ЕЛ схема за клапите за парното :)
Модератор: Технически модератори
			15 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- ///peter
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5600
 - Регистриран на: 24.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: Жи55АЕМЖИ
 - Мечтае да кара: 911 turbo
 - Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band 
ЕЛ схема за клапите за парното :)
Колеги давайте ел схема на клапите за парното, че докато ги свалях ги изнасилих  
			
		- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Re: ЕЛ схема за клапите за парното :)
///peter написа:Колеги давайте ел схема на клапите за парното, че докато ги свалях ги изнасилих
Адаш за какво ти е схема-виж къде си скъсал захранването на бобините и го възстанови:
- ///peter
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5600
 - Регистриран на: 24.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: Жи55АЕМЖИ
 - Мечтае да кара: 911 turbo
 - Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band 
моето разбира се е по-различно, имам диоди, а при теб са кондензатори?
И още нещо, трябва да имат обща маса и това което е първа бобина се свързва със първо краче, втората със 2ро краче, а 3 е маса?
			
		И още нещо, трябва да имат обща маса и това което е първа бобина се свързва със първо краче, втората със 2ро краче, а 3 е маса?
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
По ясно от това 
  
  
   
Колега ,просто погледни хубаво,ако трябва с лупа, какво точно си скъсал или е изгнило.
			
		Колега ,просто погледни хубаво,ако трябва с лупа, какво точно си скъсал или е изгнило.
- ///peter
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5600
 - Регистриран на: 24.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: Жи55АЕМЖИ
 - Мечтае да кара: 911 turbo
 - Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band 
адаш объркал си го долу са два "-"  
  
 
А иначе при мен беше залято със силикон и аз реших да го насиля и му е*ах ма*ката съвсем
			
		А иначе при мен беше залято със силикон и аз реших да го насиля и му е*ах ма*ката съвсем
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
///peter написа:адаш объркал си го долу са два "-"![]()
![]()
А иначе при мен беше залято със силикон и аз реших да го насиля и му е*ах ма*ката съвсем
Ти все си недоволен-два "-" ,два "+" ,все тая.
- ///peter
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5600
 - Регистриран на: 24.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: Жи55АЕМЖИ
 - Мечтае да кара: 911 turbo
 - Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band 
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
///peter написа::mhihi:![]()
Благодаря адаш, спаси ме! ще черпя..
Сега да видим дали съм направил всичко правилно
Ти ремонтираш бензинови помпи,та едни клапани за вода ли ще ти се опънат.
- ///peter
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5600
 - Регистриран на: 24.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: Жи55АЕМЖИ
 - Мечтае да кара: 911 turbo
 - Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band 
може би трябваше да снимам?  
 
И клапите за парното май трябва да питам коя бубина на кое краче е, ако не искам да ми вее студено ама както и да е, надявам се поне те няма да се взривят
			
		И клапите за парното май трябва да питам коя бубина на кое краче е, ако не искам да ми вее студено ама както и да е, надявам се поне те няма да се взривят
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
///peter написа:може би трябваше да снимам?![]()
И клапите за парното май трябва да питам коя бубина на кое краче е, ако не искам да ми вее студено ама както и да е, надявам се поне те няма да се взривят
Ама,от снимката се вижда,кое къде е.Ако имаш някакви съмнения,виж с волтметър на буксата на колата,къде са двата + и масата,после като оправиш връзките ,преди да си сглобил клапаните,включи буксата и завърти врътките за парното,да видиш коя бобина как работи и ако накрая си решил да престанеш с капризите си,може да сглобиш всичко и монтираш на колата.
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Пешка само внимаваи кое как вързваш,че като си правих осветлението в жабката така го навързах,че като я отворя/светне и пусках подовото в нас  
  
  
			
		- ///peter
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5600
 - Регистриран на: 24.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: Жи55АЕМЖИ
 - Мечтае да кара: 911 turbo
 - Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band 
- D_U_D_E_
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 639
 - Регистриран на: 9.10.2007
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34 TDS
 - Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
 
А бе момчета и аз имам некакъв проблем с парното но не знам от какво е. Усилвам го до край, чува се че бучи силно но духа много слабо
			
		- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
D_U_D_E_ написа:А бе момчета и аз имам некакъв проблем с парното но не знам от какво е. Усилвам го до край, чува се че бучи силно но духа много слабо
Замърсен ти е филтъра на купето-виж във важни теми.
за да не пиша нова тема искам да питам как да си оправя дясната страна на климатроника, като свалих жабката видях че клапата там е напълно затворена , а врътката за от дясно е все едо откачена, върти се все едно е във въздуха в сравнение с лявата , а кифлите отдясно все мъркат че им е студеничко 
  как да рзглобя управлението там дето е врътката - от тези хоризонталните 
			
		
			15 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	