Спукана клавиатура на SE W580i

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.02.2007
Местоположение: Пловдив

Спукана клавиатура на SE W580i

Мнение от Adrenalinka » 06 Дек 2007, 13:38

:help: Здравейте, тук има много колеги, който разбират от почти всичко и са компетентни във всички области... Купих си телефон :roll:
W580i от Германос, но първата партида която са доставили има фабричен дефект много бързо се пука клавиатурата:evil: съответно и моята. Аз го занесох за ремонт и ми казаха че до 1 месец трябва да ми го върнат поправен. Питането ми е: след изтичането на този срок ако не ми го върнат оправен(поради липсата на части, т.е. клавиатура) какви са ми правата, може ли да си искам друг телефон???
Благодаря предварително.
Изображение
Жена в колата е като звезда в небето, ти нея виждаш, тя тебе НЕ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Дек 2007, 13:50

Какъв 1 месец ги гони тия и то за гаранционен ремонт :?: :?: :?:

Отиди в сервиза и искай писмено да те уведомят за повредата и причината поради която доставката на резервна част е 1 месец

Търси си правата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.02.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Adrenalinka » 06 Дек 2007, 15:15

Точно това е проблема че не зная точно какви са ми правата, затова създадох темата, някой да ме светне...
Къде да го търся този сервиз като аз го оставих в един от магазините на Германос в Пловдив (от който съм си закупила телефона), а сервиза им е в София. Тези от магазина са супер НЕлюбезни и не искат да се обадят и да питат въобще кога ще дойдат тези клавиатури.... Проблема бил, че телефона е нов модел и нямали части, а като им го оставях казаха че от София са им се обаждали и са ги уведомили за проблема. На въпроса ми защо като звъня и никой не ми казва какво става с този телефон, ми отговориха че можели на всеки 5 мин да ми звънят и да ми казват че няма части. Т.е. сега аз трябва да си чакам да мине срока и после какво????
Изображение
Жена в колата е като звезда в небето, ти нея виждаш, тя тебе НЕ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше e34 520
Мечтае да кара: E34 535

Мнение от TheBlame » 06 Дек 2007, 15:24

по закон могат да те бавят до 1 месец след това трябва да ти дадът нов апарат което малко ме съмнява но ще имаш много ядове а и толкова пък да нямат една клавиетура .... егати тапаците трябва да са тея :mhihi: но то си е така в нашата мила родина .... случвало ми се е поради липса на някаква супер евтина част която няма как да се оправи а си трябва замяна да чакам по 3 месеца.... така че се подготви за мъки голями

пп.едно време работих в сервиз но чашата преля и ми писна от рано сутрин да викам с клиенти за неща който аз нямам вина :evil:
За да станеш хищник трябва опонента ти да е хищник !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ

Алчността убива всички !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 06 Дек 2007, 15:32

Тая сутрин по радиото говореха нещо за правата на потребителите... Не слушах много-много, но общо взето идеята беше, че можеш да ходиш и да им го треснеш в главата и да искаш да ти го сменят или да ти върнат парите, ако уредът не работи както трябва. Абе... най-добре да потърсиш асоциацията за защита на потребителя и те ще ти дадат най-точен и изчерпателен отговор. Чичко Гугъл даде следния резултат:

http://www.bnap.org/f/comments.php?DiscussionID=386
It's not who You are, it's who You know...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.02.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Adrenalinka » 06 Дек 2007, 15:54

Малко късно видях това: http://tehnozona.bg/?mod=news&article=843 Сега ще си сърбам попарата...
Изображение
Жена в колата е като звезда в небето, ти нея виждаш, тя тебе НЕ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Дек 2007, 16:13

Това, че модела е нов не означава че след една година ще внесат резервни части за него, а и това теб не те касае изобщо. Като не магат да го оправят или го сменят или връщат парите

Тук има един линк за връзка със SE-Европа, пиши им какви са им дилърите в България

http://www.sonyericsson.com/cws/corpora ... obal&lc=en

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 06 Дек 2007, 18:29

SE :nono:
аз го ядох с един К750 и накрая го дадох за 40 лв на един

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 19.09.2006

Мнение от eddiebg » 06 Дек 2007, 22:38

Закон за защита на потребителите

Раздел II.
Гаранция на потребителската стока

Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.



Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

2. намаляване на цената.

(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.02.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Adrenalinka » 07 Дек 2007, 1:00

Изображение Благодаря на всички за ценната информация и съвети, които ми дадохте Изображение Изображение Сега трябва само да се преборя със служителите на Германос Изображение
Изображение
Жена в колата е като звезда в небето, ти нея виждаш, тя тебе НЕ!!!

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook