ЕЛ схема за клапите за парното :)
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
ЕЛ схема за клапите за парното :)
Колеги давайте ел схема на клапите за парното, че докато ги свалях ги изнасилих 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: ЕЛ схема за клапите за парното :)
///peter написа:Колеги давайте ел схема на клапите за парното, че докато ги свалях ги изнасилих
Адаш за какво ти е схема-виж къде си скъсал захранването на бобините и го възстанови:
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
моето разбира се е по-различно, имам диоди, а при теб са кондензатори?
И още нещо, трябва да имат обща маса и това което е първа бобина се свързва със първо краче, втората със 2ро краче, а 3 е маса?
И още нещо, трябва да имат обща маса и това което е първа бобина се свързва със първо краче, втората със 2ро краче, а 3 е маса?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
По ясно от това
Колега ,просто погледни хубаво,ако трябва с лупа, какво точно си скъсал или е изгнило.



Колега ,просто погледни хубаво,ако трябва с лупа, какво точно си скъсал или е изгнило.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
адаш объркал си го долу са два "-"
А иначе при мен беше залято със силикон и аз реших да го насиля и му е*ах ма*ката съвсем


А иначе при мен беше залято със силикон и аз реших да го насиля и му е*ах ма*ката съвсем

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:адаш объркал си го долу са два "-"![]()
![]()
А иначе при мен беше залято със силикон и аз реших да го насиля и му е*ах ма*ката съвсем
Ти все си недоволен-два "-" ,два "+" ,все тая.



- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа::mhihi:![]()
Благодаря адаш, спаси ме! ще черпя..
Сега да видим дали съм направил всичко правилно
Ти ремонтираш бензинови помпи,та едни клапани за вода ли ще ти се опънат.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
може би трябваше да снимам?
И клапите за парното май трябва да питам коя бубина на кое краче е, ако не искам да ми вее студено ама както и да е, надявам се поне те няма да се взривят

И клапите за парното май трябва да питам коя бубина на кое краче е, ако не искам да ми вее студено ама както и да е, надявам се поне те няма да се взривят

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:може би трябваше да снимам?![]()
И клапите за парното май трябва да питам коя бубина на кое краче е, ако не искам да ми вее студено ама както и да е, надявам се поне те няма да се взривят
Ама,от снимката се вижда,кое къде е.Ако имаш някакви съмнения,виж с волтметър на буксата на колата,къде са двата + и масата,после като оправиш връзките ,преди да си сглобил клапаните,включи буксата и завърти врътките за парното,да видиш коя бобина как работи и ако накрая си решил да престанеш с капризите си,може да сглобиш всичко и монтираш на колата.


- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Пешка само внимаваи кое как вързваш,че като си правих осветлението в жабката така го навързах,че като я отворя/светне и пусках подовото в нас




- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
А бе момчета и аз имам некакъв проблем с парното но не знам от какво е. Усилвам го до край, чува се че бучи силно но духа много слабо
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
D_U_D_E_ написа:А бе момчета и аз имам некакъв проблем с парното но не знам от какво е. Усилвам го до край, чува се че бучи силно но духа много слабо
Замърсен ти е филтъра на купето-виж във важни теми.

за да не пиша нова тема искам да питам как да си оправя дясната страна на климатроника, като свалих жабката видях че клапата там е напълно затворена , а врътката за от дясно е все едо откачена, върти се все едно е във въздуха в сравнение с лявата , а кифлите отдясно все мъркат че им е студеничко
как да рзглобя управлението там дето е врътката - от тези хоризонталните 


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани