Отново тампони !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
вероятно ще си сложа алуминиеви
но утре смятам .. да кирилизирам и аз
бях си запазил старите тампони
и днес .. на менгемето си го сглобих
с малко веро
утре .. слагам отдолу старите
с едни дълги болтове .. и отгоре надявам тези от Вари2000
завивам оста на амортисьора с гайката на долния тампон
и отгоре го "подпирам" с още един
които ще "работи" само нагоре .. един вид подпира
само трябва да измисля някакви дистанционни втулки
2 е повече от 1 ... дано изкара до Бургас и обратно
днес .. дискутирахме
че .. може би няма спасение .. в това положение на окачването ми
при .. голяма дупка .. амортисьора се свива докрай, и буталото му удря в долно положение и тампона излита
за писта .. може би е ОК .. но не и за София/България
колегите със спортни окачвания .. нямат ли подобни проблеми ?
но утре смятам .. да кирилизирам и аз

бях си запазил старите тампони
и днес .. на менгемето си го сглобих


утре .. слагам отдолу старите
с едни дълги болтове .. и отгоре надявам тези от Вари2000
завивам оста на амортисьора с гайката на долния тампон
и отгоре го "подпирам" с още един

които ще "работи" само нагоре .. един вид подпира
само трябва да измисля някакви дистанционни втулки
2 е повече от 1 ... дано изкара до Бургас и обратно

днес .. дискутирахме
че .. може би няма спасение .. в това положение на окачването ми
при .. голяма дупка .. амортисьора се свива докрай, и буталото му удря в долно положение и тампона излита
за писта .. може би е ОК .. но не и за София/България

колегите със спортни окачвания .. нямат ли подобни проблеми ?
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
ФК ти неса ли двоинно регулеруеми?
Пусни малко повечко масълче на амортесиора(от горе на амортесьора има врътки..излизат на бонбетата) комфорта ще се подобри и едвали ще къса толкова често тампоните
Пусни малко повечко масълче на амортесиора(от горе на амортесьора има врътки..излизат на бонбетата) комфорта ще се подобри и едвали ще къса толкова често тампоните
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

LAST RIDE написа:ФК ти неса ли двоинно регулеруеми?
Пусни малко повечко масълче на амортесиора(от горе на амортесьора има врътки..излизат на бонбетата) комфорта ще се подобри и едвали ще къса толкова често тампоните
регулируеми са .. видях че има две големи гайки
ама .. нямам ключа за тях

иначе .. сега много ми харесваше поведенито на колата
особено в завой .. и въобще .. но май нямам избор .. ще трябва да "регулирам"
и малко да я повдигна
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Нямах предвид да регулираш пружините и височината(от гаиките)а на стъблото на амортесьора отгоре в двигателния отсег се върти едно болче (то е за конфорта)
Принципно мисля че и двете трябва да се въртят равномерно но пробваи само с ключето
Принципно мисля че и двете трябва да се въртят равномерно но пробваи само с ключето
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

днес .. разгобихме колата
както и очаквах Богето на Вари2000 .. беше изкочило (46лв/броката)
и то двата тампона
по пътя които сам минал (около 2км) има само трамвайна линия
от магазина на Аутостар в Надежда ми дадоха .. много по добри тампони
и то на цена от 15лв/бройката
www.autostar.bg
MEYLE
www.meyle.com
на опаковката пише .. EXCEEDS OE specifications
ето инфо за тези тампони
http://www.meyle.com/html/uploads/techt ... .02_EN.pdf
профила на конуса от долната страна е .. променен
така че да затрудни избушването му!!!
освен това .. гумата на тампона е вулканизирана направо в тампона
не както .. на тези от Е46 .. вмъкната
от PDFа виждам че оста на тампона е с профил
не .. просто тръбичка
нищо общо с тези които уж трябва да са подсилени !!!
тествах ги .. на прелеза в Божурище
няколко пъти минах с сериозна газ през прелеза .. не мръднаха
хем .. единия път доста сериозно изчатка от едната страна
ще видим .. колко ще изкарат при мен
иначе .. окачването ми е FK
на предните амортисьори пише FK G21, на задните FK G23
въпреки това .. смятам да сложа още един отгоре върху бомбето
ще си изработя .. по две шпилки 45мм с резба
както са оригиналните .. завивам на болта шпилката
на готния .. тампон .. махам пресования болт .. и с друг болт отгоре
ще завия в шпилките болт
идеята е .. двата тампона да са свързани и да работят едновременно
като готния ще подпира оста на амортисьора отгоре
само трябва да .. изрежа кутията за говорителите
за да имам място
като направя операцията .. ще пиша
надявам се да бъда полезен на тези които искат да имат спортно твърдо окачване

както и очаквах Богето на Вари2000 .. беше изкочило (46лв/броката)
и то двата тампона

от магазина на Аутостар в Надежда ми дадоха .. много по добри тампони
и то на цена от 15лв/бройката
www.autostar.bg
MEYLE
www.meyle.com
на опаковката пише .. EXCEEDS OE specifications
ето инфо за тези тампони
http://www.meyle.com/html/uploads/techt ... .02_EN.pdf
профила на конуса от долната страна е .. променен
така че да затрудни избушването му!!!
освен това .. гумата на тампона е вулканизирана направо в тампона
не както .. на тези от Е46 .. вмъкната
от PDFа виждам че оста на тампона е с профил
не .. просто тръбичка
нищо общо с тези които уж трябва да са подсилени !!!
тествах ги .. на прелеза в Божурище
няколко пъти минах с сериозна газ през прелеза .. не мръднаха
хем .. единия път доста сериозно изчатка от едната страна
ще видим .. колко ще изкарат при мен

иначе .. окачването ми е FK
на предните амортисьори пише FK G21, на задните FK G23
въпреки това .. смятам да сложа още един отгоре върху бомбето
ще си изработя .. по две шпилки 45мм с резба
както са оригиналните .. завивам на болта шпилката
на готния .. тампон .. махам пресования болт .. и с друг болт отгоре
ще завия в шпилките болт
идеята е .. двата тампона да са свързани и да работят едновременно
като готния ще подпира оста на амортисьора отгоре
само трябва да .. изрежа кутията за говорителите
за да имам място
като направя операцията .. ще пиша

надявам се да бъда полезен на тези които искат да имат спортно твърдо окачване

"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
да не пускам нова тема .. за тампоните
ето какви намерих .. в нета за 100$
[/img]
ето и какво се случва понякога
http://www.autowerks.com/xcart/customer ... 22#details


ето какви намерих .. в нета за 100$
ето и какво се случва понякога

http://www.autowerks.com/xcart/customer ... 22#details


"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани