Фарове In.Pro + Xenon Kit

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

ре

Мнение от SkyWalker » 03 Дек 2007, 0:44

ОК! Значи решено е! Пробивам :D
///M Club Member

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nParMaTuK » 03 Дек 2007, 1:02

И аз мойто ИнПро го дупнах и досега не са се замъглявали дори :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 03 Дек 2007, 10:38

Е аз кво ти говоря ве Ачо, че без пробив отзад няма да минеш :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Re: re

Мнение от Lacho » 03 Дек 2007, 10:40

SkyWalker написа:
Lacho написа:
Valentin_Peev написа:То по принцип си е опасничко да се мие мотора ;)


точно това имах в предвид ;)

а на фаровете им няма нищо като ги миеш отпред с пароструйка, все пак гумичката не я слагаш отпред на стъклото :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: а отзад на капачката, и ако се направи както трябва вярвай ми и с пароструйка да я пръскаш няма да се наводни фара ;)


Ти как мислиш? Аз стъклото ли имах предвид за монтажа 8) :kuku:


Възможно е :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

Re: re

Мнение от SkyWalker » 03 Дек 2007, 17:02

Lacho написа:
SkyWalker написа:
Lacho написа:
Valentin_Peev написа:То по принцип си е опасничко да се мие мотора ;)


точно това имах в предвид ;)

а на фаровете им няма нищо като ги миеш отпред с пароструйка, все пак гумичката не я слагаш отпред на стъклото :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: а отзад на капачката, и ако се направи както трябва вярвай ми и с пароструйка да я пръскаш няма да се наводни фара ;)


Ти как мислиш? Аз стъклото ли имах предвид за монтажа 8) :kuku:


Възможно е :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Ами като е възможно, може ли да ми покажеш първо на твоите как си разпробил стъклото :mhihi: ;)
///M Club Member

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: G30 540iX

Мнение от snooperchi » 04 Дек 2007, 12:25

Аз лично нямам проблем с фаровете дори че са пробивани отзад капачките за да се вкарат кабелчетата за крушката.. то даже като се вкарат самите кабели има една гумичка която оплътнява дупката и тя мисля е точно заради конденза и да не влиза вода за сега няма конденз даже и като ми миха колата пак няма .. :) и м/у другото съм с възможно най-китайските боклуци (За фарове ) и няма никакъв проблем с горене,изпичане и такива нещица.. :roll: А свети уникално красиво .. :) и дъгата е готина ... но като мина през дупка претреперва дъгата което е супер тъпо :( и дразнещо ( лично мен ) ... но е от фаровете се пак ... тайванишен шитз :twisted: ама ще се сменят


Kendjiro написа:Аз имам In Pro и xenon kit, няма начин да не пробиеш задния панел, относно гумичката много си е надежна преди 2 дни мих колата и двигателя, естествено при компетентни хора който няма да пръскат където видят и няма никакви проблеми! Естествено покрихме всички елементи който не трябва да се мокрят. Дупчи смело и не се коси!
А колега като минеш през дупка претреперва ли ти дъгата която прави фара... ? или само при мене се получава тая простотия.. :evil:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 04 Дек 2007, 12:46

Абре, а тоя InPro като е толкова дълъг като фар назад, не пречи ли това пробиване и окабеляване? Щото при мен капачките опират в калниците... :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 04 Дек 2007, 13:49

Дупката трябва да е много точна за да няма разминаване с даденото уплътнение в комплекта. Ако е по- голяма ясно, ако е по- малка се нагъва и пак пропуска.
Оригиналните Hella Celis Xenon си имат пробити дупки с уплътнения и там няма DIY, но цената е къде- къде, а и нямат такъв OEM вид, като In- Pro, а цената е .. :roll: Оптималния вариант ако се намерят капачки от Хелата, които да паснат на Ин- Про- то, май са същите като размер ама не виждам отде ще се намерят само капачките.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 04 Дек 2007, 14:55

Е чак пък толкова ли е трудно да се пробие дупка в тая капачка :?:
С какъв диаметър трябва да е?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 04 Дек 2007, 16:37

vld написа:...
С какъв диаметър трябва да е?...

В комлекта си има инструкции за монтажа и е опоменат точния размер(диаметър в мм.)на отвора.
Вариант без да се дупчи май няма,и аз си пробих "смело и безотговорно" :mhihi: капачките и нямам никакъв проблем,а за по голяма сигорност около гуменото уплътнение може да сложите и малко силикон.
Успех на колегата ;)
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

8910 фен
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: Ески Зара
Пол: Мъж
Кара: 01`530i touring

Мнение от CONAN » 08 Дек 2007, 19:19

Малко извън темата ама да не пускам нова- вашите IN.PRO. правят ли конденз вътре ?
Моите ги сложих преди седмица и днес забелязах , че са запотени отвътре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: русе
Кара: 325tds

Мнение от suravia » 28 Дек 2007, 0:05

bum_bum написа:Дупката трябва да е много точна за да няма разминаване с даденото уплътнение в комплекта. Ако е по- голяма ясно, ако е по- малка се нагъва и пак пропуска.
Оригиналните Hella Celis Xenon си имат пробити дупки с уплътнения и там няма DIY, но цената е къде- къде, а и нямат такъв OEM вид, като In- Pro, а цената е .. :roll: Оптималния вариант ако се намерят капачки от Хелата, които да паснат на Ин- Про- то, май са същите като размер ама не виждам отде ще се намерят само капачките.

каде ги има тези фарчета
Облицовки на сгради с ал.композитни панели(etalbond)
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 28 Дек 2007, 1:33

Та да използвам темата!Може ли някой колега който е с ин про да постне някоя снимчица да видя как седи ксенона на ин прото...че и ас съм се запалил за ксенонец!Ама ми е любопитно много как изглежда :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 28 Дек 2007, 2:16

Хубаво изглежда, ако имаш парите зимай и не му мисли :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 28 Дек 2007, 2:41

за мен ксеноните не са само глезотия

подобрява се видимоста
и навреме може да се избегне дупка или предмет на пътя
така че .. дори само за това си струва парите


а .. дупченето .. дупчете смело ;)
Дупки правим всякакви :mhihi:
после лепила, уппатнения .. няма грижи
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook