Моля за компетентна консултация Е36 318i или 318is
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Моля за компетентна консултация Е36 318i или 318is
Здравейте колеги!
Решил съм да си купя Е36 318i/is за състезателен автомобил тъй като ми е жал да правя фиести с моят Бенц
Спрях се на тези два мотора и моля всеки който има наблудение върху здравината, разхода на гориво и изобщо плюсовете и минусите да се изкаже!
Раздвоен съм, помогнете ми да взема оптималното решение
На всички ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА 2008г. И МНОГО БЕЗАВАРИЙНИ КИЛОМЕТРИ НА МРЪСНА ГАЗ!

Решил съм да си купя Е36 318i/is за състезателен автомобил тъй като ми е жал да правя фиести с моят Бенц

Спрях се на тези два мотора и моля всеки който има наблудение върху здравината, разхода на гориво и изобщо плюсовете и минусите да се изкаже!
Раздвоен съм, помогнете ми да взема оптималното решение

На всички ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА 2008г. И МНОГО БЕЗАВАРИЙНИ КИЛОМЕТРИ НА МРЪСНА ГАЗ!

И двата мотора са много здрави!
318i е по-добър до към 4000оборота 318i М43B18 вдига точно 220 върху този мотор имам опит и наблюдения ! мотора е много здрав ама не е за сатезание !Върху is нямам големи наблюдения само съм карал няколко IS-ki и дарпът приемливо но много по слабо от 320i
318i е по-добър до към 4000оборота 318i М43B18 вдига точно 220 върху този мотор имам опит и наблюдения ! мотора е много здрав ама не е за сатезание !Върху is нямам големи наблюдения само съм карал няколко IS-ki и дарпът приемливо но много по слабо от 320i
BMW - всичко за водача
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Уточни какво имаш предвид под състезателен, иначе М42-ката е значително по устойчива ако ще слагаш турбо 


- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Кало написа:... дарпът приемливо но много по слабо от 320i

Иначе по темата М42 ти трябва без съмнение
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
с тва купе къде ще се състезаваш
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Dimo написа:Уточни какво имаш предвид под състезателен, иначе М42-ката е значително по устойчива ако ще слагаш турбо
Съзтезателен - трябва ми мотор, който да не го бърка много, много, че върви в "червеното"


Какви плюсове и минуси имат различните версии на дригателите.
Благодаря на досега изказалите се!
Аз слагам софрата и се почваме, ще ударя няколко за ваше здраве пък новата година ще започнем с Е36 но преди това да уточним мотора!

Наздраве на всички



Не забравяйте, че една малка водка е полезна във всякакви количества - руска народна мъдрост

- DA HUSTLA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.07.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci ZHP
- Мечтае да кара: без значение к'во е63
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
и от мен един глас за ИС! А колегата кало е малко в гре6ка с изкасването "мн по слабо..." бих му казал да отвори един каталог и да види каква е наистина разликата
Това го казвам пак от ли4ни и постоянни наблиудения върху ИСа не един път съм замервал по светофарите с 320-ки 318и и да добавя 4е м50б20 рядко ме минава/се намира 4итав които да не върви с мен...

BMWm5 написа:и от мен един глас за ИС! А колегата кало е малко в гре6ка с изкасването "мн по слабо..." бих му казал да отвори един каталог и да види каква е наистина разликатаТова го казвам пак от ли4ни и постоянни наблиудения върху ИСа не един път съм замервал по светофарите с 320-ки 318и и да добавя 4е м50б20 рядко ме минава/се намира 4итав които да не върви с мен...
Как стои въпроса с здравината между двата мотора защото ISката работи при по-голямо натоварване

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
е добре но примерно 320кта несе ли води че е поздрав мотор от 318ис защото си е шестаки натоварването се рапределя нашесте цилиндъра
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
SG mobile написа:BMWm5 написа:и от мен един глас за ИС! А колегата кало е малко в гре6ка с изкасването "мн по слабо..." бих му казал да отвори един каталог и да види каква е наистина разликатаТова го казвам пак от ли4ни и постоянни наблиудения върху ИСа не един път съм замервал по светофарите с 320-ки 318и и да добавя 4е м50б20 рядко ме минава/се намира 4итав които да не върви с мен...
Как стои въпроса с здравината между двата мотора защото ISката работи при по-голямо натоварване
разхода на 318и е по голям от на ИСа ,моята зимата ми гори кам 11 12 градско със тук таме някоя ръ4ка ина4е меже да се свали до 10 но мн трудно не тря да я 4ака6 да истине за6тото студена лапа много.Ина4е през лятото съм я свалял до 8 градско но като съм я карал през но6та ,извън града гори 7 с вклиу4ена клима и не пове4е от 100 110 км ... аз така съм я засякъл моята.
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани