Лабмда сонда и ангренажен ремък - цена?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Лабмда сонда и ангренажен ремък - цена?
Здравейте колеги, ще ви помоля да ме ориентирате колко парички ще ми струва смяната на ангренажния ремък на Е36 318и М40, а също и ламбда сондата днес ми я засякоха, че не е наред - намаше ли едни универсални, по-евтини? 

BMW only!
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
ок
Ламбда универсална NGK 100-110 лв, бош (много по-добра) от 160 до 200 лв,имам една NGK ползвана е 2-3 месеца,ако я искаш 50 кинта и е твоя. На Л.С. С 4 кабела ли е твоята???
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Ако говорим за оригинални ето цените. Ремък Gates PowerGrip HTD - 84.30лв., регулираща ролка - 129.84лв., голяма обтяжна ролка - 53.07лв., малка обтяжна ролка - 26.03лв. И трите ролки са INA. При смяна на ремъка задължително се сменят и ролките.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Аз уж бях чул, че ако не вият или нямат някакъв дефект ролките могат пак да се ползват, ама с тези неща шега не бива. Аз ако става на въпрос си намерих някакъв ремък за 19 ?!? лева (нов) , ама ми се струва нереално евтин и сигурно е мента (гавра с мотора). Благодаря, че ме оринтирахте, сега остана и да поразпитам смяната колко ще е, че може да ми земат 50-100 лева като нищо.
Лабдата ако не е наред не би ли трябвало да се усети по някакъв начин? Моята си държи перфектен свободен ход, пали си студена, топла, върви си нормално?! Разхода не ми е много ясен в София, ама на баща ми Видин-София му излезе 7/100 някъде (което си е много в нормата). Иначе не е проблем да се вземе след някой ден. Просто мисля първо ангренажа.
Лабдата ако не е наред не би ли трябвало да се усети по някакъв начин? Моята си държи перфектен свободен ход, пали си студена, топла, върви си нормално?! Разхода не ми е много ясен в София, ама на баща ми Видин-София му излезе 7/100 някъде (което си е много в нормата). Иначе не е проблем да се вземе след някой ден. Просто мисля първо ангренажа.
BMW only!
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Сам
Явно не си ми чел темите в подфорум Е30 за да видиш, защо не бих опитал подобна операция
Аз крушка сменям наопкаки, пък ангренаж
Значи ще трябва да си подготвя едно 200 лева за ангренажа (поне) и 100-тина за сондата (ако наистина е за смяна).



BMW only!
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
За смяна на ангренажен ремък и ролки в М-кар Ст. Загора взимали около 120 лева. Предполагам, че и в Дару София и М-кар Пловдив цените ще са от този порядък. Винаги можеш да ги смениш и при някой квартален майстор колега, но преди това поразпитай дали хората са доволни от него и тогава.
Ремъка за 19 лева НЕ го слагай, че едни познати така изгоряха с много скъп ремонт на двигателя, понеже попаднали на менте ремък точно след покупката на колата.
Не слушай тези които са ти казали, че може със старите ролки, те също като ремъка се износват след (40к - 50к)км и може да блокират даже.
Още нещо понеже термостата се намира точно при ремъка, ако не е сменян като си купил колата сега можеш да смениш и него, така и така ще разглобяват доста работи, поне на веднъж да стане. Някъде пишеше, че е хубаво термостата да се смени на около 100000км, цената му е 70 лева. Все пак ти си решаваш. Успех !
Ремъка за 19 лева НЕ го слагай, че едни познати така изгоряха с много скъп ремонт на двигателя, понеже попаднали на менте ремък точно след покупката на колата.
Не слушай тези които са ти казали, че може със старите ролки, те също като ремъка се износват след (40к - 50к)км и може да блокират даже.
Още нещо понеже термостата се намира точно при ремъка, ако не е сменян като си купил колата сега можеш да смениш и него, така и така ще разглобяват доста работи, поне на веднъж да стане. Някъде пишеше, че е хубаво термостата да се смени на около 100000км, цената му е 70 лева. Все пак ти си решаваш. Успех !
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Бая разходи ще излязат, но ще видим - все пак това са частите, от които зависи здравето на мотора. Ще се консултирам с финансовия настойник a.k.a баща ми и това ще реши нещата 

BMW only!
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
///М40-то си иска постоянно да си го 4етка6, за да слу6ка:) Пари по тоя мотор не требва да се жалят, 4е ве4е малко останаха 


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
То пък една ценност
Просто искам да го държа в пълна изправност, за да имам кола, на която мога да разчитам. След като се повозя достатъчно, че да съберем пари, ще си взема 320 купе живот и здраве
Но тази си остава за нас де, така, че трябва да ги сменя тези работи. Жалко наистина, че толкова пари трябва да се хвърлят, ама няма начин, нали затова я взех евтино - защото има за смяна, сега ще си ми стъпи на повечко. Иначе планирах по-натам и някакво промиване на тоя мотор, щото като отворих капачката да сипя една добавка за маслото и като видях какви боклуци са вътре, не е истина! Пипам с пръст, все едно съм сипал една кофа със сажди вътре 



BMW only!
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
само съвет от мене, сложи си читава ламбда за 200-220 кинта да си нямаш после други проблеми. аз сменям втората и не се замислям изобщо за компромиси. отделно кво пестиш, 100 лева за поне 5 години = по 1.60 лв на месец ли ти се опират кво ли
- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
Аз си сложих такава универсална и не съм много доволен. Отделно, че оригиналната си върви с кабела и буксата директно, а универсалната е с 4 оголени кабелчета и трябва много добре да се спои с твоите кабели откъм буксата.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Сигурен съм, че оригиналната ще е по-добра от универсалната, ама все пак цифрата е друга. Иначе благодаря за съветите, това с оголените кабели наистина не е добре, защото тази ламбда сонда работи със съпротивление и лошо вързани кабели могат да създават допълнително съпротивление. Номера е, че не мисля тази кола да я карам още 5 години, едва ли ще е повече от година. С Е30-ката си изпатих, защото дай дай пари и труд и сега не мога да я дам за 1000 лева, а е излязла покрай 3 (и пак си е дарак). Трябва да взема още виско, релета за чистачките. Малко по-малко ще стане:)
BMW only!
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани