Помощ!!! Спешно!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Помощ!!! Спешно!!!

Мнение от Caballero » 05 Май 2004, 22:45

Здравеите от скоро съм E36ца опитах се да направя теста за които пише във форума теста за таблото с натискане бутона за нулиране на километража и след това да дам на първата степен на контакта. Нищо не се получи ами даже и след това спря да ми работи стрелката на темперетурата. Или по точно казано да прави каквото си иска точно отиде в нормално положение на 12h и след това рязко си отива в студената граница и така пак от време на време се вдигне от там и после пак падне. Някои ако е имал подобен проблем или просто знае какво да се направи моля да ми каже че съм се впрегнал. Опасно ли е?

Предварително благодаря!

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 06 Май 2004, 11:46

Ми незнам какво може да е ама опитай теста в обратен ред, може нещо да се е объркало и затва да е така. Пурво даваш ключа на 1 и после нулирането. Кажи ми ако се е оправило.

поклонник на E36
поклонник на E36
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 11.09.2003
Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
Пол: Мъж
Кара: Mercedes, BMW, Subaro

Мнение от Терзийски » 06 Май 2004, 14:10

Натискаш после даваш контакт това се прави почети едновременно и не може да не стане....А за стрелката да не е термостат....ама не знам.... Като направиш теста стрелките трябва да трагнат заедно и да се върнат заедно ако работят нармално... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 06 Май 2004, 16:42

Пробвай да махнеш клемата на акумулатора и така да преспи една нощ колата. За друго не се сещам в момента.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 06 Май 2004, 22:22

Ако теста със стрелките е ОК, има вероятност проблема да е в лоши връзки с датчика за температурата.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 6.06.2004

Мнение от [cs-][G] » 06 Юни 2004, 8:52

На въпроса дали ако не работи датчика е опасно аз бих отговорил така опасно е защото ако вземеш да прегрееш BMW-то може после нищо да не става от него
Аз съм BMW фен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Мнение от fortune » 06 Юни 2004, 11:59

Доколкото знам този "тест" не минава на модели с часовник. Ти с часовник или оборотомер си? Иначе за другото не мога да помогна. Знам, че от този тест не можете да изкарате реалните километри със сигурност :shock:
човек се учи докато е жив...

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 06 Юни 2004, 12:50

колата му е 96та. не може да не му мине теста. просто не го е направил правилно.
пи4, пробвай пак тест-а. ако стрелките ти се расходят заедно от началото до края и обратно, значи работят както трябва. ама това, че така ти се връща стрелката, трябва да е от лоши връски според мен, но въпроса е спорен... на твое място бих отишал на лекар да ти я тест-ват някъде. това не е шега работа.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Caballero » 07 Авг 2004, 15:29

Така искам първо да благодаря на всички които отклинаха на проблема ми! Съжалявам за късния отговор но ...........
Така сега по въпроса теста на таблото го направих (най-накрая :oops: ) моя беше грешката................съответно стрелките си работиха нормално..............намерих датчика понеже беше трудно достъпен не можах да го сваля но го размърдах малко ...........така махнах клемата на акумулатора (едната клема се беше окислила за това я почистих с метална четка, смених и болтчето и напръсках и двете клеми със специален спрей за по-добър контакт, същото направих и с бушоните както и със всички жички под кормилото след като бях махнал долната кора). Постоя така около час след което закачих клемата , запалих колата и всичко си беше нормално.
От тогава не съм имал повече проблеми със стрелката на темперетурата. Така сега........... не съм сигурен къде точно е бил проблема защото направих всичко комплексно и след това запалих но още веднъж благодаря на всички може би от всичко по малко е свършило работата! Евалата момци! :wink:

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: София

Мнение от wassup » 17 Авг 2004, 16:46

Саше, с това "направих" имаш предвид Ти или "Твоя майстор" ? :D
Лудите сме на изчезване ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 17 Авг 2004, 17:28

абе хора, тази тема е с месеци назад във времето :roll:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Caballero » 23 Авг 2004, 10:31

Ей ЧИЧИ Аз и Майстора! :D

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook