525 TDS Автоматик - Проблем
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
navigatorkata написа:Показа че в двигателя всичко е наред. Имало е някаква грешка в педала на спирачката, но я изчистена.
Колегата те попита ,за да знае дали количеството гориво ,което се подава на дюзите е правилното-за това диагностиката няма да даде грешка,всичко е въпрос на нагласяване.
Кажи какво точно прави колата когато не иска да върви-
1.Натискаш педала на газта,двигателя се форсира ,но колата не върви
2.Натискаш педала на газта ,двигателя не се форсира, колата няма мощност да се движи.
И не бързай да си даваш парите за филтър и масло.

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Колежке пак те питам пропушва ли бяло през ауспуха като я форсираш и като е на ниски обороти,дори и малко ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:Колежке пак те питам пропушва ли бяло през ауспуха като я форсираш и като е на ниски обороти,дори и малко ?
Тя да каже дали изобщо се форсира,най-напред.

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Ей,затва ти говоря - моята се форсира ама неможе да си изгори нафтата и пропушва отзад.
Затова я питах колежката ама ..... няма я още
Затова я питах колежката ама ..... няма я още
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:Ей,затва ти говоря - моята се форсира ама неможе да си изгори нафтата и пропушва отзад.
Затова я питах колежката ама ..... няма я още
Венци, идеята ми е друга-ако двигателя се форсира ,а колата не върви ,значи не работи скоростната кутия.Ако дава газ ,а двигателя не поема значи трябва да си оправи горивоподаването.

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:А ако двигателя се форсира,а има задържал/и изпускателен/и клапан/и
дали ще отлепи тая кола
Не знам как ще стане този номер-хем двигателя да работи добре,хем да има блокирали клапани.В интерес на истината досега не съм чувал за блокирал клапан-виждал съм с изкривено стебло,което е направило мазало,но това е друг случай

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Колежка извинявай,че ти счупихме мотора
Пиши какво и има на тая кола,че вече я подмотнахме яко ........

Пиши какво и има на тая кола,че вече я подмотнахме яко ........

- navigatorkata
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.01.2006
- Местоположение: Momchilovci
Колата преди да загрее добре скоростната кутия работи превключва движи се нормално с изключение на това че като ли няма мощността която трябва.Но след като я покарам повече започва да тръгва трудно след като спра.Двигателия се изфорсирва нормално на празен ход,но на предавка много трудно вдига обороти-натиска на педала на газта не отговаря на деиствителния.Колата ускорява бавно на 1-ва предавка след това на 2-ра 3-та и т.н. е по добре.Кикдауна не винаги работи както трябва на икономичен режим.Струва ми се че маркучите за маслото за скоростната кутия са доста горещи които излизат от радиатора.Възможно ли е да е от охлаждането на скоростите?
Само БМВ всичко друго е имитация...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
navigatorkata написа:Колата преди да загрее добре скоростната кутия работи превключва движи се нормално с изключение на това че като ли няма мощността която трябва.Но след като я покарам повече започва да тръгва трудно след като спра.Двигателия се изфорсирва нормално на празен ход,но на предавка много трудно вдига обороти-натиска на педала на газта не отговаря на деиствителния.Колата ускорява бавно на 1-ва предавка след това на 2-ра 3-та и т.н. е по добре.Кикдауна не винаги работи както трябва на икономичен режим.Струва ми се че маркучите за маслото за скоростната кутия са доста горещи които излизат от радиатора.Възможно ли е да е от охлаждането на скоростите?
Колежке,100% е от регулировката на ГНП(трябва да се пусне малко повече гориво)-виж линка ,който съм ти дал,намери някой да направи описаното(елементарно е ако се спазват точно инструкциите) и недей да мъчиш повече колата,себе си и да харчиш парите си напразно.УСПЕХ.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Смени си бензиностанцията,колежке
Досега върви по един начин и изведнъж се прецаква - как стават тия работи? - повече вода,парафин,леко корабно гориво в нафтата и всякакви мизерии.
Преди да се захванеш да регулираш помпата извади маркуча с нафта ,който влиза в горивния филтър, набутай го в туба,дай на контакт и източи всичката нафта.После налей новата ама да е топличка,да не е и тя на парцали или по зле - маргарин.Палиш и пробваш колата ако е добре значи е мн.добре
.Ако не е добре - звезда Т30 и регулираш помпа
Тва всичкото само ако искаш да провериш какво ти дават на любимата ти бензиностанция и в сещото време неискаш да си буташ помпата.
Ти си решаваш дали да си поомеришиш на нафтица.
Лека вечер

Досега върви по един начин и изведнъж се прецаква - как стават тия работи? - повече вода,парафин,леко корабно гориво в нафтата и всякакви мизерии.
Преди да се захванеш да регулираш помпата извади маркуча с нафта ,който влиза в горивния филтър, набутай го в туба,дай на контакт и източи всичката нафта.После налей новата ама да е топличка,да не е и тя на парцали или по зле - маргарин.Палиш и пробваш колата ако е добре значи е мн.добре

Тва всичкото само ако искаш да провериш какво ти дават на любимата ти бензиностанция и в сещото време неискаш да си буташ помпата.
Ти си решаваш дали да си поомеришиш на нафтица.
Лека вечер
- Svetlio.Angelov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
Колежке, да не си включила на зимно потегляне?? На такова ми прилича на мен, освен това, което казва Zvetiko... Виж трите възможности на копчето, в ляво от лоста. Те са Е - econmy, S-sport (като се бутне напред) и една снежинка - като се бутне назад. Аз веднъж така нашправих ои едва потеглях.... Бая се изплаших, че съм скапал скоростите... При нормално каране трябва да е на Е, но това се изписва и на таблото.... Ако си на зимно каране - снежинка се вижда на таблото... Просто превключи различните режими ппри спряло положение и опитай да потеглиш...
Успех!
Успех!
- Svetlio.Angelov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
JANI написа:тея режоми само при спряло положение ли трябва да се пипат 4е аз сиги цъкам както ми дойде
Ами аз спортното редовно си го превключвам

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Dr. Lektar написа:JANI написа:тея режоми само при спряло положение ли трябва да се пипат 4е аз сиги цъкам както ми дойде
Ами аз спортното редовно си го превключвамРедувам ги спортно и Е(кономично). За зимното - още не съм пробвал в реални зимни условия, че карам тука един служебен хлОпел... Нека знаещите да кажат относно това превключване по време на движение, ама да не спамиме темата на колежката....
Отпускаш педала на газта и превключваш.

50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани