Въпрос за компресия 1.8IS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос за компресия 1.8IS
Колко трябва да е компресията на двигател 1,8IS , колата е 93 та , имала е газ ,еднаква ли трябва да е на всички цилиндри , и възможно ли е от това да тресе двигател , мерихме с уред до 10 атмосфери , на 1ви и 4ти цилиндър е над 10 , 2ри - 9 атмосфери , 3ти - 7,5 .Нормално ли е , или е за сегменти колата ? благодаря предварително .
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
A и като се сетя, че се продаваше един мотор (само че Е30ков) м42 с компресия на 4-те 12.5 

BMW only!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
За първо приближение пръцни 1 спринцовка масло в цилиндъра, завърти и после измери компресията.Ако се дигне - сегменти.Ако не - клапани.Ма тъй или иначе ще събаряш матора.Ако се окаже сегменти може да минеш на следващата стъпка.Източваш маслото, сипваш във цилиндрите газ за осветление и оставяш ден - два.Аз лично съм събуждал мъртъвци така, но едва ли ефекта ще поразителен.Имах един мохер с компресия 3.5
и го тунинговах на 5 с газта.
Пак казвам - това са приоми от време оно.



Пак казвам - това са приоми от време оно.
• Тестване на компресията:
Всеки цилиндър осигурява част от мощността на двигателя. Пропуски в уплътняването на цилиндрите водят до намаляване на мощността н адвигателя и затруднения в задвижването.
• Процедура:
1. Свалят се всички свещи, сваля се DME главното реле и релето на бензиновата помпа (за двигатели с EML, релето на бензиновата помпа). За 535i, откачват се кабелите до бубината.
2. Поставя се манометъра на 1-ви цилиндър, завърта се двигателя минимум на 4 оборота и се записва първото и най-високото показания.
- Ако 1-вото показание е ниско и постепенно се покачва до максимално отчетеното, причината вероятно е в износени сегменти и/или цилиндри.
- Ако всички показания са с приблизително еднакви, но ниски стойности, причината е по-скоро в не добре уплътняващи клапани (клапани, легла, повдигачи, разпределителен вал ...)
• Нормални стойности:
- Minimum: 10-11 bar (142-159 Psi)
- Maximum разлика между цилиндритеl: 0.5bar (7Psi)
Информацията е от:
http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/E ... agnose.htm
Всеки цилиндър осигурява част от мощността на двигателя. Пропуски в уплътняването на цилиндрите водят до намаляване на мощността н адвигателя и затруднения в задвижването.
• Процедура:
1. Свалят се всички свещи, сваля се DME главното реле и релето на бензиновата помпа (за двигатели с EML, релето на бензиновата помпа). За 535i, откачват се кабелите до бубината.
2. Поставя се манометъра на 1-ви цилиндър, завърта се двигателя минимум на 4 оборота и се записва първото и най-високото показания.
- Ако 1-вото показание е ниско и постепенно се покачва до максимално отчетеното, причината вероятно е в износени сегменти и/или цилиндри.
- Ако всички показания са с приблизително еднакви, но ниски стойности, причината е по-скоро в не добре уплътняващи клапани (клапани, легла, повдигачи, разпределителен вал ...)
• Нормални стойности:
- Minimum: 10-11 bar (142-159 Psi)
- Maximum разлика между цилиндритеl: 0.5bar (7Psi)
Информацията е от:
http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/E ... agnose.htm
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Въпрос за компресия 1.8IS
ogizom написа:Колко трябва да е компресията на двигател 1,8IS , колата е 93 та , имала е газ ,еднаква ли трябва да е на всички цилиндри , и възможно ли е от това да тресе двигател , мерихме с уред до 10 атмосфери , на 1ви и 4ти цилиндър е над 10 , 2ри - 9 атмосфери , 3ти - 7,5 .Нормално ли е , или е за сегменти колата ? благодаря предварително .
Колега, да не те отчайвам, но положението е много зле. Допустимото отклонение при различните цилиндри е максимум 0.1, 0.15 атмосфери. За 318 IS при напълно загрял двигател, без запалителни свещи и с натиснат докрай педал на газта компресията трябва да е 10.5- 11.0 атмосфери.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
на моя ИС ,компресията миналата година беше от 12.5 до 13 

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
компресия
Благодаря на wсички за отговорите , май само да има пари и ще се отваря двигателя , най-вероятно са сегменти , провах тоя номер с маслото и вдигна компресията с 2 атмосфери , зле е работата , ще се дават пари , ама като караме BMW . 

Re: компресия
ogizom написа:Благодаря на wсички за отговорите , май само да има пари и ще се отваря двигателя , най-вероятно са сегменти , провах тоя номер с маслото и вдигна компресията с 2 атмосфери , зле е работата , ще се дават пари , ама като караме BMW .
Сега мини на стъпка две, макар малко е съмнително ефекта да е поразителен.Все пак не пречи да опиташ, поне може да отложиш ремонта малко

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
vld написа:Клапани по скоро
клапани колега моя мотор имаше подобен проблем но много по фрапантен даваше ми разлика между всички цилиндри и то голяма и все се менеше между четирите майстора ми викаше основен ремонт това онова ..
Отворихме главате всичко горе изглежда добре доло пак добре си като разглобиха главата да я карат за снимка и шлайфане опааа

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани