не ще да запали студена!?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Враца

не ще да запали студена!?

Мнение от 5seriq » 12 Дек 2007, 22:19

по принцип рядко пиша,но тая сутрин много ме ядоса: та за проблема значи когато е студена или не е палена по дълго от няколко часа на бензин няма палене,а само на газ там няма проблем дори да е по студено с повече завъртания става, но на бензин студена не ще, но като запали един път и порабити дори минута вече си пали почти веднага на бензин!!!? няман никакви идеи ако някои колега има представа за какво става дума моля да помогне.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 12 Дек 2007, 22:22

възвратен клапан за горивото--след дълъг предстой изпуска налягането и докато вдигне наново помпата необходимото налягане иска въртене :!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Враца

Мнение от 5seriq » 12 Дек 2007, 22:33

добре къде да го търся тоя клапан но мисля че не е тои защото ако е студена колкото и да въртя на бензин няма да запали.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 12 Дек 2007, 22:42

5seriq написа:добре къде да го търся тоя клапан но мисля че не е тои защото ако е студена колкото и да въртя на бензин няма да запали.
ааа извинавай-значи не пали---ясно --дали не е датчик :?: :?: :?:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: e39 3.0d 01г.
Мечтае да кара: Вече го кара

Re: не ще да запали студена!?

Мнение от Dragon4e » 13 Дек 2007, 20:02

5seriq написа:по принцип рядко пиша,но тая сутрин много ме ядоса: та за проблема значи когато е студена или не е палена по дълго от няколко часа на бензин няма палене,а само на газ там няма проблем дори да е по студено с повече завъртания става, но на бензин студена не ще, но като запали един път и порабити дори минута вече си пали почти веднага на бензин!!!? няман никакви идеи ако някои колега има представа за какво става дума моля да помогне.
колега не съм много сигурен,но един приятел имаше такъв проблем и го реши със смяна на оня електронен блок на бош който е м/у в. филтър и инжекцията дано не съм те заблудил,но ако имаш от къде да вземеш за проба.......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: не ще да запали студена!?

Мнение от zvetiko » 13 Дек 2007, 20:05

5seriq написа:по принцип рядко пиша,но тая сутрин много ме ядоса: та за проблема значи когато е студена или не е палена по дълго от няколко часа на бензин няма палене,а само на газ там няма проблем дори да е по студено с повече завъртания става, но на бензин студена не ще, но като запали един път и порабити дори минута вече си пали почти веднага на бензин!!!? няман никакви идеи ако някои колега има представа за какво става дума моля да помогне.


Термометъра за ECU-може да размниш буксите на термометъра за таблото и термометъра за ECU и виж какво ще стане .Газта си е съвсем отделна ситема и не я забърквай.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Враца

Мнение от 5seriq » 13 Дек 2007, 23:57

zvetiko - имащ на предвид двете букси които са на капака на главата ли?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 14 Дек 2007, 9:31

5seriq написа:zvetiko - имащ на предвид двете букси които са на капака на главата ли?

С м50 или с м20 си, на М50 са един до друг датчиците и са под коректора там над генератора, единия датчик е с едно краче и беше за таблото а другия с двете крачета е за компа.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Враца

Мнение от 5seriq » 14 Дек 2007, 15:07

маречков написа:
5seriq написа:zvetiko - имащ на предвид двете букси които са на капака на главата ли?

С м50 или с м20 си, на М50 са един до друг датчиците и са под коректора там над генератора, единия датчик е с едно краче и беше за таблото а другия с двете крачета е за компа.

с м20 но и при него са един до друг датчиците ,но защо да ги разменям да не стане някоя беля

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 14 Дек 2007, 17:07

5seriq написа:
маречков написа:
5seriq написа:zvetiko - имащ на предвид двете букси които са на капака на главата ли?

С м50 или с м20 си, на М50 са един до друг датчиците и са под коректора там над генератора, единия датчик е с едно краче и беше за таблото а другия с двете крачета е за компа.

с м20 но и при него са един до друг датчиците ,но защо да ги разменям да не стане някоя беля

Ми купи си нов или земи за проба само от някой.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook