Въпрос за компресия 1.8IS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Враца

Въпрос за компресия 1.8IS

Мнение от ogizom » 15 Дек 2007, 14:58

Колко трябва да е компресията на двигател 1,8IS , колата е 93 та , имала е газ ,еднаква ли трябва да е на всички цилиндри , и възможно ли е от това да тресе двигател , мерихме с уред до 10 атмосфери , на 1ви и 4ти цилиндър е над 10 , 2ри - 9 атмосфери , 3ти - 7,5 .Нормално ли е , или е за сегменти колата ? благодаря предварително .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 15 Дек 2007, 15:04

Лошава работа. Твърде голяма разлика в компресията.Я сегманти, я нещо друго.
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 15 Дек 2007, 15:06

A и като се сетя, че се продаваше един мотор (само че Е30ков) м42 с компресия на 4-те 12.5 :roll:
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Враца

Мнение от ogizom » 15 Дек 2007, 15:19

Значи ще трябва да се отваря двигателя :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: София

Мнение от Ozir1S » 15 Дек 2007, 15:39

А колко е компресията за да е в нормите :)
Изображение
Деба тия дърти кочини!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 15 Дек 2007, 15:49

Преди месец мерих компресията на моя М42, беше 12 на 4-те цилиндъра :dunno: (колата е на 210х.км. по километраж)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Дек 2007, 16:03

Клапани по скоро :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 15 Дек 2007, 16:35

За първо приближение пръцни 1 спринцовка масло в цилиндъра, завърти и после измери компресията.Ако се дигне - сегменти.Ако не - клапани.Ма тъй или иначе ще събаряш матора.Ако се окаже сегменти може да минеш на следващата стъпка.Източваш маслото, сипваш във цилиндрите газ за осветление и оставяш ден - два.Аз лично съм събуждал мъртъвци така, но едва ли ефекта ще поразителен.Имах един мохер с компресия 3.5 :mhihi: :mhihi: :mhihi: и го тунинговах на 5 с газта.
Пак казвам - това са приоми от време оно.
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 15 Дек 2007, 17:07

• Тестване на компресията:
Всеки цилиндър осигурява част от мощността на двигателя. Пропуски в уплътняването на цилиндрите водят до намаляване на мощността н адвигателя и затруднения в задвижването.
• Процедура:
1. Свалят се всички свещи, сваля се DME главното реле и релето на бензиновата помпа (за двигатели с EML, релето на бензиновата помпа). За 535i, откачват се кабелите до бубината.
2. Поставя се манометъра на 1-ви цилиндър, завърта се двигателя минимум на 4 оборота и се записва първото и най-високото показания.
- Ако 1-вото показание е ниско и постепенно се покачва до максимално отчетеното, причината вероятно е в износени сегменти и/или цилиндри.
- Ако всички показания са с приблизително еднакви, но ниски стойности, причината е по-скоро в не добре уплътняващи клапани (клапани, легла, повдигачи, разпределителен вал ...)

• Нормални стойности:
- Minimum: 10-11 bar (142-159 Psi)
- Maximum разлика между цилиндритеl: 0.5bar (7Psi)

Информацията е от:

http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/E ... agnose.htm

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 15 Дек 2007, 17:15

Забрави да добавиш "газ до ламарината" да отвори дросела ;)
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Въпрос за компресия 1.8IS

Мнение от ивчо3 » 17 Дек 2007, 11:09

ogizom написа:Колко трябва да е компресията на двигател 1,8IS , колата е 93 та , имала е газ ,еднаква ли трябва да е на всички цилиндри , и възможно ли е от това да тресе двигател , мерихме с уред до 10 атмосфери , на 1ви и 4ти цилиндър е над 10 , 2ри - 9 атмосфери , 3ти - 7,5 .Нормално ли е , или е за сегменти колата ? благодаря предварително .

Колега, да не те отчайвам, но положението е много зле. Допустимото отклонение при различните цилиндри е максимум 0.1, 0.15 атмосфери. За 318 IS при напълно загрял двигател, без запалителни свещи и с натиснат докрай педал на газта компресията трябва да е 10.5- 11.0 атмосфери.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 17 Дек 2007, 16:30

на моя ИС ,компресията миналата година беше от 12.5 до 13 :D
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Враца

компресия

Мнение от ogizom » 17 Дек 2007, 22:38

Благодаря на wсички за отговорите , май само да има пари и ще се отваря двигателя , най-вероятно са сегменти , провах тоя номер с маслото и вдигна компресията с 2 атмосфери , зле е работата , ще се дават пари , ама като караме BMW . :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Re: компресия

Мнение от Яро » 18 Дек 2007, 12:12

ogizom написа:Благодаря на wсички за отговорите , май само да има пари и ще се отваря двигателя , най-вероятно са сегменти , провах тоя номер с маслото и вдигна компресията с 2 атмосфери , зле е работата , ще се дават пари , ама като караме BMW . :)

Сега мини на стъпка две, макар малко е съмнително ефекта да е поразителен.Все пак не пречи да опиташ, поне може да отложиш ремонта малко ;)
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 19 Дек 2007, 2:07

vld написа:Клапани по скоро :roll:

клапани колега моя мотор имаше подобен проблем но много по фрапантен даваше ми разлика между всички цилиндри и то голяма и все се менеше между четирите майстора ми викаше основен ремонт това онова ..
Отворихме главате всичко горе изглежда добре доло пак добре си като разглобиха главата да я карат за снимка и шлайфане опааа :shock: изпускателните клапани на 1 , 2 , 3 и 4 направо какво да ти кажат леко така настрани станали с по дебели опашки абе крсива работа та и накой от всмукателните та 16 нови калпана нови кгумички гарнитури абе всичко като хората , ааа и забравих да кажа от какво всичко това разтегната верига хидравличния оптегач беше заминал също та и там нови части всичките и сега 13 атмосфери на 4те цилиндъра
PNR@abv.bg
София
0888779546

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook