защо така става?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
защо така става?
Здравейте,
Днес беше най-гадния ден в живота ми! Имам си едно хубаво бмв-нце от около 6 месеца, стара колица, но много я обичам. От няколко дни ми правеше проблеми с оборотите на празен ход. Падат до 400 аха да изгасне и се вдигат до 1500, и пак така... Като загрее амплитудата намалява, смисъл играят +-200 об.мин.
Чистих стъпковото моторче, прегледах маркучите за въздъх, всички са здрави. На бензин работи като варбург, на гас е горе долу добре, но пак се усешта че нещо не е наред...
Паленето... като завъртя ключа се чува едно стържене все едно метал се стърже в метал (не знам как да го обясня) не е като характерното завъртане на статрера... много странен звук. Видях по схемите каде е заврян тоя стартер и ми е ясно че сам не мога да го сваля и затова зачистих масата... но никаква полза.
С последните две ботилки гас засякох разход 18.3 и 19 литра на 100км.
И за капак днес се набих в един бакшиш и си потроших предницата, а бях тръгнал на диагностика, така и не стигнах до там щото предния капак не мога да го отворя.
Задния капак! Прибрах се пред блока и отворих багажника да си всема чантата, но не успях да го затворя. Пръснах го с WD-40 но пак не иска. като бутам палчето с пръст щраква но не иска да се захване за болта на багажника. седи си отворен и чака някои да го претаташи...
Ще полудея, не мога да гледам колицата в това състояние, какво да правя?
Днес беше най-гадния ден в живота ми! Имам си едно хубаво бмв-нце от около 6 месеца, стара колица, но много я обичам. От няколко дни ми правеше проблеми с оборотите на празен ход. Падат до 400 аха да изгасне и се вдигат до 1500, и пак така... Като загрее амплитудата намалява, смисъл играят +-200 об.мин.
Чистих стъпковото моторче, прегледах маркучите за въздъх, всички са здрави. На бензин работи като варбург, на гас е горе долу добре, но пак се усешта че нещо не е наред...
Паленето... като завъртя ключа се чува едно стържене все едно метал се стърже в метал (не знам как да го обясня) не е като характерното завъртане на статрера... много странен звук. Видях по схемите каде е заврян тоя стартер и ми е ясно че сам не мога да го сваля и затова зачистих масата... но никаква полза.
С последните две ботилки гас засякох разход 18.3 и 19 литра на 100км.
И за капак днес се набих в един бакшиш и си потроших предницата, а бях тръгнал на диагностика, така и не стигнах до там щото предния капак не мога да го отворя.
Задния капак! Прибрах се пред блока и отворих багажника да си всема чантата, но не успях да го затворя. Пръснах го с WD-40 но пак не иска. като бутам палчето с пръст щраква но не иска да се захване за болта на багажника. седи си отворен и чака някои да го претаташи...
Ще полудея, не мога да гледам колицата в това състояние, какво да правя?
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Най-важното е да несе отчайваш.
И аз съм имал такава серия и най-хубавото е че след нея идва дълъг период спокойствие и понякога малко късмет.
Като за начало може да закараш колата на някой маистор да я изчука да и сложи малко кит след което да направиш една диагностика.
И аз съм имал такава серия и най-хубавото е че след нея идва дълъг период спокойствие и понякога малко късмет.
Като за начало може да закараш колата на някой маистор да я изчука да и сложи малко кит след което да направиш една диагностика.
Най добрее да ти свалят стартера и да го пренавият - не е скъпо а му дава нов живот ... за газта - да не е от дюзи? запичат и започват проблеми - на майстор трябва да идеш да ги свалят и ултразвук, ако помогне, че има моменти, в които вече и с ултразвук не става ...
По някое време и чистенето на стъпковото не помага и трябва ново ... а ключалката - някое жило е замръзнало или клеасало от студа - ще се оправи ...
По някое време и чистенето на стъпковото не помага и трябва ново ... а ключалката - някое жило е замръзнало или клеасало от студа - ще се оправи ...

Lope De Vega
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани