Отново тампони !

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 21 Дек 2007, 19:06

вероятно ще си сложа алуминиеви

но утре смятам .. да кирилизирам и аз :)

бях си запазил старите тампони
и днес .. на менгемето си го сглобих ;) с малко веро :mhihi:

утре .. слагам отдолу старите
с едни дълги болтове .. и отгоре надявам тези от Вари2000
завивам оста на амортисьора с гайката на долния тампон
и отгоре го "подпирам" с още един :mhihi:
които ще "работи" само нагоре .. един вид подпира

само трябва да измисля някакви дистанционни втулки

2 е повече от 1 ... дано изкара до Бургас и обратно :mhihi:



днес .. дискутирахме
че .. може би няма спасение .. в това положение на окачването ми
при .. голяма дупка .. амортисьора се свива докрай, и буталото му удря в долно положение и тампона излита

за писта .. може би е ОК .. но не и за София/България ;)
колегите със спортни окачвания .. нямат ли подобни проблеми ?
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 21 Дек 2007, 20:30

ФК ти неса ли двоинно регулеруеми?
Пусни малко повечко масълче на амортесиора(от горе на амортесьора има врътки..излизат на бонбетата) комфорта ще се подобри и едвали ще къса толкова често тампоните
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 21 Дек 2007, 20:42

LAST RIDE написа:ФК ти неса ли двоинно регулеруеми?
Пусни малко повечко масълче на амортесиора(от горе на амортесьора има врътки..излизат на бонбетата) комфорта ще се подобри и едвали ще къса толкова често тампоните


регулируеми са .. видях че има две големи гайки
ама .. нямам ключа за тях :mhihi:

иначе .. сега много ми харесваше поведенито на колата
особено в завой .. и въобще .. но май нямам избор .. ще трябва да "регулирам"
и малко да я повдигна
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 22 Дек 2007, 1:16

Нямах предвид да регулираш пружините и височината(от гаиките)а на стъблото на амортесьора отгоре в двигателния отсег се върти едно болче (то е за конфорта)
Принципно мисля че и двете трябва да се въртят равномерно но пробваи само с ключето
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 22 Дек 2007, 20:54

днес .. разгобихме колата
както и очаквах Богето на Вари2000 .. беше изкочило (46лв/броката)
и то двата тампона :uups: по пътя които сам минал (около 2км) има само трамвайна линия

от магазина на Аутостар в Надежда ми дадоха .. много по добри тампони
и то на цена от 15лв/бройката
www.autostar.bg


MEYLE
www.meyle.com
на опаковката пише .. EXCEEDS OE specifications

ето инфо за тези тампони
http://www.meyle.com/html/uploads/techt ... .02_EN.pdf

профила на конуса от долната страна е .. променен
така че да затрудни избушването му!!!
освен това .. гумата на тампона е вулканизирана направо в тампона
не както .. на тези от Е46 .. вмъкната

от PDFа виждам че оста на тампона е с профил
не .. просто тръбичка

нищо общо с тези които уж трябва да са подсилени !!!
тествах ги .. на прелеза в Божурище
няколко пъти минах с сериозна газ през прелеза .. не мръднаха
хем .. единия път доста сериозно изчатка от едната страна

ще видим .. колко ще изкарат при мен :)

иначе .. окачването ми е FK
на предните амортисьори пише FK G21, на задните FK G23

въпреки това .. смятам да сложа още един отгоре върху бомбето
ще си изработя .. по две шпилки 45мм с резба
както са оригиналните .. завивам на болта шпилката
на готния .. тампон .. махам пресования болт .. и с друг болт отгоре
ще завия в шпилките болт

идеята е .. двата тампона да са свързани и да работят едновременно
като готния ще подпира оста на амортисьора отгоре

само трябва да .. изрежа кутията за говорителите
за да имам място

като направя операцията .. ще пиша :)
надявам се да бъда полезен на тези които искат да имат спортно твърдо окачване

:D
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 29 Дек 2007, 0:44

да не пускам нова тема .. за тампоните :)

ето какви намерих .. в нета за 100$

Изображение[/img]

ето и какво се случва понякога :roll:

Изображение


http://www.autowerks.com/xcart/customer ... 22#details

:) :mhihi:
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: около Лясковец

Мнение от vwteam » 29 Дек 2007, 3:02

Ivo III написа:....

ето какви намерих .. в нета за 100$

Точно такива съм си ги направил,само че у дома.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 29 Дек 2007, 4:31

евала :)

:driving:
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook