проблем с м50b20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E34

Re: проблем с м50b20

Мнение от Mask » 14 Дек 2007, 3:39

zvetiko написа:
Mask написа:колеги имам много гаден проблем като загрее колата почва да прекъсва много и напрпаво спира да върви но като е студена си работи перфектно


Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .

ако не са лули или бубина ше пробвам и тва само че ако можеш да ми кажеш къде се намират тия букси точно

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E34

Мнение от Mask » 14 Дек 2007, 3:40

sachs написа:не си играи с тия бубини.кажи ми само колата има ли ванус или не

няма ванус

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: проблем с м50b20

Мнение от sachs » 14 Дек 2007, 3:54

Mask написа:
zvetiko написа:
Mask написа:колеги имам много гаден проблем като загрее колата почва да прекъсва много и напрпаво спира да върви но като е студена си работи перфектно


Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .

ако не са лули или бубина ше пробвам и тва само че ако можеш да ми кажеш къде се намират тия букси точно

мани тия глупости колега.въоще не ги обръщай.не е от тоя датчик.той работи само до като колата е студена след това еку-то чете от ламбда сонадата.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E34

Re: проблем с м50b20

Мнение от Mask » 14 Дек 2007, 4:28

sachs написа:
Mask написа:
zvetiko написа:
Mask написа:колеги имам много гаден проблем като загрее колата почва да прекъсва много и напрпаво спира да върви но като е студена си работи перфектно


Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .

ако не са лули или бубина ше пробвам и тва само че ако можеш да ми кажеш къде се намират тия букси точно

мани тия глупости колега.въоще не ги обръщай.не е от тоя датчик.той работи само до като колата е студена след това еку-то чете от ламбда сонадата.

ами ако лабда сондата липсва може ли тва да е проблема че скоро ми сменяха средно гърне и може да е зачезнала щото и от тогава някъде се появи тоя проблем

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: проблем с м50b20

Мнение от sachs » 14 Дек 2007, 4:49

Mask написа:
sachs написа:
Mask написа:
zvetiko написа:
Mask написа:колеги имам много гаден проблем като загрее колата почва да прекъсва много и напрпаво спира да върви но като е студена си работи перфектно


Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .

ако не са лули или бубина ше пробвам и тва само че ако можеш да ми кажеш къде се намират тия букси точно

мани тия глупости колега.въоще не ги обръщай.не е от тоя датчик.той работи само до като колата е студена след това еку-то чете от ламбда сонадата.

ами ако лабда сондата липсва може ли тва да е проблема че скоро ми сменяха средно гърне и може да е зачезнала щото и от тогава някъде се появи тоя проблем

тва вече зависи къв е мотроника дфали е 3.1 или 3.3

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: проблем с м50b20

Мнение от zvetiko » 14 Дек 2007, 8:39

sachs написа:
Mask написа:
zvetiko написа:
Mask написа:колеги имам много гаден проблем като загрее колата почва да прекъсва много и напрпаво спира да върви но като е студена си работи перфектно


Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .

ако не са лули или бубина ше пробвам и тва само че ако можеш да ми кажеш къде се намират тия букси точно

мани тия глупости колега.въоще не ги обръщай.не е от тоя датчик.той работи само до като колата е студена след това еку-то чете от ламбда сонадата.


А големият спецалист пак е тук-говориш пълни дивотии.Какво става ако термометъра е повреден и дава информация на ECU-то,че температурата на двигателя е да кажем -20 градуса,при загрят двигател. :?:Освен това ECU-то постоянно взима информация за температурата на двигателя,за да прави правилно смесообразуването.Един от начините да накараш колата ти да тръгне по-добре е точно това разменяне на буксите на термометрите-термометъра за приборите дава малко по-ниска температура и от там сместа се прави малко по-богата и колата тръгва доста по-добре. Колега като ти чета мненията по-добре го затвори този сервиз ,който имаш и спри да мъчиш и себе си и клиентите си-преди няколко дни един колега казва ,че губи антифриз, ти го съветваш да си смени термостата и водната помпа.

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: проблем с м50b20

Мнение от sachs » 14 Дек 2007, 9:04

zvetiko написа:
sachs написа:
Mask написа:
zvetiko написа:
Mask написа:колеги имам много гаден проблем като загрее колата почва да прекъсва много и напрпаво спира да върви но като е студена си работи перфектно


Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .

ако не са лули или бубина ше пробвам и тва само че ако можеш да ми кажеш къде се намират тия букси точно

мани тия глупости колега.въоще не ги обръщай.не е от тоя датчик.той работи само до като колата е студена след това еку-то чете от ламбда сонадата.


А големият спецалист пак е тук-говориш пълни дивотии.Какво става ако термометъра е повреден и дава информация на ECU-то,че температурата на двигателя е да кажем -20 градуса,при загрят двигател. :?:Освен това ECU-то постоянно взима информация за температурата на двигателя,за да прави правилно смесообразуването.Един от начините да накараш колата ти да тръгне по-добре е точно това разменяне на буксите на термометрите-термометъра за приборите дава малко по-ниска температура и от там сместа се прави малко по-богата и колата тръгва доста по-добре. Колега като ти чета мненията по-добре го затвори този сервиз ,който имаш и спри да мъчиш и себе си и клиентите си-преди няколко дни един колега казва ,че губи антифриз, ти го съветваш да си смени термостата и водната помпа.

И знаеш ли изобщо за какво служи "ламбда сонадата" :?:

абе охлюф ти си много 0отворен бе,куру ми да те утрепа...
дали ше затвора сервиза или не си е моя работа
а ти къф ухапан смешник си не е истина просто.прави си там жигулите на село и не се занимавай с бмв-та по добре
щел да обърне датчиците :mhihi: :mhihi: евала бате кво ли щехме да праиме без тебе а...и къд ги обърнеш кво става с празния ход а?дави се у бензин
а ти къде прочете че момчето иска колата да му върви повече а?смешник заухав....не знам кой задник те изсра тебе тука :1: :1:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: проблем с м50b20

Мнение от sachs » 14 Дек 2007, 9:10

sachs написа:
zvetiko написа:
sachs написа:
Mask написа:
zvetiko написа:
Mask написа:колеги имам много гаден проблем като загрее колата почва да прекъсва много и напрпаво спира да върви но като е студена си работи перфектно


Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .

ако не са лули или бубина ше пробвам и тва само че ако можеш да ми кажеш къде се намират тия букси точно

мани тия глупости колега.въоще не ги обръщай.не е от тоя датчик.той работи само до като колата е студена след това еку-то чете от ламбда сонадата.


А големият спецалист пак е тук-говориш пълни дивотии.Какво става ако термометъра е повреден и дава информация на ECU-то,че температурата на двигателя е да кажем -20 градуса,при загрят двигател. :?:Освен това ECU-то постоянно взима информация за температурата на двигателя,за да прави правилно смесообразуването.Един от начините да накараш колата ти да тръгне по-добре е точно това разменяне на буксите на термометрите-термометъра за приборите дава малко по-ниска температура и от там сместа се прави малко по-богата и колата тръгва доста по-добре. Колега като ти чета мненията по-добре го затвори този сервиз ,който имаш и спри да мъчиш и себе си и клиентите си-преди няколко дни един колега казва ,че губи антифриз, ти го съветваш да си смени термостата и водната помпа.

И знаеш ли изобщо за какво служи "ламбда сонадата" :?:

абе охлюф ти си много 0отворен бе,куру ми да те утрепа...
дали ше затвора сервиза или не си е моя работа
а ти къф ухапан смешник си не е истина просто.прави си там жигулите на село и не се занимавай с бмв-та по добре
щел да обърне датчиците :mhihi: :mhihi: евала бате кво ли щехме да праиме без тебе а...и къд ги обърнеш кво става с празния ход а?дави се у бензин
а ти къде прочете че момчето иска колата да му върви повече а?смешник заухав....не знам кой задник те изсра тебе тука :1: :1:

а ламбда сондата,бате,служи на е такива заухави копелета кът тебе да си завират у дупетата ама по добре земи wideband та да видиш тамън и сместа ква ти е :mhihi: :mhihi:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: проблем с м50b20

Мнение от sachs » 14 Дек 2007, 9:45

преди няколко дни един колега казва ,че губи антифриз, ти го съветваш да си смени термостата и водната помпа.[/quote]
викаш че от водна помпа или от фланеца на термостата вода не може да тече а??? :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: виж се само колко си смешен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 3.07.2006

sachs

Мнение от power » 14 Дек 2007, 13:53

sachs e mnogo pe4en i si razbira ot rabotata.a puk i az si mu pojelavam da mu se razrasne serviza i mnogo mnogo klienti da ima mom4eto.malko sa tezi kato nego koito sa vinagi da ti oburnat vnimanie vednaga.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook