9ff Porsche GT9 взима на мушка Veyron
Модератор: Общи модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
9ff Porsche GT9 взима на мушка Veyron
Инженерите в тунинг ателието 9ff са имали само една мисъл при разработването на поредния си високоскоростен автомобил, и тя е била Bugatti Veyron.
С Porsche GT9 тяхното желание е да запишат името си в графата най-бърз сериен автомобил в света, чиято скорост на хартия за момента е 407 км/ч.
Ще бъдат произведени само 20 екземпляра, всеки един от които на цена 592 620 евро.
Въпреки че болидът е базиран на Porsche 911, механиката му е изцяло модифицирана.
За разлика от задно разположения двигател на 911, в GT9 той е централно разположен.
Работният обем на агрегата с две турбини е 4,2 литра.
Каросерията на 911 GT3, използвана за основа, е удължена с 300 мм, а покривът - снижен със 120 мм, с оглед оптимизиране на прилепящите сили при висока скорост. Основните материали са карбон и кевлар, благодарение на което масата на бегачката е сведена до 1326 кг.
Автомобилът наскоро бе представен на изложението в Есен в Германия, където бяха разкрити някои от характеристиките му.
Максималната мощност на двигателя е 987 к.с., а максималният въртящ момент от 964 Нм идва в диапазона между 5970 и 7850 об./мин.
Източник: speed-press.com

С Porsche GT9 тяхното желание е да запишат името си в графата най-бърз сериен автомобил в света, чиято скорост на хартия за момента е 407 км/ч.
Ще бъдат произведени само 20 екземпляра, всеки един от които на цена 592 620 евро.
Въпреки че болидът е базиран на Porsche 911, механиката му е изцяло модифицирана.
За разлика от задно разположения двигател на 911, в GT9 той е централно разположен.
Работният обем на агрегата с две турбини е 4,2 литра.
Каросерията на 911 GT3, използвана за основа, е удължена с 300 мм, а покривът - снижен със 120 мм, с оглед оптимизиране на прилепящите сили при висока скорост. Основните материали са карбон и кевлар, благодарение на което масата на бегачката е сведена до 1326 кг.
Автомобилът наскоро бе представен на изложението в Есен в Германия, където бяха разкрити някои от характеристиките му.
Максималната мощност на двигателя е 987 к.с., а максималният въртящ момент от 964 Нм идва в диапазона между 5970 и 7850 об./мин.
Източник: speed-press.com

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Изглежда хубаво. Страх ме е че както често се случва с такива модели, колата ще е безобразно бърза, но няма да има лукса и чекия фактора на Вейрона. Все пак това Бугати го бавиха колко години. . и се говореше и хората чакаха. . . бе вообще.
Аз лично винаги съм бил фен на Коенигзега. . .некво такова шантаво грозно, чепато и брутално. Ако супер кола не се чупи на всеки 1000км, това означава че не са експериментирали достатъчно с лимитите на възможното. Ако искам надеждност ще си купя Тойота
Аз лично винаги съм бил фен на Коенигзега. . .некво такова шантаво грозно, чепато и брутално. Ако супер кола не се чупи на всеки 1000км, това означава че не са експериментирали достатъчно с лимитите на възможното. Ако искам надеждност ще си купя Тойота

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Само сткоростната кутия на Вейрона е правена 5г. от отделен екип, правещ скорости за Ф1, защото трябва да е по-добра от скоростна кутия на Ф1 - да издържа чудовищно ускорение без да се взриви, и да издържа не две състезания а много хиляди километри ... ето това е мономентално постижение ... да не говорим, че аеродинамиката трябва да се конкурира също с тази на Ф1, само че трябва да е по-добра, защото трябва да достига 400км/ч а формулата развива до 350км/ч и няма климатроник, кожа, еърбеци, навигация паркинг сензори и др луксове и не нежи 1.5 тона... предполагам разбирате за какво техническо постижение говорим ...
Да се отпише с лека ръка нещо такова е все едно да се отпише орбиталната станция МИР, или кацането на Луната от Аполо, или самолетите Конкорд, или Подводниците, или Тунела под ЛаМанша ... Вейрон е не просто кола а на този етап а техническо достижение ...
Кьонигсега е супер-кола, но е просто много бърза супер-кола ... а Вейрона е далеч отвъд това ... той е в собствен клас ...
П.С. незнам дали е вярно, но според изтъкнати автожурналисти от ТОП Гиър - Вейрона струва на ФВ много повече отколкото те го продават и е един вид - най-скъпата реклама на техническия гений ...
Да се отпише с лека ръка нещо такова е все едно да се отпише орбиталната станция МИР, или кацането на Луната от Аполо, или самолетите Конкорд, или Подводниците, или Тунела под ЛаМанша ... Вейрон е не просто кола а на този етап а техническо достижение ...
Кьонигсега е супер-кола, но е просто много бърза супер-кола ... а Вейрона е далеч отвъд това ... той е в собствен клас ...
П.С. незнам дали е вярно, но според изтъкнати автожурналисти от ТОП Гиър - Вейрона струва на ФВ много повече отколкото те го продават и е един вид - най-скъпата реклама на техническия гений ...
Lope De Vega
- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Определено ФВ няма да изкарат кинти от продажби на Вейрон, а се опитват да се докажат. Вярно е,че си е "landmark" в автомобилостроенето, но поне последно когато съм чел и гледал за него той все още имаше сериозни "детски болести", а се продаваше.
Е не знам каква реклама е това да си купя една от 3-те най-най-коли и да я обикалям като голям камък.
Вероятно съм повлиян от неприязъна си към VAG ама...и аз съм човек
Иначе се замислих за друго...Нали Порше също имат много общо със ФВ, почти колкото и Бугати...не излиза ли,че се конкурират сами
Или това порше ще взаимства ужасно много от Вейрон.
Е не знам каква реклама е това да си купя една от 3-те най-най-коли и да я обикалям като голям камък.
Вероятно съм повлиян от неприязъна си към VAG ама...и аз съм човек

Иначе се замислих за друго...Нали Порше също имат много общо със ФВ, почти колкото и Бугати...не излиза ли,че се конкурират сами

ataman написа:Определено ФВ няма да изкарат кинти от продажби на Вейрон, а се опитват да се докажат. Вярно е,че си е "landmark" в автомобилостроенето, но поне последно когато съм чел и гледал за него той все още имаше сериозни "детски болести", а се продаваше.
Е не знам каква реклама е това да си купя една от 3-те най-най-коли и да я обикалям като голям камък.
Вероятно съм повлиян от неприязъна си към VAG ама...и аз съм човек
Иначе се замислих за друго...Нали Порше също имат много общо със ФВ, почти колкото и Бугати...не излиза ли,че се конкурират самиИли това порше ще взаимства ужасно много от Вейрон.
То това нали е някаква тунинг фирма, не точно Порше.
Според мен вейрона си е друга работа, едва ли собствениците му ще го шпорят до дори 300 и едва ли толкова ще им пука ако някоя кола вдига 10-12 км/ч в повече, защото все пак то не е спортна кола май, ами е от онея коли дето като ги паркираш и като слизаш от нея хората само за цената и мислят. Пък и е разработвана и тествана много, май даже човек може да си я кара с кеф по улиците, което едва ли ще можем да кажем за тази 911 с пипнат покрив материяли и двигател пришпорен до безкрайност.

Е то ако Вейрона не е спортна кола аз не съм сигурен кое тогава E ... Вейрона е отвъд спортните коли - той отива там, където те не могат ... колкото до ВАГ - не бъдете пълни с неприязън - вейрона е финансиран от ВАГ, но си е международна разработка - гордо може да се нарече Европейско творение - Скоростната кутия за която говоря е правена от Английски тим (май бяха екип от Лотус) правещ скорости за Ф1 във Великобритания, двигателят е Германски на ФВ, по аеродинамиката е работено във Франция в лабораториите на Еър-бъс, после е използван аеродинамичния тунел на МакЛарън и т.н., така че си е просто апарат за космическо изстрелване и стрлаховито постижение ... предполагам при наличие на 10 радиатора и хиляди системи и експериментално въведени технологии и похвати е възможно да дава и дефекти - но е невероятен, отвъд представите ни е просто - дори само като го гледаме...
Lope De Vega
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Точно така. . . Бугати губят доста пари от Вейрона.
Очаква се до няколко години да пуснат по малка, по евтина кола, конкурент може би на Астон Мартин. Вейрона е да качат имиджа на марката и от другата кола ще правят вече пари.
А самия Вейрон. . . това е чиста технологична демонстрация.
Както казва моя герой . . Джезата Кларксън, целта на Супер-Кар не е да е най бързата ами да кара собственика (често некой плешив чичко на 40+) да се чувства като тинейджър.
Целта на този автомобил става ясна като се разбере че Бугати не позволяват на Топ Гиър да засекат времето на Вейрона на пистата им. Целта на Вейрона е да е най голямата чекия на пазара. . . това което Ламборджини беше до скоро. . . като те видят да си кажат брей е#и му майката . . . и това го постига напълно.
За останалото на малко хора им пука. Някак си не мога да си представя да видя много Вейронове на пистови дни.
Очаква се до няколко години да пуснат по малка, по евтина кола, конкурент може би на Астон Мартин. Вейрона е да качат имиджа на марката и от другата кола ще правят вече пари.
А самия Вейрон. . . това е чиста технологична демонстрация.
Както казва моя герой . . Джезата Кларксън, целта на Супер-Кар не е да е най бързата ами да кара собственика (често некой плешив чичко на 40+) да се чувства като тинейджър.
Целта на този автомобил става ясна като се разбере че Бугати не позволяват на Топ Гиър да засекат времето на Вейрона на пистата им. Целта на Вейрона е да е най голямата чекия на пазара. . . това което Ламборджини беше до скоро. . . като те видят да си кажат брей е#и му майката . . . и това го постига напълно.
За останалото на малко хора им пука. Някак си не мога да си представя да видя много Вейронове на пистови дни.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Брат VW губи кинтите, ма са си направили сметката......те Бугати нямаха пари да се обръснат, преди и тях народната кола да ги обладае изодзадеWeiSTD написа:Точно така. . . Бугати губят доста пари от Вейрона

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Alehandro , бате к'вото го хвалиш тоя грозен Вейрон, ще кажеш, че е най-прекрасната кола на света. Вейрона не е нито най-спортната нито най-луксозната кола, но е една от най-скъпите. Разберете, че Вейрона е за гъзария. Всеки може да си вземе един Вайпър и да го направи по-мощен и по-вървящ. Тогава какво му е толкова спортното на този Вейрон ? Много спортно ли влиза в завоите и спира ? Или пък дали лукса му може да се сравни с този на Ролс Ройс? Дали возията му може да се сравни с тази на С-класа, 7-ца , Ролс Ройс, Бентли и въобще всички лимузини от висок клас? А тези тъпи сравнения с болид от Формула 1 направо незнам защо ги правите. Аз и до ден днешен немога да намеря общото между Вейрон и болид от формула 1 с изключение на това, че и двете са с 4 гуми. Я като много го разбираш тоя Вейрон ми кажи колко му е хубава аеро динамиката, за да вдига с 15км/ч повече от един Макларън Ф1 модел 92-ра, при положение, че има с 2/3 по-висока мощност от него? И при това ги вдига при бахти специалните условия - прибира спойлери, намаля си височината и докато ускоряваш за топ спийд не трябва да завиваш волана повече от някакви зададени градуси или да натискаш спирачката защото автоматично излизаш от режим за максимална скорост и много ясно, че ще е така щото в този режим с прибраните спойлери и това тегло на колата забравяш за каквото и да е завиване
. С други думи тази максимална скорост в реални условия си е абсолютно теоритична. Кажи ми коя друга кола има режим за максимална скорост? За мен това е чисто и просто една изгъзица за да може да кажат, че е най-бързата кола в света. Това е все едно да сложиш нитро на Макларъна да го пръснеш за 1-2 мин колкото да издухаш Вейрона и готово, абсолютно същото е, еднакво приложимо !
Това за скоростната кутия ме разби ! 5 години братче най-добрите инженери я изчислявали и била по-добра от такава за Формула 1 . Едно въпросче мислиш ли, че теглото и размерите на скоростната кутия нямат значение? Щото без да мога да кажа факти, ама съм сигурен, че една скоростна кутия за Формула 1 е 3 пъти по-лека и е 3 пъти по-малка, предполагам с по-малки загуби и с много по-бързо превключване и точно това й е най-впечатляващото , а не че може да издържи 800 коня, щото една скоростна кутия от Тир може да издържи и двигатели с много по-висок въртящ момент от на Вейрона и е предвидена за 10 пъти повече километри, ама не е най- хай-тек нещото в автомобилостроенето нали ?

Това за скоростната кутия ме разби ! 5 години братче най-добрите инженери я изчислявали и била по-добра от такава за Формула 1 . Едно въпросче мислиш ли, че теглото и размерите на скоростната кутия нямат значение? Щото без да мога да кажа факти, ама съм сигурен, че една скоростна кутия за Формула 1 е 3 пъти по-лека и е 3 пъти по-малка, предполагам с по-малки загуби и с много по-бързо превключване и точно това й е най-впечатляващото , а не че може да издържи 800 коня, щото една скоростна кутия от Тир може да издържи и двигатели с много по-висок въртящ момент от на Вейрона и е предвидена за 10 пъти повече километри, ама не е най- хай-тек нещото в автомобилостроенето нали ?
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Верно какво го хвалиш толкова тоя Вейрон, ти го изкара космически кораб...
И BMW ако искат магат да направят такава кола и даже ще е по-спортна
А относно Поршака това ще бъде яка бегачка. 





аз пък се сещам за една кола със синьо-бяло сърце дето е със 2/3 от конете на локомотива (вейрона), има 9/10 от постижението му, била е направена преди 15 години и в момента е по-скъпа и далеч далеч по-рядка и екзотична ... и ценена за нетърсещите кича..
а поршето и да може да вдигне 500 все ще си остане 9хх - и като такова ще го пишат във графата на тунингованите полу-екзотики... където за по-малко пари може човек да си спретне далеч по-бърза кола..
а поршето и да може да вдигне 500 все ще си остане 9хх - и като такова ще го пишат във графата на тунингованите полу-екзотики... където за по-малко пари може човек да си спретне далеч по-бърза кола..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
alx написа:аз пък се сещам за една кола със синьо-бяло сърце дето е със 2/3 от конете на локомотива (вейрона), има 9/10 от постижението му, била е направена преди 15 години и в момента е по-скъпа и далеч далеч по-рядка и екзотична ... и ценена за нетърсещите кича..


БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани