Лабмда сонда и ангренажен ремък - цена?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Лабмда сонда и ангренажен ремък - цена?

Мнение от amd » 04 Дек 2007, 17:28

Здравейте колеги, ще ви помоля да ме ориентирате колко парички ще ми струва смяната на ангренажния ремък на Е36 318и М40, а също и ламбда сондата днес ми я засякоха, че не е наред - намаше ли едни универсални, по-евтини? :roll:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 04 Дек 2007, 19:25

Ремъка в комплект с ролките мисля че е 100-150 лв
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

ок

Мнение от emiche » 04 Дек 2007, 22:34

Ламбда универсална NGK 100-110 лв, бош (много по-добра) от 160 до 200 лв,имам една NGK ползвана е 2-3 месеца,ако я искаш 50 кинта и е твоя. На Л.С. С 4 кабела ли е твоята???
Изображение
Дизелите са мъртви души.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 04 Дек 2007, 22:40

Ако говорим за оригинални ето цените. Ремък Gates PowerGrip HTD - 84.30лв., регулираща ролка - 129.84лв., голяма обтяжна ролка - 53.07лв., малка обтяжна ролка - 26.03лв. И трите ролки са INA. При смяна на ремъка задължително се сменят и ролките.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 05 Дек 2007, 2:02

Аз уж бях чул, че ако не вият или нямат някакъв дефект ролките могат пак да се ползват, ама с тези неща шега не бива. Аз ако става на въпрос си намерих някакъв ремък за 19 ?!? лева (нов) , ама ми се струва нереално евтин и сигурно е мента (гавра с мотора). Благодаря, че ме оринтирахте, сега остана и да поразпитам смяната колко ще е, че може да ми земат 50-100 лева като нищо.

Лабдата ако не е наред не би ли трябвало да се усети по някакъв начин? Моята си държи перфектен свободен ход, пали си студена, топла, върви си нормално?! Разхода не ми е много ясен в София, ама на баща ми Видин-София му излезе 7/100 някъде (което си е много в нормата). Иначе не е проблем да се вземе след някой ден. Просто мисля първо ангренажа.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 05 Дек 2007, 2:28

50-100 лв, както каза, като нищо ще ти ги вземат! Що не се опиташ сам? :winky:
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 05 Дек 2007, 2:55

Сам :mhihi: Явно не си ми чел темите в подфорум Е30 за да видиш, защо не бих опитал подобна операция ;) Аз крушка сменям наопкаки, пък ангренаж :mhihi: Значи ще трябва да си подготвя едно 200 лева за ангренажа (поне) и 100-тина за сондата (ако наистина е за смяна).
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 05 Дек 2007, 5:15

Ламбда Бош 150лв. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 05 Дек 2007, 6:31

За смяна на ангренажен ремък и ролки в М-кар Ст. Загора взимали около 120 лева. Предполагам, че и в Дару София и М-кар Пловдив цените ще са от този порядък. Винаги можеш да ги смениш и при някой квартален майстор колега, но преди това поразпитай дали хората са доволни от него и тогава.
Ремъка за 19 лева НЕ го слагай, че едни познати така изгоряха с много скъп ремонт на двигателя, понеже попаднали на менте ремък точно след покупката на колата.
Не слушай тези които са ти казали, че може със старите ролки, те също като ремъка се износват след (40к - 50к)км и може да блокират даже.
Още нещо понеже термостата се намира точно при ремъка, ако не е сменян като си купил колата сега можеш да смениш и него, така и така ще разглобяват доста работи, поне на веднъж да стане. Някъде пишеше, че е хубаво термостата да се смени на около 100000км, цената му е 70 лева. Все пак ти си решаваш. Успех !

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 05 Дек 2007, 12:11

Бая разходи ще излязат, но ще видим - все пак това са частите, от които зависи здравето на мотора. Ще се консултирам с финансовия настойник a.k.a баща ми и това ще реши нещата :mhihi:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 05 Дек 2007, 12:28

///М40-то си иска постоянно да си го 4етка6, за да слу6ка:) Пари по тоя мотор не требва да се жалят, 4е ве4е малко останаха :mhihi:
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 05 Дек 2007, 12:38

То пък една ценност :mhihi: Просто искам да го държа в пълна изправност, за да имам кола, на която мога да разчитам. След като се повозя достатъчно, че да съберем пари, ще си взема 320 купе живот и здраве :) Но тази си остава за нас де, така, че трябва да ги сменя тези работи. Жалко наистина, че толкова пари трябва да се хвърлят, ама няма начин, нали затова я взех евтино - защото има за смяна, сега ще си ми стъпи на повечко. Иначе планирах по-натам и някакво промиване на тоя мотор, щото като отворих капачката да сипя една добавка за маслото и като видях какви боклуци са вътре, не е истина! Пипам с пръст, все едно съм сипал една кофа със сажди вътре :roll:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 05 Дек 2007, 14:47

само съвет от мене, сложи си читава ламбда за 200-220 кинта да си нямаш после други проблеми. аз сменям втората и не се замислям изобщо за компромиси. отделно кво пестиш, 100 лева за поне 5 години = по 1.60 лв на месец ли ти се опират кво ли

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 05 Дек 2007, 15:35

Аз си сложих такава универсална и не съм много доволен. Отделно, че оригиналната си върви с кабела и буксата директно, а универсалната е с 4 оголени кабелчета и трябва много добре да се спои с твоите кабели откъм буксата.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 05 Дек 2007, 16:20

Сигурен съм, че оригиналната ще е по-добра от универсалната, ама все пак цифрата е друга. Иначе благодаря за съветите, това с оголените кабели наистина не е добре, защото тази ламбда сонда работи със съпротивление и лошо вързани кабели могат да създават допълнително съпротивление. Номера е, че не мисля тази кола да я карам още 5 години, едва ли ще е повече от година. С Е30-ката си изпатих, защото дай дай пари и труд и сега не мога да я дам за 1000 лева, а е излязла покрай 3 (и пак си е дарак). Трябва да взема още виско, релета за чистачките. Малко по-малко ще стане:)
BMW only!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook