Спукана клавиатура на SE W580i
Модератор: Общи модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Adrenalinka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.02.2007
- Местоположение: Пловдив
Спукана клавиатура на SE W580i
:help: Здравейте, тук има много колеги, който разбират от почти всичко и са компетентни във всички области... Купих си телефон 
W580i от Германос, но първата партида която са доставили има фабричен дефект много бързо се пука клавиатурата:evil: съответно и моята. Аз го занесох за ремонт и ми казаха че до 1 месец трябва да ми го върнат поправен. Питането ми е: след изтичането на този срок ако не ми го върнат оправен(поради липсата на части, т.е. клавиатура) какви са ми правата, може ли да си искам друг телефон???
Благодаря предварително.

W580i от Германос, но първата партида която са доставили има фабричен дефект много бързо се пука клавиатурата:evil: съответно и моята. Аз го занесох за ремонт и ми казаха че до 1 месец трябва да ми го върнат поправен. Питането ми е: след изтичането на този срок ако не ми го върнат оправен(поради липсата на части, т.е. клавиатура) какви са ми правата, може ли да си искам друг телефон???
Благодаря предварително.
- Adrenalinka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.02.2007
- Местоположение: Пловдив
Точно това е проблема че не зная точно какви са ми правата, затова създадох темата, някой да ме светне...
Къде да го търся този сервиз като аз го оставих в един от магазините на Германос в Пловдив (от който съм си закупила телефона), а сервиза им е в София. Тези от магазина са супер НЕлюбезни и не искат да се обадят и да питат въобще кога ще дойдат тези клавиатури.... Проблема бил, че телефона е нов модел и нямали части, а като им го оставях казаха че от София са им се обаждали и са ги уведомили за проблема. На въпроса ми защо като звъня и никой не ми казва какво става с този телефон, ми отговориха че можели на всеки 5 мин да ми звънят и да ми казват че няма части. Т.е. сега аз трябва да си чакам да мине срока и после какво????
Къде да го търся този сервиз като аз го оставих в един от магазините на Германос в Пловдив (от който съм си закупила телефона), а сервиза им е в София. Тези от магазина са супер НЕлюбезни и не искат да се обадят и да питат въобще кога ще дойдат тези клавиатури.... Проблема бил, че телефона е нов модел и нямали части, а като им го оставях казаха че от София са им се обаждали и са ги уведомили за проблема. На въпроса ми защо като звъня и никой не ми казва какво става с този телефон, ми отговориха че можели на всеки 5 мин да ми звънят и да ми казват че няма части. Т.е. сега аз трябва да си чакам да мине срока и после какво????
- TheBlame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше e34 520
- Мечтае да кара: E34 535
по закон могат да те бавят до 1 месец след това трябва да ти дадът нов апарат което малко ме съмнява но ще имаш много ядове а и толкова пък да нямат една клавиетура .... егати тапаците трябва да са тея
но то си е така в нашата мила родина .... случвало ми се е поради липса на някаква супер евтина част която няма как да се оправи а си трябва замяна да чакам по 3 месеца.... така че се подготви за мъки голями
пп.едно време работих в сервиз но чашата преля и ми писна от рано сутрин да викам с клиенти за неща който аз нямам вина

пп.едно време работих в сервиз но чашата преля и ми писна от рано сутрин да викам с клиенти за неща който аз нямам вина

За да станеш хищник трябва опонента ти да е хищник !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ
Алчността убива всички !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ
Алчността убива всички !
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Тая сутрин по радиото говореха нещо за правата на потребителите... Не слушах много-много, но общо взето идеята беше, че можеш да ходиш и да им го треснеш в главата и да искаш да ти го сменят или да ти върнат парите, ако уредът не работи както трябва. Абе... най-добре да потърсиш асоциацията за защита на потребителя и те ще ти дадат най-точен и изчерпателен отговор. Чичко Гугъл даде следния резултат:
http://www.bnap.org/f/comments.php?DiscussionID=386
http://www.bnap.org/f/comments.php?DiscussionID=386
It's not who You are, it's who You know...
- Adrenalinka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.02.2007
- Местоположение: Пловдив
Малко късно видях това: http://tehnozona.bg/?mod=news&article=843 Сега ще си сърбам попарата...
Това, че модела е нов не означава че след една година ще внесат резервни части за него, а и това теб не те касае изобщо. Като не магат да го оправят или го сменят или връщат парите
Тук има един линк за връзка със SE-Европа, пиши им какви са им дилърите в България
http://www.sonyericsson.com/cws/corpora ... obal&lc=en
Тук има един линк за връзка със SE-Европа, пиши им какви са им дилърите в България
http://www.sonyericsson.com/cws/corpora ... obal&lc=en
Закон за защита на потребителите
Раздел II.
Гаранция на потребителската стока
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
Раздел II.
Гаранция на потребителската стока
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
- Adrenalinka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.02.2007
- Местоположение: Пловдив




10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани