Фарове In.Pro + Xenon Kit
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Е аз кво ти говоря ве Ачо, че без пробив отзад няма да минеш




0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: re
SkyWalker написа:Lacho написа:Valentin_Peev написа:То по принцип си е опасничко да се мие мотора
точно това имах в предвид![]()
а на фаровете им няма нищо като ги миеш отпред с пароструйка, все пак гумичката не я слагаш отпред на стъклото![]()
![]()
![]()
а отзад на капачката, и ако се направи както трябва вярвай ми и с пароструйка да я пръскаш няма да се наводни фара
Ти как мислиш? Аз стъклото ли имах предвид за монтажа![]()
Възможно е



0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Re: re
Lacho написа:SkyWalker написа:Lacho написа:Valentin_Peev написа:То по принцип си е опасничко да се мие мотора
точно това имах в предвид![]()
а на фаровете им няма нищо като ги миеш отпред с пароструйка, все пак гумичката не я слагаш отпред на стъклото![]()
![]()
![]()
а отзад на капачката, и ако се направи както трябва вярвай ми и с пароструйка да я пръскаш няма да се наводни фара
Ти как мислиш? Аз стъклото ли имах предвид за монтажа![]()
Възможно е![]()
![]()
Ами като е възможно, може ли да ми покажеш първо на твоите как си разпробил стъклото


///M Club Member
- snooperchi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540iX
Аз лично нямам проблем с фаровете дори че са пробивани отзад капачките за да се вкарат кабелчетата за крушката.. то даже като се вкарат самите кабели има една гумичка която оплътнява дупката и тя мисля е точно заради конденза и да не влиза вода за сега няма конденз даже и като ми миха колата пак няма ..
и м/у другото съм с възможно най-китайските боклуци (За фарове ) и няма никакъв проблем с горене,изпичане и такива нещица..
А свети уникално красиво ..
и дъгата е готина ... но като мина през дупка претреперва дъгата което е супер тъпо
и дразнещо ( лично мен ) ... но е от фаровете се пак ... тайванишен шитз
ама ще се сменят






А колега като минеш през дупка претреперва ли ти дъгата която прави фара... ? или само при мене се получава тая простотия..Kendjiro написа:Аз имам In Pro и xenon kit, няма начин да не пробиеш задния панел, относно гумичката много си е надежна преди 2 дни мих колата и двигателя, естествено при компетентни хора който няма да пръскат където видят и няма никакви проблеми! Естествено покрихме всички елементи който не трябва да се мокрят. Дупчи смело и не се коси!

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Абре, а тоя InPro като е толкова дълъг като фар назад, не пречи ли това пробиване и окабеляване? Щото при мен капачките опират в калниците... 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Дупката трябва да е много точна за да няма разминаване с даденото уплътнение в комплекта. Ако е по- голяма ясно, ако е по- малка се нагъва и пак пропуска.
Оригиналните Hella Celis Xenon си имат пробити дупки с уплътнения и там няма DIY, но цената е къде- къде, а и нямат такъв OEM вид, като In- Pro, а цената е ..
Оптималния вариант ако се намерят капачки от Хелата, които да паснат на Ин- Про- то, май са същите като размер ама не виждам отде ще се намерят само капачките.
Оригиналните Hella Celis Xenon си имат пробити дупки с уплътнения и там няма DIY, но цената е къде- къде, а и нямат такъв OEM вид, като In- Pro, а цената е ..

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
vld написа:...
С какъв диаметър трябва да е?...
В комлекта си има инструкции за монтажа и е опоменат точния размер(диаметър в мм.)на отвора.
Вариант без да се дупчи май няма,и аз си пробих "смело и безотговорно"

Успех на колегата



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
Малко извън темата ама да не пускам нова- вашите IN.PRO. правят ли конденз вътре ?
Моите ги сложих преди седмица и днес забелязах , че са запотени отвътре.
Моите ги сложих преди седмица и днес забелязах , че са запотени отвътре.
- suravia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: русе
- Кара: 325tds
bum_bum написа:Дупката трябва да е много точна за да няма разминаване с даденото уплътнение в комплекта. Ако е по- голяма ясно, ако е по- малка се нагъва и пак пропуска.
Оригиналните Hella Celis Xenon си имат пробити дупки с уплътнения и там няма DIY, но цената е къде- къде, а и нямат такъв OEM вид, като In- Pro, а цената е ..Оптималния вариант ако се намерят капачки от Хелата, които да паснат на Ин- Про- то, май са същите като размер ама не виждам отде ще се намерят само капачките.
каде ги има тези фарчета
Облицовки на сгради с ал.композитни панели(etalbond)

- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Та да използвам темата!Може ли някой колега който е с ин про да постне някоя снимчица да видя как седи ксенона на ин прото...че и ас съм се запалил за ксенонец!Ама ми е любопитно много как изглежда 

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани