Настройка на фарове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
^ivo^ написа:незнам дали е точно така бях 4ел ниакаде на разтоиание 10м от стена трчбва да са ти на 1.50 височина това се отнася за (е-36)
да, и след 20 метра стават на 3 метра и като чукнеш дългите ще осветяваш Альоша


- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
Измери на каква височина са фаровете от земята (влияние оказват неща като различни гуми; спортно окачване; натоварване - даже дали е пълен резервоара, но затова е врътката в купето - 0 е за празна кола). За метър лъчът трябва да пада в зависимост от процента, който пише някъде в коша около фаровете.
Пример - 1,2% - на 10м чупките трябва да са на 12см по-ниско от фаровете. И естествено трябва да са успоредни (двата ъгъла в "чупките" да са отдалечени един от друг, колкото е разстоянието между фаровете).
И се работи на усподерна площадка 
Пример - 1,2% - на 10м чупките трябва да са на 12см по-ниско от фаровете. И естествено трябва да са успоредни (двата ъгъла в "чупките" да са отдалечени един от друг, колкото е разстоянието между фаровете).


- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Моите ходих да ми ги настроят в D&N за 10лв и сега светят много добре и където трябва, там си имат стенд и не мерят по стена
Предполагам има и други места където могат и за по-малко пари да свършат добра работа.

- mamintaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Coфия
Е36

момчета , отдавна чета тоя сайт- като незнам нещо - хоп - тука съм - разгледам разговора , все някои има с мои проблем и все някои му отговаря




Re: Е36
mamintaiko написа: ... накрая сам си ги направих - сега в мъглата става перфектно - и ...хахаха стига с тия оригинални технически данни , заводски простотии и прочие , хахахаха ... истината е една - сваляш фара , нагласяш едно към гьотере - като предварително знаеш накъде бие дефектно , и после донагласяш на самата кола с фенерче ив тъмна и мрачна улича- КАКТО ТИ Е КЕФ- щото това зависи само и единственно от тебе ....аре със здраве и да не ме засичате мноо щото карам дете , а тогава направо стрелям ...
Колега метода ти е направо за патент - бързай докато тия от BMW а и другите производители на автомобили дето се занимават с "оригинални технически данни , заводски простотии и прочие" не са ти свили идеята.

Тъй като е технически форума ти на ясно ли си 1 мм. ъглово отклонение на посоката на лъча от фара какво отклонение дава на разтояние 50, 100 или 150 м.



Имаш ли въобще идея като си регулираш фаровете "едно към гьотере - като предварително знаеш накъде бие дефектно , и после донагласяш на самата кола с фенерче" на къде светят и колко заслепяваш другите.
Като караш дете замислял ли си, че ти като заслепиш насрещния рискуваш не само неговия живот а и твоя, защото когато този насреща престане да вижда пътя и банкета от дясно, защото ти си си регулирал фаровете "КАКТО ТИ Е КЕФ- щото това зависи само и единственно от тебе", той се ориентира единствено и само по твоите фарове, стреми се да мине плътно в ляво до теб, за да не излезе от пътя и вероятнистта да се срещнете челно е почти 99%
"КАКТО ТИ Е КЕФ" можеш да седиш само у вас пред телевизора.
След като си излязал с кола (пък и без кола) на пътя си длъжен да спазваш някави норми и да се съобразяваш с останалите около теб.
Никой не е длъжен да страда от техническия ти гений

- mamintaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Coфия
Колега метода ти е направо за патент - бързай докато тия от BMW а и другите производители на автомобили дето се занимават с "оригинални технически данни , заводски простотии и прочие" не са ти свили идеята.
Тъй като е технически форума ти на ясно ли си 1 мм. ъглово отклонение на посоката на лъча от фара какво отклонение дава на Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!разтояние 50, 100 или 150 м.
абе идеята ми беше друга , а не да се заяждам...............момче бях преди да речеме 40 години ..............и много добре знам какво пиша .да речеме , че го преподавам на академично ниво.....................ама да те питам , защото нап раво си пише , че си автомонтьорче и си засегнат от това , че други правят безпроблемно това , от което ти явно си вадиш хляба . Та да попитам , щото човек се учи докато е жив
1. откъде точно си сигурет , че имаш точни данни как да ми нагласиш фаровете - осбенно с тия финни отклонения които ми цитираш- освем в дару кар и евентуално в камората
2. Къде точно по българските пътища има такава нивелация , че да съм сигурен в това , че не преча на другите.Аз незнам такова място???
3. ...........аре стига че е коледа , а се заяждаме като пикльовци в детската градина -исках да си излея мъката тука ,а пък Вие ме разбирате като позьор - ок мир да е , пишете каквото си искате - явно в сайта е като навсякъде - някои помега , друг не ...............................честита коледа и весела нова година маняци






























- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
ае стига бе колеги може ли да изпишете 2 страници пълни с глупости за настройката на едни фарове
заставаш на 1 метър от стената и ги гласиш да светят направо! нито надолу нито нагоре... лъча да е на височината на фаровете...
тръгваш по улиците... и като караш зад някоя кола ще гледаш дали го осветяваш вътре... ако не го осветяваш фаровете ти са перфе
ако пък прецениш че са мн високо или мн ниско връщаш се и си го донагласяш... ебати философщината...

заставаш на 1 метър от стената и ги гласиш да светят направо! нито надолу нито нагоре... лъча да е на височината на фаровете...
тръгваш по улиците... и като караш зад някоя кола ще гледаш дали го осветяваш вътре... ако не го осветяваш фаровете ти са перфе

ако пък прецениш че са мн високо или мн ниско връщаш се и си го донагласяш... ебати философщината...

Ogi написа:ае стига бе колеги може ли да изпишете 2 страници пълни с глупости за настройката на едни фарове![]()
заставаш на 1 метър от стената и ги гласиш да светят направо! нито надолу нито нагоре... лъча да е на височината на фаровете...
тръгваш по улиците... и като караш зад някоя кола ще гледаш дали го осветяваш вътре... ако не го осветяваш фаровете ти са перфе![]()
ако пък прецениш че са мн високо или мн ниско връщаш се и си го донагласяш... ебати философщината...
Ам точно


_!_
- mamintaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Coфия
Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
е имало и нормални хора - е тва ми беше идеята .............а наздравееееее

е имало и нормални хора - е тва ми беше идеята .............а наздравееееее






1. Намира се хоризонтална площадка с вертикална стена.
2. Автомобилът се позиционира на разстояние L не по-малко от 5m от стената.
3. Измерват се разстоянията L, А и H (спрямо центъра на фара).
4. По формулата се изчислява h.
5. Върху вертикалната стена с тъмна боя или въглен се разчертават реперите така, както е дaдено на фигурата.
6. Включват се фаровете на къси светлини.
7. С помоща на регулировъчните винтове на всеки един от фаровете граничната линия между светлото и тъмното петно на фаровете трябва да съвпадне с така начертаните репери.

2. Автомобилът се позиционира на разстояние L не по-малко от 5m от стената.
3. Измерват се разстоянията L, А и H (спрямо центъра на фара).
4. По формулата се изчислява h.
5. Върху вертикалната стена с тъмна боя или въглен се разчертават реперите така, както е дaдено на фигурата.
6. Включват се фаровете на къси светлини.
7. С помоща на регулировъчните винтове на всеки един от фаровете граничната линия между светлото и тъмното петно на фаровете трябва да съвпадне с така начертаните репери.

- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
А някой може ли да каже коя врътка за какво е защото има 2 едната крайната, а другата посредата коя е за нагоре и надолу и коя е за настрани ?
Re: Е36
mamintaiko написа::lol:
момчета , отдавна чета тоя сайт- като незнам нещо - хоп - тука съм - разгледам разговора , все някои има с мои проблем и все някои му отговаряобаче тука с фаровете се оляхте направо - първо никои никакво инфо не дава - второ никои не чете и не пипа - вземете провелете ремонтната книжка на Е36 - има си я в саита , разгледаите и фара , и тогава търсете акъл .........................................във всеки сервиз оправяли фаровете - ами ако нямат данните за бмв -то - щото аз така исках да си платя , ама друг път - 3 сервиза нямат данни , излизат някакви алкохолици и ми се правят на тежкари - и накрая сам си ги направих - сега в мъглата става перфектно - и ...хахаха стига с тия оригинални технически данни , заводски простотии и прочие , хахахаха - само ще си скапете колата - убеден съм , че не са ви чисто нови и още при първата дупка на "готините " ни пътища настроиката отива подяволите - и изхода е само един - фиксация със силикон , или там с каквото намерите по ваш вкус.......................а за врътките на самия фар - отляво и отдясно на всеки един - забравенте за тях - повечето са със скапани зъбци на червяка и не става нищо , а ако случаино ги завъртите , пак нищо не става , въпреки че в ръководството пише - лява врътна - вертикал , дясна - хоризонтал , от бордтаблото вдигаш и смъкваш от потенциометъра - истината е една - сваляш фара , нагласяш едно към гьотере - като предварително знаеш накъде бие дефектно , и после донагласяш на самата кола с фенерче ив тъмна и мрачна улича- КАКТО ТИ Е КЕФ- щото това зависи само и единственно от тебе
- е , за мене беше лесно , защото с един приятел си смених цялата система за осветлението - кабели , бекси , накрайници , халогени , ВСИЧКО- поради простата причина , че някакъв "СПЕЦИАЛИСТ" беше бърникал преди това и захранката например от син кабел ставаше розов и накрая бял????!!!!!!!!........за D&S или D&N специално за фарове не съм ходил , но там са добри по принцип - могат да свършат работа , ако не сте ентусиасти и не искате да си се изкефите сами.............за какво ми е кола баси ако не я разглобя и не я сглобя после пак хахахахахахаха..........................аре със здраве и да не ме засичате мноо щото карам дете , а тогава направо стрелям хахахахахахахаха маитапя се..............
..............а прочетах и втората страница на темата - цените са от 3 до 10 лв - на един орунгел му давах 10 при положение че ми искаше 3 ама ония тежкар и вика да доида след 3 часа - че аз за половин час си ги оправих да го таковам ..........стенд си имам при приятели - на мое разположение е винаги , ама на него си оправям голфа и ибизата , за бмв то нещо нестана - не заради стенда де , ами заради самата техника на нагласяне , или щото съм идиот и т.н. хахахахаха...........няма лошо и в дару кар да отидете - които неможе да се оправя с колата и е маняк - няма лошо - аз говоря от името на ентусиастине - иначе които го е чел това и иска вс да си е оригинално и по данни - сори баци . загубил си си времето ..........




- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Във всяко СБА го правят това заради акция "Светлина"
И мисля, че е безплатно, щото на мен не ми взеха пари, а фаровете ми са идеално регулирани
И мисля, че е безплатно, щото на мен не ми взеха пари, а фаровете ми са идеално регулирани

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани