проблем с м50b20
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: проблем с м50b20
zvetiko написа:Mask написа:колеги имам много гаден проблем като загрее колата почва да прекъсва много и напрпаво спира да върви но като е студена си работи перфектно
Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .
ако не са лули или бубина ше пробвам и тва само че ако можеш да ми кажеш къде се намират тия букси точно
Re: проблем с м50b20
Mask написа:zvetiko написа:Mask написа:колеги имам много гаден проблем като загрее колата почва да прекъсва много и напрпаво спира да върви но като е студена си работи перфектно
Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .
ако не са лули или бубина ше пробвам и тва само че ако можеш да ми кажеш къде се намират тия букси точно
мани тия глупости колега.въоще не ги обръщай.не е от тоя датчик.той работи само до като колата е студена след това еку-то чете от ламбда сонадата.
Re: проблем с м50b20
sachs написа:Mask написа:zvetiko написа:Mask написа:колеги имам много гаден проблем като загрее колата почва да прекъсва много и напрпаво спира да върви но като е студена си работи перфектно
Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .
ако не са лули или бубина ше пробвам и тва само че ако можеш да ми кажеш къде се намират тия букси точно
мани тия глупости колега.въоще не ги обръщай.не е от тоя датчик.той работи само до като колата е студена след това еку-то чете от ламбда сонадата.
ами ако лабда сондата липсва може ли тва да е проблема че скоро ми сменяха средно гърне и може да е зачезнала щото и от тогава някъде се появи тоя проблем
Re: проблем с м50b20
Mask написа:sachs написа:Mask написа:zvetiko написа:Mask написа:колеги имам много гаден проблем като загрее колата почва да прекъсва много и напрпаво спира да върви но като е студена си работи перфектно
Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .
ако не са лули или бубина ше пробвам и тва само че ако можеш да ми кажеш къде се намират тия букси точно
мани тия глупости колега.въоще не ги обръщай.не е от тоя датчик.той работи само до като колата е студена след това еку-то чете от ламбда сонадата.
ами ако лабда сондата липсва може ли тва да е проблема че скоро ми сменяха средно гърне и може да е зачезнала щото и от тогава някъде се появи тоя проблем
тва вече зависи къв е мотроника дфали е 3.1 или 3.3
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем с м50b20
sachs написа:Mask написа:zvetiko написа:Mask написа:колеги имам много гаден проблем като загрее колата почва да прекъсва много и напрпаво спира да върви но като е студена си работи перфектно
Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .
ако не са лули или бубина ше пробвам и тва само че ако можеш да ми кажеш къде се намират тия букси точно
мани тия глупости колега.въоще не ги обръщай.не е от тоя датчик.той работи само до като колата е студена след това еку-то чете от ламбда сонадата.
А големият спецалист пак е тук-говориш пълни дивотии.Какво става ако термометъра е повреден и дава информация на ECU-то,че температурата на двигателя е да кажем -20 градуса,при загрят двигател.

Re: проблем с м50b20
zvetiko написа:sachs написа:Mask написа:zvetiko написа:Mask написа:колеги имам много гаден проблем като загрее колата почва да прекъсва много и напрпаво спира да върви но като е студена си работи перфектно
Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .
ако не са лули или бубина ше пробвам и тва само че ако можеш да ми кажеш къде се намират тия букси точно
мани тия глупости колега.въоще не ги обръщай.не е от тоя датчик.той работи само до като колата е студена след това еку-то чете от ламбда сонадата.
А големият спецалист пак е тук-говориш пълни дивотии.Какво става ако термометъра е повреден и дава информация на ECU-то,че температурата на двигателя е да кажем -20 градуса,при загрят двигател.Освен това ECU-то постоянно взима информация за температурата на двигателя,за да прави правилно смесообразуването.Един от начините да накараш колата ти да тръгне по-добре е точно това разменяне на буксите на термометрите-термометъра за приборите дава малко по-ниска температура и от там сместа се прави малко по-богата и колата тръгва доста по-добре. Колега като ти чета мненията по-добре го затвори този сервиз ,който имаш и спри да мъчиш и себе си и клиентите си-преди няколко дни един колега казва ,че губи антифриз, ти го съветваш да си смени термостата и водната помпа.
И знаеш ли изобщо за какво служи "ламбда сонадата"
абе охлюф ти си много 0отворен бе,куру ми да те утрепа...
дали ше затвора сервиза или не си е моя работа
а ти къф ухапан смешник си не е истина просто.прави си там жигулите на село и не се занимавай с бмв-та по добре
щел да обърне датчиците


а ти къде прочете че момчето иска колата да му върви повече а?смешник заухав....не знам кой задник те изсра тебе тука


Re: проблем с м50b20
sachs написа:zvetiko написа:sachs написа:Mask написа:zvetiko написа:Mask написа:колеги имам много гаден проблем като загрее колата почва да прекъсва много и напрпаво спира да върви но като е студена си работи перфектно
Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .
ако не са лули или бубина ше пробвам и тва само че ако можеш да ми кажеш къде се намират тия букси точно
мани тия глупости колега.въоще не ги обръщай.не е от тоя датчик.той работи само до като колата е студена след това еку-то чете от ламбда сонадата.
А големият спецалист пак е тук-говориш пълни дивотии.Какво става ако термометъра е повреден и дава информация на ECU-то,че температурата на двигателя е да кажем -20 градуса,при загрят двигател.Освен това ECU-то постоянно взима информация за температурата на двигателя,за да прави правилно смесообразуването.Един от начините да накараш колата ти да тръгне по-добре е точно това разменяне на буксите на термометрите-термометъра за приборите дава малко по-ниска температура и от там сместа се прави малко по-богата и колата тръгва доста по-добре. Колега като ти чета мненията по-добре го затвори този сервиз ,който имаш и спри да мъчиш и себе си и клиентите си-преди няколко дни един колега казва ,че губи антифриз, ти го съветваш да си смени термостата и водната помпа.
И знаеш ли изобщо за какво служи "ламбда сонадата"
абе охлюф ти си много 0отворен бе,куру ми да те утрепа...
дали ше затвора сервиза или не си е моя работа
а ти къф ухапан смешник си не е истина просто.прави си там жигулите на село и не се занимавай с бмв-та по добре
щел да обърне датчиците![]()
евала бате кво ли щехме да праиме без тебе а...и къд ги обърнеш кво става с празния ход а?дави се у бензин
а ти къде прочете че момчето иска колата да му върви повече а?смешник заухав....не знам кой задник те изсра тебе тука![]()
а ламбда сондата,бате,служи на е такива заухави копелета кът тебе да си завират у дупетата ама по добре земи wideband та да видиш тамън и сместа ква ти е


Re: проблем с м50b20
преди няколко дни един колега казва ,че губи антифриз, ти го съветваш да си смени термостата и водната помпа.[/quote]
викаш че от водна помпа или от фланеца на термостата вода не може да тече а???
виж се само колко си смешен
викаш че от водна помпа или от фланеца на термостата вода не може да тече а???





sachs
sachs e mnogo pe4en i si razbira ot rabotata.a puk i az si mu pojelavam da mu se razrasne serviza i mnogo mnogo klienti da ima mom4eto.malko sa tezi kato nego koito sa vinagi da ti oburnat vnimanie vednaga.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани