Смяна на гарнитурата на картера на двигателя
Модератор: Технически модератори
			25 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Смяна на гарнитурата на картера на двигателя
Колеги,видях в единият ъгъл на картера една -две капки масло.Някой сменял ли е тази гарнитура,имали нещо по особено при подмяната и-четох ,че се повдигал целият двигател.
			
		- Stanchev
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5014
 - Регистриран на: 18.05.2005
 - Местоположение: PB
 - Пол: Мъж
 - Кара: 7er
 
голяма вероятност ако си видал от страната на щеката за маслото да е самия О-пръстен на самата щека! струва стотинки и се сменя за 5 мин  
			
- klintan66
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1786
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: София Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34TDS , CL 500, Е65
 
капки
1-2 КАПКИ ?  и защто ще го сменяш.
			Хора, които много говорят,  и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
		- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Теча е отпред,в десният ъгъл,между картера и и блока-като капне капката отива в демпферната шайба,тя я разпръсква навсякъде и става мазало.Така ,че си е баш гарнитура на картера и искам да я сменя защото двигателят е много чист и не искам да се мърля. 
Колеги казвайте как се прави 
 -но ако трябва да вдигам двигателя ,няма да е сега смяната или няма аз да я правя.
			
		
 -но ако трябва да вдигам двигателя ,няма да е сега смяната или няма аз да я правя.аз ли4но нямам представа как става,мисля 4е те4 може да има и от скорошна смяна(некадърна)-колега ще изровим отнякъде стоиностите,а ти след това пробваи да я притегнеш с килограмен клю4.Успехzvetiko написа:Теча е отпред,в десният ъгъл,между картера и и блока-като капне капката отива в демпферната шайба,тя я разпръсква навсякъде и става мазало.Така ,че си е баш гарнитура на картера и искам да я сменя защото двигателят е много чист и не искам да се мърля.Колеги казвайте как се прави
-но ако трябва да вдигам двигателя ,няма да е сега смяната или няма аз да я правя.
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
ivan. написа:аз ли4но нямам представа как става,мисля 4е те4 може да има и от скорошна смяна(некадърна)-колега ще изровим отнякъде стоиностите,а ти след това пробваи да я притегнеш с килограмен клю4.Успехzvetiko написа:Теча е отпред,в десният ъгъл,между картера и и блока-като капне капката отива в демпферната шайба,тя я разпръсква навсякъде и става мазало.Така ,че си е баш гарнитура на картера и искам да я сменя защото двигателят е много чист и не искам да се мърля.Колеги казвайте как се прави
-но ако трябва да вдигам двигателя ,няма да е сега смяната или няма аз да я правя.
Притягах я-даже успях да скъсам един винт вътре в блока
zvetiko не се опитвай да стягаш гарнитура, както и да слагаш стара гарнитура, дори да е била притегната за 1 час на съответното място. 
Веднага протича, а стягането сам си видял до къде води и това е видимата част на нещата - иначе притягаш в една точка ламарина (0.8 мм.) през гума към чугунена/алуминиева отливка
Сети се как се криви - не е приятно да дадеш пари за новата гарнитура, но е много по-неприятно когато протече пак.
			
		Веднага протича, а стягането сам си видял до къде води и това е видимата част на нещата - иначе притягаш в една точка ламарина (0.8 мм.) през гума към чугунена/алуминиева отливка
Сети се как се криви - не е приятно да дадеш пари за новата гарнитура, но е много по-неприятно когато протече пак.
- SaSo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2090
 - Регистриран на: 2.07.2006
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
 - Мечтае да кара: 5GT 535 xd
 
tsb_bg написа:zvetiko не се опитвай да стягаш гарнитура, както и да слагаш стара гарнитура, дори да е била притегната за 1 час на съответното място.
Веднага протича, а стягането сам си видял до къде води и това е видимата част на нещата - иначе притягаш в една точка ламарина (0.8 мм.) през гума към чугунена/алуминиева отливка
Сети се как се криви - не е приятно да дадеш пари за новата гарнитура, но е много по-неприятно когато протече пак.
Е тя едни пари нямам думи... Мисля че за картера поне на М50 беше 20-25лв... Имам една нова унас..И на мене ми прокапа от картера..Ама беше от рядко масло ( 0В30 ) ...
За смяната мога да ти кажа че знам как става.. Повдига се мотора от тампоните ... Отпуска се магарето надолу... И тогава я отваряш и много внимателно щото можеш да прецакаш маслената помпа...Абе кофти работа си е ако не си го правил не го прави...Иначе може да не ти е от картера...Незнам виж я по добре щото от там не протича много често...
- DrMasster
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 117
 - Регистриран на: 8.04.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: e39 525 tds
 
Моито предложение е да развиеш болтчетата на картера и до го пуснеш да се подпре кадето му доиде. Махаш старата гарнитура (срязваш е най-безцеремонно), след което внимателно почистваш блока и картера на местата кадето прилепва гарнитурата. Новата гарнитура е срязваш много внимателно с тънко ножче (резец) във формата на квадратче което влиза в друго квадратче (все едно сглобяваш пъзел). Ако не се сещаш какъв срез имам в предвид ще ти изпратя чертеж, че тук не знам как се качват снимките. След поставяне на гарнитурата от двете страни на срезното място слагаш тънък слой подходящ селикон.
			
		- Stanchev
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5014
 - Регистриран на: 18.05.2005
 - Местоположение: PB
 - Пол: Мъж
 - Кара: 7er
 
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
SaSo написа:tsb_bg написа:zvetiko не се опитвай да стягаш гарнитура, както и да слагаш стара гарнитура, дори да е била притегната за 1 час на съответното място.
Веднага протича, а стягането сам си видял до къде води и това е видимата част на нещата - иначе притягаш в една точка ламарина (0.8 мм.) през гума към чугунена/алуминиева отливка
Сети се как се криви - не е приятно да дадеш пари за новата гарнитура, но е много по-неприятно когато протече пак.
Е тя едни пари нямам думи... Мисля че за картера поне на М50 беше 20-25лв... Имам една нова унас..И на мене ми прокапа от картера..Ама беше от рядко масло ( 0В30 ) ...
За смяната мога да ти кажа че знам как става.. Повдига се мотора от тампоните ... Отпуска се магарето надолу... И тогава я отваряш и много внимателно щото можеш да прецакаш маслената помпа...Абе кофти работа си е ако не си го правил не го прави...Иначе може да не ти е от картера...Незнам виж я по добре щото от там не протича много често...
Колегаtsb_bg ,въпроса не е за парите за гарнитурата а за самата смяна.
Колега SaSo благодаря за инфото. Сигурен съм ,че е гарнитура-почистих с обезмаслител и видях точно къде се появява теча.Гарнитурата и на мен ми я дават за 25лв.Лошото е ,че се повдига двигателя-нямам с какво да го направя.
DrMasster ,това ,което предлагаш правено ли е на практика или е просто идея-мисля,че се досещам за какъв разрез говориш,това ли е
Последна промяна zvetiko на 29 Ное 2007, 0:48, променена общо 1 път
					
				
			
		- zAcK
 - Старши Алкохолик
 - 
				
			 - Мнения: 3929
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
 - Кара: E60 LCI 535d
 - Мечтае да кара: E24 635CSi
 - Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
 
  
  
 Т'ва вярно не е лесно  ..........   
  
  
  
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! 
 
 
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
zAcK написа::help:![]()
Т'ва вярно не е лесно ..........
![]()
![]()
![]()
Май ще отида пак към варианта с добавката за следващите 20К.На предишната кола имах теч и то сериозен от страната към скоростите -намазах отвън със силикон и издържа повече от две години.
- zAcK
 - Старши Алкохолик
 - 
				
			 - Мнения: 3929
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
 - Кара: E60 LCI 535d
 - Мечтае да кара: E24 635CSi
 - Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
 
zvetiko написа:zAcK написа::help:![]()
Т'ва вярно не е лесно ..........
![]()
![]()
![]()
Май ще отида пак към варианта с добавката за следващите 20К.На предишната кола имах теч и то сериозен от страната към скоростите -намазах отвън със силикон и издържа повече от две години.
  
  
  
 Не баце, верно не ти е лесно  
После БМВ ентусиасти
  
  
 Да бе, пък аз съм набор на Лили Иванова  
  
Последна промяна zAcK на 29 Ное 2007, 1:04, променена общо 1 път
					
				
			Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! 
 
 
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
			25 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			