ТДС претриса

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

ТДС претриса

Мнение от Wenzy » 03 Дек 2007, 14:46

Когато колата не е достигнала до работна температура 86-87 градуса
(12 без 1),ми се налага постоянно да карам с междинна газ,защото ми се получава това претрисане.
Моят ТДС таботи на 750 об/м - когато я форсирам до 2000 об/м и пусна газта,оборотите падат до към 700,за секунда ми претриса(от прекалено ниските обороти) и после всичко се нормализира.
Амортисьорчето на водна помпа/алтернатор си е наред
Някаква идея къде е проблема :?:
Благодаря за компетентните мнения :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 03 Дек 2007, 15:47

от студа?

аз съм с малката печка и докато беше топло никакви забележки, като застудя като изключа от скорост оборотите падат за малко и после се нормализират :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 03 Дек 2007, 15:49

Аз имам такъв проблем, всъщност не съм сигурен, че е проблем може да си е нормално. Когато си карам и като изключа от скорост или натисна съединителя и на двигателя му трябва малко време за да стабилизира оборотите. Спирам на място и всичко е нормално няма шаване. Като, че ли повече на газ ми го прави тоя номер , ама незнам. Дали нещо не е наред или кофти настройка на газовото или е нормално. Пак подчертавам, че като съм спрял и колата си работи нормално, оборотите дори и на газ си падат до 600 и си стоят там.

Сори колега, че така се бъркам в темата с тая безнинка, но ми се струва, че може проблема да е на едно място.
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 03 Дек 2007, 16:05

Венци дюзите погледна ли ги :?:пиши на колегата ДИНО
Последна промяна ivan. на 03 Дек 2007, 16:18, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 03 Дек 2007, 16:17

Pavlinius написа:Аз имам такъв проблем, всъщност не съм сигурен, че е проблем може да си е нормално. Когато си карам и като изключа от скорост или натисна съединителя и на двигателя му трябва малко време за да стабилизира оборотите. Спирам на място и всичко е нормално няма шаване. Като, че ли повече на газ ми го прави тоя номер , ама незнам. Дали нещо не е наред или кофти настройка на газовото или е нормално. Пак подчертавам, че като съм спрял и колата си работи нормално, оборотите дори и на газ си падат до 600 и си стоят там.

Сори колега, че така се бъркам в темата с тая безнинка, но ми се струва, че може проблема да е на едно място.
Колега да не би помпата в газостанцията да е зареждала на ниско налягъне :roll: конденза на изпаритела 4истил ли си го скоро,тои налепва по мембраната и тя се движи забавено,което и пре4и да нормализира оборотите за момент.поиграи си малко с врътката на изпаритела(ако разбира се си обикновена газова)като я остави в положение,когато тихите обороти са възможно наи-високи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 03 Дек 2007, 16:50

Проблемата на колегата с бензина е стъпковото маторче :D


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 03 Дек 2007, 16:56

///peter написа:Проблемата на колегата с бензина е стъпковото маторче :D
Toи не е споменал,4е на бензин му прави проблем

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 03 Дек 2007, 17:34

ivan. написа:
Pavlinius написа:Аз имам такъв проблем, всъщност не съм сигурен, че е проблем може да си е нормално. Когато си карам и като изключа от скорост или натисна съединителя и на двигателя му трябва малко време за да стабилизира оборотите. Спирам на място и всичко е нормално няма шаване. Като, че ли повече на газ ми го прави тоя номер , ама незнам. Дали нещо не е наред или кофти настройка на газовото или е нормално. Пак подчертавам, че като съм спрял и колата си работи нормално, оборотите дори и на газ си падат до 600 и си стоят там.

Сори колега, че така се бъркам в темата с тая безнинка, но ми се струва, че може проблема да е на едно място.
Колега да не би помпата в газостанцията да е зареждала на ниско налягъне :roll: конденза на изпаритела 4истил ли си го скоро,тои налепва по мембраната и тя се движи забавено,което и пре4и да нормализира оборотите за момент.поиграи си малко с врътката на изпаритела(ако разбира се си обикновена газова)като я остави в положение,когато тихите обороти са възможно наи-високи


Не съм го пипал изпарителя. Газовото ми е от 2-3 месеца и е инжекцион . Ако е стъпковото моторче не трябва ли да шават оборотите като съм спрял на място , защото тогава не ми го прави. Един път ми го направи обаче. Беше студено и влажно (в Бургас си бях) и си бях тормозил колата и я спирам и гледам шават оборотите и а ся де, за 1-път ми се случва. Минах на бензин и заспаха, после минах пак на газ и пак заспаха. Но обикновено в движение ми се случва често. Примерно намалям за светофар на свободна съм и само със спирачката и шават (на газ, на бензин не) и спирам и оп заспиват. Абе луда работа, не е голям проблем де, ама ми е странно. Аз и без това съм решил да ходя на специалист газаджия да видим дали неможе да я настрои малко по-добре газовия инжекцион, че разхода извънградско е с повече от 10% по-висок(а казаха, че до 10% е нормално).
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 03 Дек 2007, 17:58

Pavlinius написа:
ivan. написа:
Pavlinius написа:Аз имам такъв проблем, всъщност не съм сигурен, че е проблем може да си е нормално. Когато си карам и като изключа от скорост или натисна съединителя и на двигателя му трябва малко време за да стабилизира оборотите. Спирам на място и всичко е нормално няма шаване. Като, че ли повече на газ ми го прави тоя номер , ама незнам. Дали нещо не е наред или кофти настройка на газовото или е нормално. Пак подчертавам, че като съм спрял и колата си работи нормално, оборотите дори и на газ си падат до 600 и си стоят там.

Сори колега, че така се бъркам в темата с тая безнинка, но ми се струва, че може проблема да е на едно място.
Колега да не би помпата в газостанцията да е зареждала на ниско налягъне :roll: конденза на изпаритела 4истил ли си го скоро,тои налепва по мембраната и тя се движи забавено,което и пре4и да нормализира оборотите за момент.поиграи си малко с врътката на изпаритела(ако разбира се си обикновена газова)като я остави в положение,когато тихите обороти са възможно наи-високи


Не съм го пипал изпарителя. Газовото ми е от 2-3 месеца и е инжекцион . Ако е стъпковото моторче не трябва ли да шават оборотите като съм спрял на място , защото тогава не ми го прави. Един път ми го направи обаче. Беше студено и влажно (в Бургас си бях) и си бях тормозил колата и я спирам и гледам шават оборотите и а ся де, за 1-път ми се случва. Минах на бензин и заспаха, после минах пак на газ и пак заспаха. Но обикновено в движение ми се случва често. Примерно намалям за светофар на свободна съм и само със спирачката и шават (на газ, на бензин не) и спирам и оп заспиват. Абе луда работа, не е голям проблем де, ама ми е странно. Аз и без това съм решил да ходя на специалист газаджия да видим дали неможе да я настрои малко по-добре газовия инжекцион, че разхода извънградско е с повече от 10% по-висок(а казаха, че до 10% е нормално).
колега,малко се отклоняваме от темата,Венци да извинява-Въздушния филтер как ти е :?: И въздухопровода (този които тръгва отзад фара до въздушния филтер)в заводско положение ли е,ако е ,направи го така 4е при движение входящия въздух да не бие директно в него.За конденза на изпаритела,не вярвам за 3месеца да се натрупал много

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 03 Дек 2007, 18:03

Кутията на въздушния ми филтър е счупена от едната страна и е леко открехната:shock: !! Мислех да я сменям, ама се назландисвам. Явно ще я сменям по-скоро :mhihi: .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 03 Дек 2007, 18:23

при мен се оказа тампони на мотора ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 03 Дек 2007, 18:45

mla86 написа:при мен се оказа тампони на мотора ;)

Охх :( ,после заспа ли рагботата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 03 Дек 2007, 18:46

nandrolon написа:от студа?

аз съм с малката печка и докато беше топло никакви забележки, като застудя като изключа от скорост оборотите падат за малко и после се нормализират :shock:


Нандролох, точно за едно и също говорим.Дано наистина да е от студа :)
Други мнениея ?
Лека вечер ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 03 Дек 2007, 19:26

ми от студа тампоните се втърдяват и е нормално да не обират толкова добре вибрациите :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: ТДС претриса

Мнение от zvetiko » 03 Дек 2007, 22:11

Wenzy написа:Когато колата не е достигнала до работна температура 86-87 градуса
(12 без 1),ми се налага постоянно да карам с междинна газ,защото ми се получава това претрисане.
Моят ТДС таботи на 750 об/м - когато я форсирам до 2000 об/м и пусна газта,оборотите падат до към 700,за секунда ми претриса(от прекалено ниските обороти) и после всичко се нормализира.
Амортисьорчето на водна помпа/алтернатор си е наред
Някаква идея къде е проблема :?:
Благодаря за компетентните мнения :D


Венци, размени термометрите-на приборите и DDE.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook