ТДС претриса
Модератор: Технически модератори
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
ТДС претриса
Когато колата не е достигнала до работна температура 86-87 градуса
(12 без 1),ми се налага постоянно да карам с междинна газ,защото ми се получава това претрисане.
Моят ТДС таботи на 750 об/м - когато я форсирам до 2000 об/м и пусна газта,оборотите падат до към 700,за секунда ми претриса(от прекалено ниските обороти) и после всичко се нормализира.
Амортисьорчето на водна помпа/алтернатор си е наред
Някаква идея къде е проблема
Благодаря за компетентните мнения
(12 без 1),ми се налага постоянно да карам с междинна газ,защото ми се получава това претрисане.
Моят ТДС таботи на 750 об/м - когато я форсирам до 2000 об/м и пусна газта,оборотите падат до към 700,за секунда ми претриса(от прекалено ниските обороти) и после всичко се нормализира.
Амортисьорчето на водна помпа/алтернатор си е наред
Някаква идея къде е проблема

Благодаря за компетентните мнения

Аз имам такъв проблем, всъщност не съм сигурен, че е проблем може да си е нормално. Когато си карам и като изключа от скорост или натисна съединителя и на двигателя му трябва малко време за да стабилизира оборотите. Спирам на място и всичко е нормално няма шаване. Като, че ли повече на газ ми го прави тоя номер , ама незнам. Дали нещо не е наред или кофти настройка на газовото или е нормално. Пак подчертавам, че като съм спрял и колата си работи нормално, оборотите дори и на газ си падат до 600 и си стоят там.
Сори колега, че така се бъркам в темата с тая безнинка, но ми се струва, че може проблема да е на едно място.
Сори колега, че така се бъркам в темата с тая безнинка, но ми се струва, че може проблема да е на едно място.
Венци дюзите погледна ли ги
пиши на колегата ДИНО

Последна промяна ivan. на 03 Дек 2007, 16:18, променена общо 1 път
Колега да не би помпата в газостанцията да е зареждала на ниско налягънеPavlinius написа:Аз имам такъв проблем, всъщност не съм сигурен, че е проблем може да си е нормално. Когато си карам и като изключа от скорост или натисна съединителя и на двигателя му трябва малко време за да стабилизира оборотите. Спирам на място и всичко е нормално няма шаване. Като, че ли повече на газ ми го прави тоя номер , ама незнам. Дали нещо не е наред или кофти настройка на газовото или е нормално. Пак подчертавам, че като съм спрял и колата си работи нормално, оборотите дори и на газ си падат до 600 и си стоят там.
Сори колега, че така се бъркам в темата с тая безнинка, но ми се струва, че може проблема да е на едно място.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
ivan. написа:Колега да не би помпата в газостанцията да е зареждала на ниско налягънеPavlinius написа:Аз имам такъв проблем, всъщност не съм сигурен, че е проблем може да си е нормално. Когато си карам и като изключа от скорост или натисна съединителя и на двигателя му трябва малко време за да стабилизира оборотите. Спирам на място и всичко е нормално няма шаване. Като, че ли повече на газ ми го прави тоя номер , ама незнам. Дали нещо не е наред или кофти настройка на газовото или е нормално. Пак подчертавам, че като съм спрял и колата си работи нормално, оборотите дори и на газ си падат до 600 и си стоят там.
Сори колега, че така се бъркам в темата с тая безнинка, но ми се струва, че може проблема да е на едно място.конденза на изпаритела 4истил ли си го скоро,тои налепва по мембраната и тя се движи забавено,което и пре4и да нормализира оборотите за момент.поиграи си малко с врътката на изпаритела(ако разбира се си обикновена газова)като я остави в положение,когато тихите обороти са възможно наи-високи
Не съм го пипал изпарителя. Газовото ми е от 2-3 месеца и е инжекцион . Ако е стъпковото моторче не трябва ли да шават оборотите като съм спрял на място , защото тогава не ми го прави. Един път ми го направи обаче. Беше студено и влажно (в Бургас си бях) и си бях тормозил колата и я спирам и гледам шават оборотите и а ся де, за 1-път ми се случва. Минах на бензин и заспаха, после минах пак на газ и пак заспаха. Но обикновено в движение ми се случва често. Примерно намалям за светофар на свободна съм и само със спирачката и шават (на газ, на бензин не) и спирам и оп заспиват. Абе луда работа, не е голям проблем де, ама ми е странно. Аз и без това съм решил да ходя на специалист газаджия да видим дали неможе да я настрои малко по-добре газовия инжекцион, че разхода извънградско е с повече от 10% по-висок(а казаха, че до 10% е нормално).
колега,малко се отклоняваме от темата,Венци да извинява-Въздушния филтер как ти еPavlinius написа:ivan. написа:Колега да не би помпата в газостанцията да е зареждала на ниско налягънеPavlinius написа:Аз имам такъв проблем, всъщност не съм сигурен, че е проблем може да си е нормално. Когато си карам и като изключа от скорост или натисна съединителя и на двигателя му трябва малко време за да стабилизира оборотите. Спирам на място и всичко е нормално няма шаване. Като, че ли повече на газ ми го прави тоя номер , ама незнам. Дали нещо не е наред или кофти настройка на газовото или е нормално. Пак подчертавам, че като съм спрял и колата си работи нормално, оборотите дори и на газ си падат до 600 и си стоят там.
Сори колега, че така се бъркам в темата с тая безнинка, но ми се струва, че може проблема да е на едно място.конденза на изпаритела 4истил ли си го скоро,тои налепва по мембраната и тя се движи забавено,което и пре4и да нормализира оборотите за момент.поиграи си малко с врътката на изпаритела(ако разбира се си обикновена газова)като я остави в положение,когато тихите обороти са възможно наи-високи
Не съм го пипал изпарителя. Газовото ми е от 2-3 месеца и е инжекцион . Ако е стъпковото моторче не трябва ли да шават оборотите като съм спрял на място , защото тогава не ми го прави. Един път ми го направи обаче. Беше студено и влажно (в Бургас си бях) и си бях тормозил колата и я спирам и гледам шават оборотите и а ся де, за 1-път ми се случва. Минах на бензин и заспаха, после минах пак на газ и пак заспаха. Но обикновено в движение ми се случва често. Примерно намалям за светофар на свободна съм и само със спирачката и шават (на газ, на бензин не) и спирам и оп заспиват. Абе луда работа, не е голям проблем де, ама ми е странно. Аз и без това съм решил да ходя на специалист газаджия да видим дали неможе да я настрои малко по-добре газовия инжекцион, че разхода извънградско е с повече от 10% по-висок(а казаха, че до 10% е нормално).

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
nandrolon написа:от студа?
аз съм с малката печка и докато беше топло никакви забележки, като застудя като изключа от скорост оборотите падат за малко и после се нормализират
Нандролох, точно за едно и също говорим.Дано наистина да е от студа

Други мнениея ?
Лека вечер

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: ТДС претриса
Wenzy написа:Когато колата не е достигнала до работна температура 86-87 градуса
(12 без 1),ми се налага постоянно да карам с междинна газ,защото ми се получава това претрисане.
Моят ТДС таботи на 750 об/м - когато я форсирам до 2000 об/м и пусна газта,оборотите падат до към 700,за секунда ми претриса(от прекалено ниските обороти) и после всичко се нормализира.
Амортисьорчето на водна помпа/алтернатор си е наред
Някаква идея къде е проблема![]()
Благодаря за компетентните мнения
Венци, размени термометрите-на приборите и DDE.
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани