Към колегите с Ксенон
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Преди 10 дена си монтирах ксенон.
Пише че е добре да се смени бушона на късите( два са)(ако там си сложил ксенона). Той е 7,5А заводско,а е добре да се смени с 15А,т.к. пусковия ток при ксенона е доста по-голям. Все още не съм го сменил и не е изгорял ,но за всеки случай си купих бушони да имам в колата.Т.к. запускането на ксенона става за части от секундите ме съмнява този бушон да изгори. Моя ксенон пали така: вкл. късите, пресветва за секунда и след това в продължение на 4-5 сек, достига максималната си светлина. Ак твоя примигва в продължение на 15 сек. ,то ми се струва че нещо не е наред.
Пише че е добре да се смени бушона на късите( два са)(ако там си сложил ксенона). Той е 7,5А заводско,а е добре да се смени с 15А,т.к. пусковия ток при ксенона е доста по-голям. Все още не съм го сменил и не е изгорял ,но за всеки случай си купих бушони да имам в колата.Т.к. запускането на ксенона става за части от секундите ме съмнява този бушон да изгори. Моя ксенон пали така: вкл. късите, пресветва за секунда и след това в продължение на 4-5 сек, достига максималната си светлина. Ак твоя примигва в продължение на 15 сек. ,то ми се струва че нещо не е наред.
Последна промяна kraska на 02 Яну 2008, 2:09, променена общо 1 път
Re: Ксенон - нормално ли е това
chocho-rz написа:В неделя реших да си сложа ксенон на колата.Но ми казаха че трябва да подменя бушона на късите, той сега е 5 а трябвало да сложа 20 за да съм нямал проблеми.Това така ли е?Да го правя ли или да карам така крушките са 35V.И ме интересува нормално ли е след запалването на фаровете като изминът около 10-15 сикунди примигват нормално ли е или ако не е от какво е и какво трябва да направя за да го оправя.Ксенона е слагън в В.Търново от тази фирма.
http://www.xenon.bg/
Искам да ви благодаря предварително за отговорите ви
5A x 14V = 70W
20A x 14V = 280W
тук намерих .. много полезно инфо .. за ксеноните като обща култура
http://www.xenon.bg/xenon.htm
вероятно .. трябва да се сложат по големи предпазители заради пусковия импулс който пали ксенона
иначе .. 35W / 14V = 2,5A .. e тока на едината крушка
незнам дали колата ти е с общ предпазител за късите
или всеки фар си има отделен бушон
ако е .. общ .. няма как да си с 5А предпазител на късите
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Ксенон - нормално ли е това
chocho-rz написа:...интересува нормално ли е след запалването на фаровете като изминът около 10-15 сикунди примигват...
Не е нормално да примигват след 10-15сек.Като ги пуснеш за части от секундата първоначално светват много силно после светлинния поток намалява рязко и до4-5сек.увеличавайки светлината достигат до оптималния си режим на работа.
Така би трябвало да ти работят.

Провери добре да не би някъде да нямаш хлабави контакти и връзки на кабелите и масата(-).


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
Re: Ксенон - нормално ли е това
Борис_Малинов написа:chocho-rz написа:...интересува нормално ли е след запалването на фаровете като изминът около 10-15 сикунди примигват...
Не е нормално да примигват след 10-15сек.Като ги пуснеш за части от секундата първоначално светват много силно после светлинния поток намалява рязко и до4-5сек.увеличавайки светлината достигат до оптималния си режим на работа.
Така би трябвало да ти работят.![]()
Провери добре да не би някъде да нямаш хлабави контакти и връзки на кабелите и масата(-).
То точно така става но след като достигнат оптималния си режим след около 10-15 сек. забелязах че леко примигва веднъж почти незабележимо но точно в него момент бях се загледал и го видях.
А за Предпазителя тоз дето ми го слага ми каза че са 5А аз незнам колко са и дори кои са но си имам резевни в колата за всеки случай а мисълта ми е дали да ги подпеням или да изчакам да видя дали ще изгърмят или ще уздържат
Re: Ксенон - нормално ли е това
chocho-rz написа:Борис_Малинов написа:chocho-rz написа:...интересува нормално ли е след запалването на фаровете като изминът около 10-15 сикунди примигват...
Не е нормално да примигват след 10-15сек.Като ги пуснеш за части от секундата първоначално светват много силно после светлинния поток намалява рязко и до4-5сек.увеличавайки светлината достигат до оптималния си режим на работа.
Така би трябвало да ти работят.![]()
Провери добре да не би някъде да нямаш хлабави контакти и връзки на кабелите и масата(-).
То точно така става но след като достигнат оптималния си режим след около 10-15 сек. забелязах че леко примигва веднъж почти незабележимо но точно в него момент бях се загледал и го видях.
А за Предпазителя тоз дето ми го слага ми каза че са 5А аз незнам колко са и дори кои са но си имам резевни в колата за всеки случай а мисълта ми е дали да ги подпеням или да изчакам да видя дали ще изгърмят или ще уздържат
аз бих ги сменил .. защото ще ти изгорят точно когато не трябва

но .. чак 20А недей .. 15А мисля е добре
но все пак виж в документацията на конкретната система
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
Re: Ксенон - нормално ли е това
Ivo III написа:chocho-rz написа:Борис_Малинов написа:chocho-rz написа:...интересува нормално ли е след запалването на фаровете като изминът около 10-15 сикунди примигват...
Не е нормално да примигват след 10-15сек.Като ги пуснеш за части от секундата първоначално светват много силно после светлинния поток намалява рязко и до4-5сек.увеличавайки светлината достигат до оптималния си режим на работа.
Така би трябвало да ти работят.![]()
Провери добре да не би някъде да нямаш хлабави контакти и връзки на кабелите и масата(-).
То точно така става но след като достигнат оптималния си режим след около 10-15 сек. забелязах че леко примигва веднъж почти незабележимо но точно в него момент бях се загледал и го видях.
А за Предпазителя тоз дето ми го слага ми каза че са 5А аз незнам колко са и дори кои са но си имам резевни в колата за всеки случай а мисълта ми е дали да ги подпеням или да изчакам да видя дали ще изгърмят или ще уздържат
аз бих ги сменил .. защото ще ти изгорят точно когато не трябва![]()
но .. чак 20А недей .. 15А мисля е добре
но все пак виж в документацията на конкретната система
Да колега но мен точно това ме интересува с колко да ги заменя че хич ме няма в токовете и да не стане фал.Знам че ако сложа повече от колкото трябва и може да стане сериозна беля затова се допитвам до вас някой може да знае и да ми помогне с Инфото колко точно да сложа че да съм сигорен.
И каде мога да видя кои точно са ми за късите колата е Е36 320 Купе 94 набор
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
izzzo написа:
Батка малко съм зле с Английския.Ей тези 11 и 12 ли са?Те ли са бушоните за късите или греша
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
Твойто мнение какво е да сменя само на късите 11-ти и 12-ти с 15А или какво?
Допитвам се толкова много поради причината че когато отидох и видях как изглежда и усетих как мирише уж майстора който ми монмтирва ксенона и някак си изгубих вяра в думите му.Може би поради причината че се изтъкваше колко разбира и колко много навътре бил в нещата и някак си незнам.Затова гледам да се допитам до знаещи.Мерси още веднъж за точниет отговори които ми даваш ти и останалите колеги

- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
Колеги част от вас са със ксенончета на колите и затова питам.Интересуваме вие какво направихте карате със същите или ги подменихте.Ако е така с какви ги подменихте проблеми имахте ли и ако не сте ги подменяли имало ли е такива неща като изгареня на бушони и тем подобни
- nabora
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 21.03.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 1987 e30
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Сложи си резервни в жабката и ако изгорят тогава ги смени с по-яки. Иначе недей да бързаш че е опасно
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани