525 TDS Автоматик - Проблем

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Дек 2007, 15:21

navigatorkata написа:Показа че в двигателя всичко е наред. Имало е някаква грешка в педала на спирачката, но я изчистена.


Колегата те попита ,за да знае дали количеството гориво ,което се подава на дюзите е правилното-за това диагностиката няма да даде грешка,всичко е въпрос на нагласяване.

Кажи какво точно прави колата когато не иска да върви-

1.Натискаш педала на газта,двигателя се форсира ,но колата не върви


2.Натискаш педала на газта ,двигателя не се форсира, колата няма мощност да се движи.

И не бързай да си даваш парите за филтър и масло. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 13 Дек 2007, 16:12

Колежке пак те питам пропушва ли бяло през ауспуха като я форсираш и като е на ниски обороти,дори и малко ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Дек 2007, 17:27

Wenzy написа:Колежке пак те питам пропушва ли бяло през ауспуха като я форсираш и като е на ниски обороти,дори и малко ?


Тя да каже дали изобщо се форсира,най-напред. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 13 Дек 2007, 17:59

Ей,затва ти говоря - моята се форсира ама неможе да си изгори нафтата и пропушва отзад.
Затова я питах колежката ама ..... няма я още

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Дек 2007, 18:43

Wenzy написа:Ей,затва ти говоря - моята се форсира ама неможе да си изгори нафтата и пропушва отзад.
Затова я питах колежката ама ..... няма я още


Венци, идеята ми е друга-ако двигателя се форсира ,а колата не върви ,значи не работи скоростната кутия.Ако дава газ ,а двигателя не поема значи трябва да си оправи горивоподаването. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 13 Дек 2007, 20:12

А ако двигателя се форсира,а има задържал/и изпускателен/и клапан/и
дали ще отлепи тая кола ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Дек 2007, 20:24

Wenzy написа:А ако двигателя се форсира,а има задържал/и изпускателен/и клапан/и
дали ще отлепи тая кола ;)


Не знам как ще стане този номер-хем двигателя да работи добре,хем да има блокирали клапани.В интерес на истината досега не съм чувал за блокирал клапан-виждал съм с изкривено стебло,което е направило мазало,но това е друг случай ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 13 Дек 2007, 20:35

Колежка извинявай,че ти счупихме мотора :mhihi:
Пиши какво и има на тая кола,че вече я подмотнахме яко ........ :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 24.01.2006
Местоположение: Momchilovci

Мнение от navigatorkata » 14 Дек 2007, 10:22

Колата преди да загрее добре скоростната кутия работи превключва движи се нормално с изключение на това че като ли няма мощността която трябва.Но след като я покарам повече започва да тръгва трудно след като спра.Двигателия се изфорсирва нормално на празен ход,но на предавка много трудно вдига обороти-натиска на педала на газта не отговаря на деиствителния.Колата ускорява бавно на 1-ва предавка след това на 2-ра 3-та и т.н. е по добре.Кикдауна не винаги работи както трябва на икономичен режим.Струва ми се че маркучите за маслото за скоростната кутия са доста горещи които излизат от радиатора.Възможно ли е да е от охлаждането на скоростите?
Само БМВ всичко друго е имитация...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Дек 2007, 16:11

navigatorkata написа:Колата преди да загрее добре скоростната кутия работи превключва движи се нормално с изключение на това че като ли няма мощността която трябва.Но след като я покарам повече започва да тръгва трудно след като спра.Двигателия се изфорсирва нормално на празен ход,но на предавка много трудно вдига обороти-натиска на педала на газта не отговаря на деиствителния.Колата ускорява бавно на 1-ва предавка след това на 2-ра 3-та и т.н. е по добре.Кикдауна не винаги работи както трябва на икономичен режим.Струва ми се че маркучите за маслото за скоростната кутия са доста горещи които излизат от радиатора.Възможно ли е да е от охлаждането на скоростите?


Колежке,100% е от регулировката на ГНП(трябва да се пусне малко повече гориво)-виж линка ,който съм ти дал,намери някой да направи описаното(елементарно е ако се спазват точно инструкциите) и недей да мъчиш повече колата,себе си и да харчиш парите си напразно.УСПЕХ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 15 Дек 2007, 1:49

Смени си бензиностанцията,колежке ;)
Досега върви по един начин и изведнъж се прецаква - как стават тия работи? - повече вода,парафин,леко корабно гориво в нафтата и всякакви мизерии.
Преди да се захванеш да регулираш помпата извади маркуча с нафта ,който влиза в горивния филтър, набутай го в туба,дай на контакт и източи всичката нафта.После налей новата ама да е топличка,да не е и тя на парцали или по зле - маргарин.Палиш и пробваш колата ако е добре значи е мн.добре ;) .Ако не е добре - звезда Т30 и регулираш помпа

Тва всичкото само ако искаш да провериш какво ти дават на любимата ти бензиностанция и в сещото време неискаш да си буташ помпата.
Ти си решаваш дали да си поомеришиш на нафтица.
Лека вечер

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak

Мнение от Svetlio.Angelov » 17 Дек 2007, 0:27

Колежке, да не си включила на зимно потегляне?? На такова ми прилича на мен, освен това, което казва Zvetiko... Виж трите възможности на копчето, в ляво от лоста. Те са Е - econmy, S-sport (като се бутне напред) и една снежинка - като се бутне назад. Аз веднъж така нашправих ои едва потеглях.... Бая се изплаших, че съм скапал скоростите... При нормално каране трябва да е на Е, но това се изписва и на таблото.... Ако си на зимно каране - снежинка се вижда на таблото... Просто превключи различните режими ппри спряло положение и опитай да потеглиш...

Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 17 Дек 2007, 2:15

тея режоми само при спряло положение ли трябва да се пипат 4е аз сиги цъкам както ми дойде :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak

Мнение от Svetlio.Angelov » 17 Дек 2007, 9:21

JANI написа:тея режоми само при спряло положение ли трябва да се пипат 4е аз сиги цъкам както ми дойде :mhihi:

Ами аз спортното редовно си го превключвам :mhihi: Редувам ги спортно и Е(кономично). За зимното - още не съм пробвал в реални зимни условия, че карам тука един служебен хлОпел... Нека знаещите да кажат относно това превключване по време на движение, ама да не спамиме темата на колежката....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 17 Дек 2007, 9:23

Dr. Lektar написа:
JANI написа:тея режоми само при спряло положение ли трябва да се пипат 4е аз сиги цъкам както ми дойде :mhihi:

Ами аз спортното редовно си го превключвам :mhihi: Редувам ги спортно и Е(кономично). За зимното - още не съм пробвал в реални зимни условия, че карам тука един служебен хлОпел... Нека знаещите да кажат относно това превключване по време на движение, ама да не спамиме темата на колежката....


Отпускаш педала на газта и превключваш. ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook