акумулаторен проблем!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
vld написа:Я пробвай да го заредиш качествено със зарядно устройство със слаб заряд за по дълго време,примерно на 2-3 ампера за 12-14 часа.
Ще си сметнеш колко точно е за твоя акумулатор.
Ти след като веднъж си го изцицал на място ,докато не го заредиш качествено както съм описал по гори,или не направиш едно дълго извънградско все едно нищо не правиш.
Карам с една ISKRA 62ah 540A.Като нов още като светна тоя показател черно,така и не светна зелено,а го зареждам цяла нощ сьс зарядно 10А.Има и ампермер който показва кога,колко ток подава и т.н.Стига до нула и пак не светва зелено.Може да е от показателя.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
mpower75 написа:Карам с една ISKRA 62ah 540A.Като нов още като светна тоя показател черно,така и не светна зелено,а го зареждам цяла нощ сьс зарядно 10А.Има и ампермер който показва кога,колко ток подава и т.н.Стига до нула и пак не светва зелено.Може да е от показателя.
Така нареченото "око" е такъв търговски трик, показва състоянието на една от средните клетки(не на целия акумулатор), хора с опит са ми споделяли, че най-често дава дефект крайна клетка.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Le Transporteur написа:mpower75 написа:Карам с една ISKRA 62ah 540A.Като нов още като светна тоя показател черно,така и не светна зелено,а го зареждам цяла нощ сьс зарядно 10А.Има и ампермер който показва кога,колко ток подава и т.н.Стига до нула и пак не светва зелено.Може да е от показателя.
Така нареченото "око" е такъв търговски трик, показва състоянието на една от средните клетки(не на целия акумулатор), хора с опит са ми споделяли, че най-често дава дефект крайна клетка.
Напьлно сьм сьгласен за 'трика'.Нали трябва и нашите да са модерни.Иначе акомулатора си бачка,само дето в София при включени халогени чак ми угасна CD-то.На сутринта си трьгна ама,за момента си казваш /аде сега и CD/.Може да е било и от задрьстването щото иначе не е ставало друг пьт.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Хора къде могат да ми замерят за утечки и дали ми зарежда динамото защото моя акумулатор е 220 лева и като карам секи ден пали от рас колата (бензин) ,а като не я карам 2-3 дена макс и пада .... Според мен някъде утечка има за да пада така бързо ,а не е да изнемогва сутрин.
DirtySouth написа:Хора къде могат да ми замерят за утечки и дали ми зарежда динамото защото моя акумулатор е 220 лева и като карам секи ден пали от рас колата (бензин) ,а като не я карам 2-3 дена макс и пада .... Според мен някъде утечка има за да пада така бързо ,а не е да изнемогва сутрин.
във всеки магазин където продават акумулатори има такова устроиство
Здравейте, момчета! Имам подобен проблем - колата не пали и първото, което си помислих е, че акумулаторът е паднал. Един човек ми даде ток, но пак не стана, а колата е на 2 години - рано й е да изпушва каквото и да е по нея. Да не говорим, че не е карана изобщо! Една от причините, ми казаха, е че кабелите били тънки и затова не съм могла да почерпя достатъчно ток от другата кола...МОЛЯ ВИИИИ, кажете къде има свестен акумулаторджия, ще я избутам на ръчички, ако трябва, но да я погледне специалист. По възможност някъде около 7-км, София. Моля ви...
- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
И аз бера ядове с акумулатора, даже тема бях пуснал преди време и така и не се стигна до консенсус колко ток трябва да папа колата, когато е в покой с включена аларма? При мен, ако не я карам, за пет дни е довиждане и то не да върти стартера, а централното не ще да отключи даже.
П.П. Консумацията при мен е 180mА.
П.П. Консумацията при мен е 180mА.
Колеги ако алтернатора (при изправна ел. инсталация) не зарежда достатъчно акумулатора В ДВИЖЕНИЕ (не на място и на празни обороти) то акумулатора просто ви е зарязал - не го мъчете и него и себе си.
Всякакви опити за зареждане с външно зарядно (мерене на гъстота на електролита и т.н.) е най малкото странно при съвременните необслужваеми батерии и единствено отлага мъчителния момент с купуването на новия акумулатор ...
Всякакви опити за зареждане с външно зарядно (мерене на гъстота на електролита и т.н.) е най малкото странно при съвременните необслужваеми батерии и единствено отлага мъчителния момент с купуването на новия акумулатор ...
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Вуйчо Ваньо написа:И аз бера ядове с акумулатора, даже тема бях пуснал преди време и така и не се стигна до консенсус колко ток трябва да папа колата, когато е в покой с включена аларма? При мен, ако не я карам, за пет дни е довиждане и то не да върти стартера, а централното не ще да отключи даже.
П.П. Консумацията при мен е 180mА.
180 mA са твърде много за ток на покой!Замервал съм консумацията на различни автомобили и при изправна ел.с/ма токът на покой варира в границите 5-15mA.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: акумулаторен проблем!!!
Rudisan написа:човече преди три седмици щях да си прецакам колата заради акумулатор, бях тръгнал да свалям стартера щото не въртеше, иди на акумулаторджия, 50ст. е прегледа, от там ще разбереш какъв ти е проблема. купих си нов акумулатор и колата си заспа.margit0 написа:Тъй като колата в момента не се кара(318и 92г),или по-точно не е карана от една седмица,съм я оставил във двора на спокойствие.По принцип имам малко проблеми с акумулатора(мисля че пада много лесно-за 90 минути слушане на елипси на изгасен двигател падна достатъчно че да не мога да запаля,а всъщност не съм усилвал много...) и се чудя вече какво да правя.Завчера припалих колата и работи около 30 минути,като само парното работеше и си палеше добре,а я припалих за да не и падне акумулатора..пак.А тази вечер няма достатъчно ток че да запеля.....акумулатора ли си е отишъл?
П.С. Bosch Silver 74ah 680A e акумулатора
Мога да дам на колегата същия съвет,щото и аз щях да си направя преждевременна профилактика на стартера,заради скапания си акумулатор.Смених го и сега всичко е ток и жица!
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани