9ff Porsche GT9 взима на мушка Veyron

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

9ff Porsche GT9 взима на мушка Veyron

Мнение от ian190 » 20 Дек 2007, 17:53

Инженерите в тунинг ателието 9ff са имали само една мисъл при разработването на поредния си високоскоростен автомобил, и тя е била Bugatti Veyron.
С Porsche GT9 тяхното желание е да запишат името си в графата най-бърз сериен автомобил в света, чиято скорост на хартия за момента е 407 км/ч.

Ще бъдат произведени само 20 екземпляра, всеки един от които на цена 592 620 евро.

Въпреки че болидът е базиран на Porsche 911, механиката му е изцяло модифицирана.
За разлика от задно разположения двигател на 911, в GT9 той е централно разположен.
Работният обем на агрегата с две турбини е 4,2 литра.

Каросерията на 911 GT3, използвана за основа, е удължена с 300 мм, а покривът - снижен със 120 мм, с оглед оптимизиране на прилепящите сили при висока скорост. Основните материали са карбон и кевлар, благодарение на което масата на бегачката е сведена до 1326 кг.

Автомобилът наскоро бе представен на изложението в Есен в Германия, където бяха разкрити някои от характеристиките му.
Максималната мощност на двигателя е 987 к.с., а максималният въртящ момент от 964 Нм идва в диапазона между 5970 и 7850 об./мин.

Източник: speed-press.com


Изображение

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 21 Дек 2007, 2:16

Изглежда хубаво. Страх ме е че както често се случва с такива модели, колата ще е безобразно бърза, но няма да има лукса и чекия фактора на Вейрона. Все пак това Бугати го бавиха колко години. . и се говореше и хората чакаха. . . бе вообще.

Аз лично винаги съм бил фен на Коенигзега. . .некво такова шантаво грозно, чепато и брутално. Ако супер кола не се чупи на всеки 1000км, това означава че не са експериментирали достатъчно с лимитите на възможното. Ако искам надеждност ще си купя Тойота :mhihi:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София

Мнение от Alehandro » 21 Дек 2007, 10:34

Само сткоростната кутия на Вейрона е правена 5г. от отделен екип, правещ скорости за Ф1, защото трябва да е по-добра от скоростна кутия на Ф1 - да издържа чудовищно ускорение без да се взриви, и да издържа не две състезания а много хиляди километри ... ето това е мономентално постижение ... да не говорим, че аеродинамиката трябва да се конкурира също с тази на Ф1, само че трябва да е по-добра, защото трябва да достига 400км/ч а формулата развива до 350км/ч и няма климатроник, кожа, еърбеци, навигация паркинг сензори и др луксове и не нежи 1.5 тона... предполагам разбирате за какво техническо постижение говорим ...

Да се отпише с лека ръка нещо такова е все едно да се отпише орбиталната станция МИР, или кацането на Луната от Аполо, или самолетите Конкорд, или Подводниците, или Тунела под ЛаМанша ... Вейрон е не просто кола а на този етап а техническо достижение ...

Кьонигсега е супер-кола, но е просто много бърза супер-кола ... а Вейрона е далеч отвъд това ... той е в собствен клас ...

П.С. незнам дали е вярно, но според изтъкнати автожурналисти от ТОП Гиър - Вейрона струва на ФВ много повече отколкото те го продават и е един вид - най-скъпата реклама на техническия гений ...
Lope De Vega

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 21 Дек 2007, 12:19

Определено ФВ няма да изкарат кинти от продажби на Вейрон, а се опитват да се докажат. Вярно е,че си е "landmark" в автомобилостроенето, но поне последно когато съм чел и гледал за него той все още имаше сериозни "детски болести", а се продаваше.
Е не знам каква реклама е това да си купя една от 3-те най-най-коли и да я обикалям като голям камък.
Вероятно съм повлиян от неприязъна си към VAG ама...и аз съм човек :)

Иначе се замислих за друго...Нали Порше също имат много общо със ФВ, почти колкото и Бугати...не излиза ли,че се конкурират сами :) Или това порше ще взаимства ужасно много от Вейрон.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.09.2006

Мнение от G-force » 21 Дек 2007, 12:56

ataman написа:Определено ФВ няма да изкарат кинти от продажби на Вейрон, а се опитват да се докажат. Вярно е,че си е "landmark" в автомобилостроенето, но поне последно когато съм чел и гледал за него той все още имаше сериозни "детски болести", а се продаваше.
Е не знам каква реклама е това да си купя една от 3-те най-най-коли и да я обикалям като голям камък.
Вероятно съм повлиян от неприязъна си към VAG ама...и аз съм човек :)

Иначе се замислих за друго...Нали Порше също имат много общо със ФВ, почти колкото и Бугати...не излиза ли,че се конкурират сами :) Или това порше ще взаимства ужасно много от Вейрон.

То това нали е някаква тунинг фирма, не точно Порше.
Според мен вейрона си е друга работа, едва ли собствениците му ще го шпорят до дори 300 и едва ли толкова ще им пука ако някоя кола вдига 10-12 км/ч в повече, защото все пак то не е спортна кола май, ами е от онея коли дето като ги паркираш и като слизаш от нея хората само за цената и мислят. Пък и е разработвана и тествана много, май даже човек може да си я кара с кеф по улиците, което едва ли ще можем да кажем за тази 911 с пипнат покрив материяли и двигател пришпорен до безкрайност.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София

Мнение от Alehandro » 21 Дек 2007, 14:51

Е то ако Вейрона не е спортна кола аз не съм сигурен кое тогава E ... Вейрона е отвъд спортните коли - той отива там, където те не могат ... колкото до ВАГ - не бъдете пълни с неприязън - вейрона е финансиран от ВАГ, но си е международна разработка - гордо може да се нарече Европейско творение - Скоростната кутия за която говоря е правена от Английски тим (май бяха екип от Лотус) правещ скорости за Ф1 във Великобритания, двигателят е Германски на ФВ, по аеродинамиката е работено във Франция в лабораториите на Еър-бъс, после е използван аеродинамичния тунел на МакЛарън и т.н., така че си е просто апарат за космическо изстрелване и стрлаховито постижение ... предполагам при наличие на 10 радиатора и хиляди системи и експериментално въведени технологии и похвати е възможно да дава и дефекти - но е невероятен, отвъд представите ни е просто - дори само като го гледаме...
Lope De Vega

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 21 Дек 2007, 15:10

Точно така. . . Бугати губят доста пари от Вейрона.

Очаква се до няколко години да пуснат по малка, по евтина кола, конкурент може би на Астон Мартин. Вейрона е да качат имиджа на марката и от другата кола ще правят вече пари.

А самия Вейрон. . . това е чиста технологична демонстрация.

Както казва моя герой . . Джезата Кларксън, целта на Супер-Кар не е да е най бързата ами да кара собственика (често некой плешив чичко на 40+) да се чувства като тинейджър.

Целта на този автомобил става ясна като се разбере че Бугати не позволяват на Топ Гиър да засекат времето на Вейрона на пистата им. Целта на Вейрона е да е най голямата чекия на пазара. . . това което Ламборджини беше до скоро. . . като те видят да си кажат брей е#и му майката . . . и това го постига напълно.

За останалото на малко хора им пука. Някак си не мога да си представя да видя много Вейронове на пистови дни.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 21 Дек 2007, 15:31

WeiSTD написа:Точно така. . . Бугати губят доста пари от Вейрона
Брат VW губи кинтите, ма са си направили сметката......те Бугати нямаха пари да се обръснат, преди и тях народната кола да ги обладае изодзаде :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 21 Дек 2007, 16:25

Alehandro , бате к'вото го хвалиш тоя грозен Вейрон, ще кажеш, че е най-прекрасната кола на света. Вейрона не е нито най-спортната нито най-луксозната кола, но е една от най-скъпите. Разберете, че Вейрона е за гъзария. Всеки може да си вземе един Вайпър и да го направи по-мощен и по-вървящ. Тогава какво му е толкова спортното на този Вейрон ? Много спортно ли влиза в завоите и спира ? Или пък дали лукса му може да се сравни с този на Ролс Ройс? Дали возията му може да се сравни с тази на С-класа, 7-ца , Ролс Ройс, Бентли и въобще всички лимузини от висок клас? А тези тъпи сравнения с болид от Формула 1 направо незнам защо ги правите. Аз и до ден днешен немога да намеря общото между Вейрон и болид от формула 1 с изключение на това, че и двете са с 4 гуми. Я като много го разбираш тоя Вейрон ми кажи колко му е хубава аеро динамиката, за да вдига с 15км/ч повече от един Макларън Ф1 модел 92-ра, при положение, че има с 2/3 по-висока мощност от него? И при това ги вдига при бахти специалните условия - прибира спойлери, намаля си височината и докато ускоряваш за топ спийд не трябва да завиваш волана повече от някакви зададени градуси или да натискаш спирачката защото автоматично излизаш от режим за максимална скорост и много ясно, че ще е така щото в този режим с прибраните спойлери и това тегло на колата забравяш за каквото и да е завиване :D . С други думи тази максимална скорост в реални условия си е абсолютно теоритична. Кажи ми коя друга кола има режим за максимална скорост? За мен това е чисто и просто една изгъзица за да може да кажат, че е най-бързата кола в света. Това е все едно да сложиш нитро на Макларъна да го пръснеш за 1-2 мин колкото да издухаш Вейрона и готово, абсолютно същото е, еднакво приложимо !

Това за скоростната кутия ме разби ! 5 години братче най-добрите инженери я изчислявали и била по-добра от такава за Формула 1 . Едно въпросче мислиш ли, че теглото и размерите на скоростната кутия нямат значение? Щото без да мога да кажа факти, ама съм сигурен, че една скоростна кутия за Формула 1 е 3 пъти по-лека и е 3 пъти по-малка, предполагам с по-малки загуби и с много по-бързо превключване и точно това й е най-впечатляващото , а не че може да издържи 800 коня, щото една скоростна кутия от Тир може да издържи и двигатели с много по-висок въртящ момент от на Вейрона и е предвидена за 10 пъти повече километри, ама не е най- хай-тек нещото в автомобилостроенето нали ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 21 Дек 2007, 16:47

Верно какво го хвалиш толкова тоя Вейрон, ти го изкара космически кораб... :mhihi: :mhihi: И BMW ако искат магат да направят такава кола и даже ще е по-спортна :!: А относно Поршака това ще бъде яка бегачка. :twisted:
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 22 Дек 2007, 0:15

аз пък се сещам за една кола със синьо-бяло сърце дето е със 2/3 от конете на локомотива (вейрона), има 9/10 от постижението му, била е направена преди 15 години и в момента е по-скъпа и далеч далеч по-рядка и екзотична ... и ценена за нетърсещите кича..

а поршето и да може да вдигне 500 все ще си остане 9хх - и като такова ще го пишат във графата на тунингованите полу-екзотики... където за по-малко пари може човек да си спретне далеч по-бърза кола..
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 968
Регистриран на: 20.03.2004
Пол: Мъж
Кара: си

Мнение от txe » 22 Дек 2007, 0:31

тоя спор не е млад като мен :mhihi:
what a helluva ride

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 22 Дек 2007, 2:51

alx написа:аз пък се сещам за една кола със синьо-бяло сърце дето е със 2/3 от конете на локомотива (вейрона), има 9/10 от постижението му, била е направена преди 15 години и в момента е по-скъпа и далеч далеч по-рядка и екзотична ... и ценена за нетърсещите кича..

8) :yes:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook