Ново Е24
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Ново Е24
Купих си вчера 635CSi 1985 много съм очарован ,боята е перфектна има ръжддички тук таме ама сега за тея пари не може да се очаква да е като нова. Така имам няколко питанки:
1.Колко е коня е тоя двигател М30Б34 ,четох в нета и намерих наи различни спесификации от 195 коня до 220. Колко е всъщност?
2.Има ли делко или директно? Малко е разцентрован двигателя падат и качват оборототите като е на Паркинг скорост.Сигурно нови свещи и един Редекс да отпуши инжекциона ще оправят нещата.
3.Някои ще ми обясни ли ако знае как да си сменя накладките? Предстои ми път до БГ с него а не ми се дават 40 паунда само за смяната
4.Масло какво да сложа? Castrol GTX ми препоръчаха какво ще кажете?
5. Не ми бачка температурата на водата което е кофти малко защото знам че на БМВ охладителните системи са им слабо място, гледам маркучите са сменяни сигурно е избил и си мисля (по скоро се успокоявам) че и водната помпа сигурно е нова ,дано нямам проблеми по пътя
6.Датчика на температурата не бачка и показва -30. Вратата лявата скърца , люка неще да се отваря целия, плафона не бачка ама това са дреболии според мен и ще се оправят. Само накладки сменям , масло сменям ,редекс в резервоара и ще зачистя свещите с някакво шпреиче и газ към БГ.Снимки в галерията
Знам че в БГ не мога да го раегистрирам заради тоя акциз. Ще чакам да падне ще го държа с англииски номер ама неможе ли некакъв трик да се направи, ретро кола да не плащам акциз или няма такива филми? Чух че искат десния волан да го забраняват в БГ (смисъл да няма коли с десен волан с БГ номер) което ме шашна и това ли е вярно.
Мерси колеги
1.Колко е коня е тоя двигател М30Б34 ,четох в нета и намерих наи различни спесификации от 195 коня до 220. Колко е всъщност?
2.Има ли делко или директно? Малко е разцентрован двигателя падат и качват оборототите като е на Паркинг скорост.Сигурно нови свещи и един Редекс да отпуши инжекциона ще оправят нещата.
3.Някои ще ми обясни ли ако знае как да си сменя накладките? Предстои ми път до БГ с него а не ми се дават 40 паунда само за смяната

4.Масло какво да сложа? Castrol GTX ми препоръчаха какво ще кажете?
5. Не ми бачка температурата на водата което е кофти малко защото знам че на БМВ охладителните системи са им слабо място, гледам маркучите са сменяни сигурно е избил и си мисля (по скоро се успокоявам) че и водната помпа сигурно е нова ,дано нямам проблеми по пътя
6.Датчика на температурата не бачка и показва -30. Вратата лявата скърца , люка неще да се отваря целия, плафона не бачка ама това са дреболии според мен и ще се оправят. Само накладки сменям , масло сменям ,редекс в резервоара и ще зачистя свещите с някакво шпреиче и газ към БГ.Снимки в галерията
Знам че в БГ не мога да го раегистрирам заради тоя акциз. Ще чакам да падне ще го държа с англииски номер ама неможе ли некакъв трик да се направи, ретро кола да не плащам акциз или няма такива филми? Чух че искат десния волан да го забраняват в БГ (смисъл да няма коли с десен волан с БГ номер) което ме шашна и това ли е вярно.
Мерси колеги
Последна промяна slav4o1 на 18 Юли 2008, 0:37, променена общо 2 пъти
Коня 211 казвам аз
в англия което и масло да туриш нямаш дерт тама ората си имат масла оригиналдъ
а освен темперетурата оборотомери часовници други глупости бачкат ли !?
огледай за удари от лево или просто си я смажи
а за люка огледай си оплатненията как са и си исчисти каналите защото колкото е екстра по принцип толкова е вреда за тия стари коли !

в англия което и масло да туриш нямаш дерт тама ората си имат масла оригиналдъ
а освен темперетурата оборотомери часовници други глупости бачкат ли !?
огледай за удари от лево или просто си я смажи
а за люка огледай си оплатненията как са и си исчисти каналите защото колкото е екстра по принцип толкова е вреда за тия стари коли !
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


denko написа:Коня 211 казвам аз![]()
в англия което и масло да туриш нямаш дерт тама ората си имат масла оригиналдъ
а освен темперетурата оборотомери часовници други глупости бачкат ли !?
огледай за удари от лево или просто си я смажи
а за люка огледай си оплатненията как са и си исчисти каналите защото колкото е екстра по принцип толкова е вреда за тия стари коли !
Мерси за мигновения отговор, 211 кончета ясно бива бива

1. Този двигател без катализатор е 218 коня, 211 е катализаторният вариант на 3.5 при е34 и е32.
2. Малко са колите без делко, "или директно"?? - ако имаш предвид дали нещо можеш да въртиш за да променяш оборотите на празен ход - за това има грижа Мотроника... Иначе новите свещи биха помогнали, ако старите са заминали. Редекса може и да помогне, а може и не - ако имаш "пикаеща" дюза - по-добре няма да стане. И всичко това, ако приемем, че всички цилиндри са с близки параметри и еднакво износени - ако не е правен ремонт - ще е чиста случайност.
3. Не са много 40 паунда за Великобритания - недей да се учиш на кола, с която после трябва да минеш хиляди километри и то накуп...
4. Какво масло? А колко е износен двигателя, на колко хиляди км е? Консумира ли на този етап при работа? Но ако е около 150 хиляди и повече - не слагай чиста "тънка" синтетика - възможно е да почне да го гори повече - иначе полусинтетика , малко по-дебеличка с оглед на горенаписаното, докато стигнеш до БГ, и тук подлагаш двигателя на "пълно разследване" - изводите после... Иначе тези двигатели, заради сравнително тежката бутално-биелна система - искат много добро масло - само синтетика при запазен двигател.
5. Провери датчика, после кабелите, и накрая, ама няма да ти се занимава - самият уред...
Успех, безаварийно пристигане в БГ
2. Малко са колите без делко, "или директно"?? - ако имаш предвид дали нещо можеш да въртиш за да променяш оборотите на празен ход - за това има грижа Мотроника... Иначе новите свещи биха помогнали, ако старите са заминали. Редекса може и да помогне, а може и не - ако имаш "пикаеща" дюза - по-добре няма да стане. И всичко това, ако приемем, че всички цилиндри са с близки параметри и еднакво износени - ако не е правен ремонт - ще е чиста случайност.
3. Не са много 40 паунда за Великобритания - недей да се учиш на кола, с която после трябва да минеш хиляди километри и то накуп...
4. Какво масло? А колко е износен двигателя, на колко хиляди км е? Консумира ли на този етап при работа? Но ако е около 150 хиляди и повече - не слагай чиста "тънка" синтетика - възможно е да почне да го гори повече - иначе полусинтетика , малко по-дебеличка с оглед на горенаписаното, докато стигнеш до БГ, и тук подлагаш двигателя на "пълно разследване" - изводите после... Иначе тези двигатели, заради сравнително тежката бутално-биелна система - искат много добро масло - само синтетика при запазен двигател.
5. Провери датчика, после кабелите, и накрая, ама няма да ти се занимава - самият уред...
Успех, безаварийно пристигане в БГ
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Здрасти и честито.
За маслото, Е28цата я карах с Кастрол ГТХ2 доста време и като изключиме пистовите ми изпълнения си вършеше работата добре. На такава стара кола не бил слагал синтетика освен ако не е наистина много пазен мотора.
За оборотите, Провери клапана за регулиране на свободния ход. (Idle Control Valve). Ако не баца както трябва го пръскаш с WD40 и помага.
Накладките . . не е трудно ако си го правил преди. Ако не си, по добре плати 40те паунда да ти го направят . . . тъкмо и ръцете няма да си цапаш

За маслото, Е28цата я карах с Кастрол ГТХ2 доста време и като изключиме пистовите ми изпълнения си вършеше работата добре. На такава стара кола не бил слагал синтетика освен ако не е наистина много пазен мотора.
За оборотите, Провери клапана за регулиране на свободния ход. (Idle Control Valve). Ако не баца както трябва го пръскаш с WD40 и помага.
Накладките . . не е трудно ако си го правил преди. Ако не си, по добре плати 40те паунда да ти го направят . . . тъкмо и ръцете няма да си цапаш

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Аз не мога да разбера що толкова бягате от тая синтетика, а не гледате вискозитета. Че то има и 20В60 синтетики...
Смених и масления и въздушният филтър и маслото от БМВ звънах и казаха Кастрол GTX (15W40), купих 15W40 ama ne Castrol a Fuchs, каквото сложих и на Е39ката. Неравномерните обороти при изключена от скорост ми казаха че са главно от дупката в гърнето. Него ще го оправа след накладките. Иначе и датчика на смърта (бензина
) също бачка като си поиска и днес ме остаи на пътя , оплаших се тия какво направиха на колата а то бензина , на екс го пие тоя бензин направо до БГ ще видим какъв разход ще даде. Мерси за отговорите...
А за Акцизите никои ли не знае нищо?
Иначе и датчика на темперетурата го извадих и пак го вкарах и сега си бачка

А за Акцизите никои ли не знае нищо?
Иначе и датчика на темперетурата го извадих и пак го вкарах и сега си бачка

Не ми разбира много главата и затова да те питам как да го проверя този Idle Control Valve. Къде трябва да е? Това да не е клапан които пуска смес към горивната камера при изключена от скорост? И се задръства така ли, че гледам в ебаи един за 1 паунд и направо нов да слагам. Или няма смисъл, по добре го пръсна с това?
Не ми разбира много главата и затова да те питам как да го проверя този Idle Control Valve. Къде трябва да е? Това да не е клапан които пуска смес към горивната камера при изключена от скорост? И се задръства така ли, че гледам в ебаи един за 1 паунд и направо нов да слагам. Или няма смисъл, по добре го пръсна с това?
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
17ти номер на картинката:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=5362&mospid=47199&btnr=13_0167&hg=13&fg=15
При свободен ход, този клапан регулира въздуха който влиза в двигателя. Ако клапана е запецнал и не пуска въздух, Мотроника се обърква и колата работи неравномерно.
Не знам за 1 паунд дали е оригинален ICV, но струва си да пробваш
То ВД40-то ще ти струва повече хахаха.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=5362&mospid=47199&btnr=13_0167&hg=13&fg=15
При свободен ход, този клапан регулира въздуха който влиза в двигателя. Ако клапана е запецнал и не пуска въздух, Мотроника се обърква и колата работи неравномерно.
Не знам за 1 паунд дали е оригинален ICV, но струва си да пробваш

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
WeiSTD написа:17ти номер на картинката:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=5362&mospid=47199&btnr=13_0167&hg=13&fg=15
При свободен ход, този клапан регулира въздуха който влиза в двигателя. Ако клапана е запецнал и не пуска въздух, Мотроника се обърква и колата работи неравномерно.
Не знам за 1 паунд дали е оригинален ICV, но струва си да пробвашТо ВД40-то ще ти струва повече хахаха.
купих го тоя ВД40 напръсках ама пак си е същото , гърнето е пукнато от там е сигурно и свещите и тях. мерси все пак

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
JohnnyBlack написа:Ама свали ли го ICV-то като го пръскаше или както си беше на място го фъшна?



В интерес на истината, моя с клечки за уши даже го чистих 45 минути. Стана от свободен ход като на състезателен ротор на тиха културна и мазна немска машина.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
честито за невероятната машина.остай тея синтетики за тоя матор.лятото се кара с 20 на 50 вискозитет,зимата 10-40 и си 6.кастрол гтх е ок.естествено ако не си състезател като Weistd
купи си един мануал и виж там кво са написали хората
това за празния ход не бих го 4истил с вд40,щото това ще помогне временно и после като се зацапа пак ще е по зле отколкото сега.земи си спреи за по4истване на ел 4асти
той е те4ен докато пръскаш,а после се изпарява
също така оборотите могат да играят от много други неща.прегледай вси4ки вакуумни марку4лета,няма да е зле да си по4истиш и онуй дет ти мери колко въздух влиза,там до въздушния филтър(AFM или MAF).само да ти кажа,ако не си механик по душа НЕ пипай там,само можеш да напръскаш/почистиш клапата с горепосочения спрей щото някой път като е студено тя задържа и пак проблеми с оборотите
абе въобще ако си наистина мераклия купуваш си един мануал и го препрочиташ 3 пъти за една нощ,после издирваш де що има форуми за 633/635 и четеш и четеш...и ако това не е достатъчно издирваш де що има хора с твоя мотор из нашия форум и им пръскаш главата от ЛС-та
и така.аз така правя
Успех и милиони безаварийни км със "старата,но желязна машина на баварската автомобилна индустрия" 








24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани