акумулаторен проблем!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 15 Дек 2007, 23:11

е аз утре се заемам с колата(неделя),първо отивам на акумулаторджия и от там за Bosch S5 70ah 720A

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Кара: E60xd

Мнение от mpower75 » 16 Дек 2007, 21:45

vld написа:Я пробвай да го заредиш качествено със зарядно устройство със слаб заряд за по дълго време,примерно на 2-3 ампера за 12-14 часа.
Ще си сметнеш колко точно е за твоя акумулатор.
Ти след като веднъж си го изцицал на място ,докато не го заредиш качествено както съм описал по гори,или не направиш едно дълго извънградско все едно нищо не правиш. ;)

Карам с една ISKRA 62ah 540A.Като нов още като светна тоя показател черно,така и не светна зелено,а го зареждам цяла нощ сьс зарядно 10А.Има и ампермер който показва кога,колко ток подава и т.н.Стига до нула и пак не светва зелено.Може да е от показателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 16 Дек 2007, 22:59

mpower75 написа:Карам с една ISKRA 62ah 540A.Като нов още като светна тоя показател черно,така и не светна зелено,а го зареждам цяла нощ сьс зарядно 10А.Има и ампермер който показва кога,колко ток подава и т.н.Стига до нула и пак не светва зелено.Може да е от показателя.


Така нареченото "око" е такъв търговски трик, показва състоянието на една от средните клетки(не на целия акумулатор), хора с опит са ми споделяли, че най-често дава дефект крайна клетка.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Кара: E60xd

Мнение от mpower75 » 17 Дек 2007, 14:22

Le Transporteur написа:
mpower75 написа:Карам с една ISKRA 62ah 540A.Като нов още като светна тоя показател черно,така и не светна зелено,а го зареждам цяла нощ сьс зарядно 10А.Има и ампермер който показва кога,колко ток подава и т.н.Стига до нула и пак не светва зелено.Може да е от показателя.


Така нареченото "око" е такъв търговски трик, показва състоянието на една от средните клетки(не на целия акумулатор), хора с опит са ми споделяли, че най-често дава дефект крайна клетка.

Напьлно сьм сьгласен за 'трика'.Нали трябва и нашите да са модерни.Иначе акомулатора си бачка,само дето в София при включени халогени чак ми угасна CD-то.На сутринта си трьгна ама,за момента си казваш /аде сега и CD/.Може да е било и от задрьстването щото иначе не е ставало друг пьт.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 17 Дек 2007, 20:04

както казва един актиор : И ТЕ ТАКА ;) . Проблема решен...Акумулатор и реле сменени-проблемация-никаква :)

П.С. Благодаря на всички за мненията

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 17 Дек 2007, 20:16

Хора къде могат да ми замерят за утечки и дали ми зарежда динамото защото моя акумулатор е 220 лева и като карам секи ден пали от рас колата (бензин) ,а като не я карам 2-3 дена макс и пада .... Според мен някъде утечка има за да пада така бързо ,а не е да изнемогва сутрин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 17 Дек 2007, 20:19

DirtySouth написа:Хора къде могат да ми замерят за утечки и дали ми зарежда динамото защото моя акумулатор е 220 лева и като карам секи ден пали от рас колата (бензин) ,а като не я карам 2-3 дена макс и пада .... Според мен някъде утечка има за да пада така бързо ,а не е да изнемогва сутрин.


във всеки магазин където продават акумулатори има такова устроиство

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 19 Дек 2007, 22:40

и в практикер и в бриколаж май съм виждал - едни скоби като клещи. мери милиамперчета там разни.
въпроса е че и аз не знам колко е нормално да е тази утечка
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 20.03.2009

Мнение от Chocolina » 20 Мар 2009, 19:11

Здравейте, момчета! Имам подобен проблем - колата не пали и първото, което си помислих е, че акумулаторът е паднал. Един човек ми даде ток, но пак не стана, а колата е на 2 години - рано й е да изпушва каквото и да е по нея. Да не говорим, че не е карана изобщо! Една от причините, ми казаха, е че кабелите били тънки и затова не съм могла да почерпя достатъчно ток от другата кола...МОЛЯ ВИИИИ, кажете къде има свестен акумулаторджия, ще я избутам на ръчички, ако трябва, но да я погледне специалист. По възможност някъде около 7-км, София. Моля ви...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 20 Мар 2009, 21:10

И аз бера ядове с акумулатора, даже тема бях пуснал преди време и така и не се стигна до консенсус колко ток трябва да папа колата, когато е в покой с включена аларма? При мен, ако не я карам, за пет дни е довиждане и то не да върти стартера, а централното не ще да отключи даже.
П.П. Консумацията при мен е 180mА.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 20 Мар 2009, 21:18

Колеги ако алтернатора (при изправна ел. инсталация) не зарежда достатъчно акумулатора В ДВИЖЕНИЕ (не на място и на празни обороти) то акумулатора просто ви е зарязал - не го мъчете и него и себе си.

Всякакви опити за зареждане с външно зарядно (мерене на гъстота на електролита и т.н.) е най малкото странно при съвременните необслужваеми батерии и единствено отлага мъчителния момент с купуването на новия акумулатор ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 20 Мар 2009, 21:37

Вуйчо Ваньо написа:И аз бера ядове с акумулатора, даже тема бях пуснал преди време и така и не се стигна до консенсус колко ток трябва да папа колата, когато е в покой с включена аларма? При мен, ако не я карам, за пет дни е довиждане и то не да върти стартера, а централното не ще да отключи даже.
П.П. Консумацията при мен е 180mА.

180 mA са твърде много за ток на покой!Замервал съм консумацията на различни автомобили и при изправна ел.с/ма токът на покой варира в границите 5-15mA.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: акумулаторен проблем!!!

Мнение от ned_gm28 » 20 Мар 2009, 21:44

Rudisan написа:
margit0 написа:Тъй като колата в момента не се кара(318и 92г),или по-точно не е карана от една седмица,съм я оставил във двора на спокойствие.По принцип имам малко проблеми с акумулатора(мисля че пада много лесно-за 90 минути слушане на елипси на изгасен двигател падна достатъчно че да не мога да запаля,а всъщност не съм усилвал много...) и се чудя вече какво да правя.Завчера припалих колата и работи около 30 минути,като само парното работеше и си палеше добре,а я припалих за да не и падне акумулатора..пак.А тази вечер няма достатъчно ток че да запеля.....акумулатора ли си е отишъл?

П.С. Bosch Silver 74ah 680A e акумулатора
човече преди три седмици щях да си прецакам колата заради акумулатор, бях тръгнал да свалям стартера щото не въртеше, иди на акумулаторджия, 50ст. е прегледа, от там ще разбереш какъв ти е проблема. купих си нов акумулатор и колата си заспа.

Мога да дам на колегата същия съвет,щото и аз щях да си направя преждевременна профилактика на стартера,заради скапания си акумулатор.Смених го и сега всичко е ток и жица!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook