не ще да запали студена!?
Модератор: Технически модератори
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
не ще да запали студена!?
по принцип рядко пиша,но тая сутрин много ме ядоса: та за проблема значи когато е студена или не е палена по дълго от няколко часа на бензин няма палене,а само на газ там няма проблем дори да е по студено с повече завъртания става, но на бензин студена не ще, но като запали един път и порабити дори минута вече си пали почти веднага на бензин!!!? няман никакви идеи ако някои колега има представа за какво става дума моля да помогне.
			
		- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
възвратен клапан за горивото--след дълъг предстой изпуска налягането и докато вдигне наново помпата необходимото налягане иска въртене 
			
- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
ааа извинавай-значи не пали---ясно --дали не е датчик5seriq написа:добре къде да го търся тоя клапан но мисля че не е тои защото ако е студена колкото и да въртя на бензин няма да запали.

- Dragon4e
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 67
 - Регистриран на: 28.08.2007
 - Местоположение: Габрово
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 3.0d 01г.
 - Мечтае да кара: Вече го кара
 
Re: не ще да запали студена!?
колега не съм много сигурен,но един приятел имаше такъв проблем и го реши със смяна на оня електронен блок на бош който е м/у в. филтър и инжекцията дано не съм те заблудил,но ако имаш от къде да вземеш за проба.......5seriq написа:по принцип рядко пиша,но тая сутрин много ме ядоса: та за проблема значи когато е студена или не е палена по дълго от няколко часа на бензин няма палене,а само на газ там няма проблем дори да е по студено с повече завъртания става, но на бензин студена не ще, но като запали един път и порабити дори минута вече си пали почти веднага на бензин!!!? няман никакви идеи ако някои колега има представа за какво става дума моля да помогне.
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Re: не ще да запали студена!?
5seriq написа:по принцип рядко пиша,но тая сутрин много ме ядоса: та за проблема значи когато е студена или не е палена по дълго от няколко часа на бензин няма палене,а само на газ там няма проблем дори да е по студено с повече завъртания става, но на бензин студена не ще, но като запали един път и порабити дори минута вече си пали почти веднага на бензин!!!? няман никакви идеи ако някои колега има представа за какво става дума моля да помогне.
Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .Газта си е съвсем отделна ситема и не я забърквай.
- маречков
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 867
 - Регистриран на: 21.02.2006
 - Местоположение: гр. Велико Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
 
5seriq написа:zvetiko - имащ на предвид двете букси които са на капака на главата ли?
С м50 или с м20 си, на М50 са един до друг датчиците и са под коректора там над генератора, единия датчик е с едно краче и беше за таблото а другия с двете крачета е за компа.
маречков написа:5seriq написа:zvetiko - имащ на предвид двете букси които са на капака на главата ли?
С м50 или с м20 си, на М50 са един до друг датчиците и са под коректора там над генератора, единия датчик е с едно краче и беше за таблото а другия с двете крачета е за компа.
с м20 но и при него са един до друг датчиците ,но защо да ги разменям да не стане някоя беля
- маречков
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 867
 - Регистриран на: 21.02.2006
 - Местоположение: гр. Велико Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
 
5seriq написа:маречков написа:5seriq написа:zvetiko - имащ на предвид двете букси които са на капака на главата ли?
С м50 или с м20 си, на М50 са един до друг датчиците и са под коректора там над генератора, единия датчик е с едно краче и беше за таблото а другия с двете крачета е за компа.
с м20 но и при него са един до друг датчиците ,но защо да ги разменям да не стане някоя беля
Ми купи си нов или земи за проба само от някой.
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	