Настройка на фарове

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 26 Ное 2006, 9:50

ако тва ше помогне:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ^ivo^ » 27 Ное 2006, 4:03

незнам дали е точно така бях 4ел ниакаде на разтоиание 10м от стена трчбва да са ти на 1.50 височина това се отнася за (е-36)
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 27 Ное 2006, 9:29

^ivo^ написа:незнам дали е точно така бях 4ел ниакаде на разтоиание 10м от стена трчбва да са ти на 1.50 височина това се отнася за (е-36)

да, и след 20 метра стават на 3 метра и като чукнеш дългите ще осветяваш Альоша :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 27 Ное 2006, 11:39

Измери на каква височина са фаровете от земята (влияние оказват неща като различни гуми; спортно окачване; натоварване - даже дали е пълен резервоара, но затова е врътката в купето - 0 е за празна кола). За метър лъчът трябва да пада в зависимост от процента, който пише някъде в коша около фаровете.
Пример - 1,2% - на 10м чупките трябва да са на 12см по-ниско от фаровете. И естествено трябва да са успоредни (двата ъгъла в "чупките" да са отдалечени един от друг, колкото е разстоянието между фаровете).
:idea: И се работи на усподерна площадка ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 27 Ное 2006, 15:56

Моите ходих да ми ги настроят в D&N за 10лв и сега светят много добре и където трябва, там си имат стенд и не мерят по стена :) Предполагам има и други места където могат и за по-малко пари да свършат добра работа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Coфия

Е36

Мнение от mamintaiko » 25 Ное 2007, 0:42

:lol:

момчета , отдавна чета тоя сайт- като незнам нещо - хоп - тука съм - разгледам разговора , все някои има с мои проблем и все някои му отговаря :lol: обаче тука с фаровете се оляхте направо - първо никои никакво инфо не дава - второ никои не чете и не пипа - вземете провелете ремонтната книжка на Е36 - има си я в саита , разгледаите и фара , и тогава търсете акъл .........................................във всеки сервиз оправяли фаровете - ами ако нямат данните за бмв -то - щото аз така исках да си платя , ама друг път - 3 сервиза нямат данни , излизат някакви алкохолици и ми се правят на тежкари - и накрая сам си ги направих - сега в мъглата става перфектно - и ...хахаха стига с тия оригинални технически данни , заводски простотии и прочие , хахахаха - само ще си скапете колата - убеден съм , че не са ви чисто нови и още при първата дупка на "готините " ни пътища настроиката отива подяволите - и изхода е само един - фиксация със силикон , или там с каквото намерите по ваш вкус.......................а за врътките на самия фар - отляво и отдясно на всеки един - забравенте за тях - повечето са със скапани зъбци на червяка и не става нищо , а ако случаино ги завъртите , пак нищо не става , въпреки че в ръководството пише - лява врътна - вертикал , дясна - хоризонтал , от бордтаблото вдигаш и смъкваш от потенциометъра - истината е една - сваляш фара , нагласяш едно към гьотере - като предварително знаеш накъде бие дефектно , и после донагласяш на самата кола с фенерче ив тъмна и мрачна улича- КАКТО ТИ Е КЕФ- щото това зависи само и единственно от тебе :)- е , за мене беше лесно , защото с един приятел си смених цялата система за осветлението - кабели , бекси , накрайници , халогени , ВСИЧКО- поради простата причина , че някакъв "СПЕЦИАЛИСТ" беше бърникал преди това и захранката например от син кабел ставаше розов и накрая бял????!!!!!!!!........за D&S или D&N специално за фарове не съм ходил , но там са добри по принцип - могат да свършат работа , ако не сте ентусиасти и не искате да си се изкефите сами.............за какво ми е кола баси ако не я разглобя и не я сглобя после пак хахахахахахаха..........................аре със здраве и да не ме засичате мноо щото карам дете , а тогава направо стрелям хахахахахахахаха маитапя се.............. :uups:..............а прочетах и втората страница на темата - цените са от 3 до 10 лв - на един орунгел му давах 10 при положение че ми искаше 3 ама ония тежкар и вика да доида след 3 часа - че аз за половин час си ги оправих да го таковам ..........стенд си имам при приятели - на мое разположение е винаги , ама на него си оправям голфа и ибизата , за бмв то нещо нестана - не заради стенда де , ами заради самата техника на нагласяне , или щото съм идиот и т.н. хахахахаха...........няма лошо и в дару кар да отидете - които неможе да се оправя с колата и е маняк - няма лошо - аз говоря от името на ентусиастине - иначе които го е чел това и иска вс да си е оригинално и по данни - сори баци . загубил си си времето .......... :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Е36

Мнение от tsb_bg » 25 Ное 2007, 10:04

mamintaiko написа: ... накрая сам си ги направих - сега в мъглата става перфектно - и ...хахаха стига с тия оригинални технически данни , заводски простотии и прочие , хахахаха ... истината е една - сваляш фара , нагласяш едно към гьотере - като предварително знаеш накъде бие дефектно , и после донагласяш на самата кола с фенерче ив тъмна и мрачна улича- КАКТО ТИ Е КЕФ- щото това зависи само и единственно от тебе ....аре със здраве и да не ме засичате мноо щото карам дете , а тогава направо стрелям ...


Колега метода ти е направо за патент - бързай докато тия от BMW а и другите производители на автомобили дето се занимават с "оригинални технически данни , заводски простотии и прочие" не са ти свили идеята. :idea:

Тъй като е технически форума ти на ясно ли си 1 мм. ъглово отклонение на посоката на лъча от фара какво отклонение дава на разтояние 50, 100 или 150 м. :?: :?: :?:

Имаш ли въобще идея като си регулираш фаровете "едно към гьотере - като предварително знаеш накъде бие дефектно , и после донагласяш на самата кола с фенерче" на къде светят и колко заслепяваш другите.

Като караш дете замислял ли си, че ти като заслепиш насрещния рискуваш не само неговия живот а и твоя, защото когато този насреща престане да вижда пътя и банкета от дясно, защото ти си си регулирал фаровете "КАКТО ТИ Е КЕФ- щото това зависи само и единственно от тебе", той се ориентира единствено и само по твоите фарове, стреми се да мине плътно в ляво до теб, за да не излезе от пътя и вероятнистта да се срещнете челно е почти 99%

"КАКТО ТИ Е КЕФ" можеш да седиш само у вас пред телевизора.

След като си излязал с кола (пък и без кола) на пътя си длъжен да спазваш някави норми и да се съобразяваш с останалите около теб.

Никой не е длъжен да страда от техническия ти гений :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Coфия

Мнение от mamintaiko » 24 Дек 2007, 10:35

Колега метода ти е направо за патент - бързай докато тия от BMW а и другите производители на автомобили дето се занимават с "оригинални технически данни , заводски простотии и прочие" не са ти свили идеята.

Тъй като е технически форума ти на ясно ли си 1 мм. ъглово отклонение на посоката на лъча от фара какво отклонение дава на Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!разтояние 50, 100 или 150 м.


абе идеята ми беше друга , а не да се заяждам...............момче бях преди да речеме 40 години ..............и много добре знам какво пиша .да речеме , че го преподавам на академично ниво.....................ама да те питам , защото нап раво си пише , че си автомонтьорче и си засегнат от това , че други правят безпроблемно това , от което ти явно си вадиш хляба . Та да попитам , щото човек се учи докато е жив
1. откъде точно си сигурет , че имаш точни данни как да ми нагласиш фаровете - осбенно с тия финни отклонения които ми цитираш- освем в дару кар и евентуално в камората
2. Къде точно по българските пътища има такава нивелация , че да съм сигурен в това , че не преча на другите.Аз незнам такова място???
3. ...........аре стига че е коледа , а се заяждаме като пикльовци в детската градина -исках да си излея мъката тука ,а пък Вие ме разбирате като позьор - ок мир да е , пишете каквото си искате - явно в сайта е като навсякъде - някои помега , друг не ...............................честита коледа и весела нова година маняци :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :winky: :winky: :winky: :winky: :winky: :winky: :winky: :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 24 Дек 2007, 12:35

ае стига бе колеги може ли да изпишете 2 страници пълни с глупости за настройката на едни фарове 8)

заставаш на 1 метър от стената и ги гласиш да светят направо! нито надолу нито нагоре... лъча да е на височината на фаровете...
тръгваш по улиците... и като караш зад някоя кола ще гледаш дали го осветяваш вътре... ако не го осветяваш фаровете ти са перфе :mhihi:
ако пък прецениш че са мн високо или мн ниско връщаш се и си го донагласяш... ебати философщината... :evil:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 24 Дек 2007, 15:43

Ogi написа:ае стига бе колеги може ли да изпишете 2 страници пълни с глупости за настройката на едни фарове 8)

заставаш на 1 метър от стената и ги гласиш да светят направо! нито надолу нито нагоре... лъча да е на височината на фаровете...
тръгваш по улиците... и като караш зад някоя кола ще гледаш дали го осветяваш вътре... ако не го осветяваш фаровете ти са перфе :mhihi:
ако пък прецениш че са мн високо или мн ниско връщаш се и си го донагласяш... ебати философщината... :evil:


Ам точно :yes: :winky:
_!_

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Coфия

Мнение от mamintaiko » 24 Дек 2007, 17:57

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!

е имало и нормални хора - е тва ми беше идеята .............а наздравееееее :D :D :D :D :D :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 19.05.2007
Местоположение: O.C.

Мнение от gigaset » 24 Дек 2007, 19:25

1. Намира се хоризонтална площадка с вертикална стена.
2. Автомобилът се позиционира на разстояние L не по-малко от 5m от стената.
3. Измерват се разстоянията L, А и H (спрямо центъра на фара).
4. По формулата се изчислява h.
5. Върху вертикалната стена с тъмна боя или въглен се разчертават реперите така, както е дaдено на фигурата.
6. Включват се фаровете на къси светлини.
7. С помоща на регулировъчните винтове на всеки един от фаровете граничната линия между светлото и тъмното петно на фаровете трябва да съвпадне с така начертаните репери.

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 24 Дек 2007, 19:47

А някой може ли да каже коя врътка за какво е защото има 2 едната крайната, а другата посредата коя е за нагоре и надолу и коя е за настрани ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Re: Е36

Мнение от GVT » 24 Дек 2007, 21:09

mamintaiko написа::lol:

момчета , отдавна чета тоя сайт- като незнам нещо - хоп - тука съм - разгледам разговора , все някои има с мои проблем и все някои му отговаря :lol: обаче тука с фаровете се оляхте направо - първо никои никакво инфо не дава - второ никои не чете и не пипа - вземете провелете ремонтната книжка на Е36 - има си я в саита , разгледаите и фара , и тогава търсете акъл .........................................във всеки сервиз оправяли фаровете - ами ако нямат данните за бмв -то - щото аз така исках да си платя , ама друг път - 3 сервиза нямат данни , излизат някакви алкохолици и ми се правят на тежкари - и накрая сам си ги направих - сега в мъглата става перфектно - и ...хахаха стига с тия оригинални технически данни , заводски простотии и прочие , хахахаха - само ще си скапете колата - убеден съм , че не са ви чисто нови и още при първата дупка на "готините " ни пътища настроиката отива подяволите - и изхода е само един - фиксация със силикон , или там с каквото намерите по ваш вкус.......................а за врътките на самия фар - отляво и отдясно на всеки един - забравенте за тях - повечето са със скапани зъбци на червяка и не става нищо , а ако случаино ги завъртите , пак нищо не става , въпреки че в ръководството пише - лява врътна - вертикал , дясна - хоризонтал , от бордтаблото вдигаш и смъкваш от потенциометъра - истината е една - сваляш фара , нагласяш едно към гьотере - като предварително знаеш накъде бие дефектно , и после донагласяш на самата кола с фенерче ив тъмна и мрачна улича- КАКТО ТИ Е КЕФ- щото това зависи само и единственно от тебе :)- е , за мене беше лесно , защото с един приятел си смених цялата система за осветлението - кабели , бекси , накрайници , халогени , ВСИЧКО- поради простата причина , че някакъв "СПЕЦИАЛИСТ" беше бърникал преди това и захранката например от син кабел ставаше розов и накрая бял????!!!!!!!!........за D&S или D&N специално за фарове не съм ходил , но там са добри по принцип - могат да свършат работа , ако не сте ентусиасти и не искате да си се изкефите сами.............за какво ми е кола баси ако не я разглобя и не я сглобя после пак хахахахахахаха..........................аре със здраве и да не ме засичате мноо щото карам дете , а тогава направо стрелям хахахахахахахаха маитапя се.............. :uups:..............а прочетах и втората страница на темата - цените са от 3 до 10 лв - на един орунгел му давах 10 при положение че ми искаше 3 ама ония тежкар и вика да доида след 3 часа - че аз за половин час си ги оправих да го таковам ..........стенд си имам при приятели - на мое разположение е винаги , ама на него си оправям голфа и ибизата , за бмв то нещо нестана - не заради стенда де , ами заради самата техника на нагласяне , или щото съм идиот и т.н. хахахахаха...........няма лошо и в дару кар да отидете - които неможе да се оправя с колата и е маняк - няма лошо - аз говоря от името на ентусиастине - иначе които го е чел това и иска вс да си е оригинално и по данни - сори баци . загубил си си времето .......... :roll:

:banghead: :banghead: :banghead:
Изображение

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 24 Дек 2007, 21:19

Във всяко СБА го правят това заради акция "Светлина"
И мисля, че е безплатно, щото на мен не ми взеха пари, а фаровете ми са идеално регулирани ;)
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook