.Затова гледам да се допитам до знаещи.Мерси още веднъж за точниет отговори които ми даваш ти и останалите колеги

crash tester
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: Scotland
Пол: Мъж
Кара: F07 530

Мнение от chocho » 02 Яну 2008, 18:02

Колеги част от вас са със ксенончета на колите и затова питам.Интересуваме вие какво направихте карате със същите или ги подменихте.Ако е така с какви ги подменихте проблеми имахте ли и ако не сте ги подменяли имало ли е такива неща като изгареня на бушони и тем подобни

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 21.03.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 1987 e30

Мнение от nabora » 02 Яну 2008, 18:25

аз бушони не съм сменял, един приятел също си кара със старите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 02 Яну 2008, 18:54

в Русе има ли сервиз където на приемлива цена да си постави човек ксенон ?
или да заръчвам и сам да се занимавам ?
май не е лоша офертата на фирмата в Търново за 199 лв
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 02 Яну 2008, 18:55

Сложи си резервни в жабката и ако изгорят тогава ги смени с по-яки. Иначе недей да бързаш че е опасно

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook